Ylipuutarhuri tekee ampumistaan citykaneista pitsaa
Helsingin yliopiston kasvitieteellisen puutarhan ylipuutarhuri Marko Pesu tekee metsästämistään citykaneista pitsaa.
Asiasta sunnuntaina kertoneen Helsingin Sanomien mukaan Pesulla on poliisin erikoislupa citykanien ampumiseen. Hänen metsästysmaansa sijaitsevat kasvitieteellisen puutarhan aitojen sisäpuolella.
Ylipuutarhuri on ampunut jo 700 citykania. Kaikkiaan niitä kaadettiin Helsingissä viime talvena 2 000. Osaa saaliista käytettiin jälkikoirien koulutuksessa, osa syötettiin Korkeasaaren leijonille.
Ampuma-aseiden lisäksi citykaneja pyydetään Helsingissä myös loukuilla, verkoilla ja jousiaseilla. Niiden kiusaksi on hankittu myös hillereitä.
Citykanit ovat Helsingin Sanomien mukaan hyvin ihmisravinnoksi kelpaavia. Elintarviketurvallisuusvirasto pitää niitä luonnonvaraisena riistana.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1768155
Märehtivät kasvinpurijat meneekö pupu housuun vaiko
7
248
Vastaukset
nyt on sitten mielenkiintoista. Jo nyt yhtä pupua voi pistellä poskeen ihan samalla lailla kuin vaikkapa lauantaimakkaraa. Minulla on tarjottavana paljon mielenkiintoisempi uutinen arvokkaille lukijoilleni, olkaa hyvät:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Kodittomia ep%C3%A4ill%C3%A4%C3%A4n ihmislihan myynnist%C3%A4 kebab-kioskille Ven%C3%A4j%C3%...Susianalyytikko kirjoitti:
Kodittomia epäillään ihmislihan myynnistä kebab-kioskille Venäjällä
15.11.2009 8:47
A A
REUTERS–HS
MOSKOVA. Venäjän poliisi on pidättänyt kolme koditonta epäiltynä 25-vuotiaan miehen tappamisesta, kannibalismista sekä uhrin lihan myymisestä kebab-kioskille.
Syyttäjänviranomaisten mukaan epäillyt tappoivat ja paloittelivat uhrin veitsin ja vasaran avulla. Syynä oli ilmeisesti henkilökohtainen tora.
Osan uhrin lihasta epäillyt söivät itse, osa myytiin syyttäjän mukaan kebabia ja piiraita kauppaavalle kioskille.
Uutistoimistoilla ei ollut tiedossa, oliko uhrin lihaa myyty kioskista eteenpäin.
Poliisi pääsi epäiltyjen jäljille, kun paikallisen bussipysäkin liepeiltä löytyi irrallisia ruumiinosia. Löytö tehtiin Permissä, noin 1150 kilometriä Moskovasta itään.
Epäillyillä on rikollistausta. BBC:n mukaan heitä odottavat nyt syytteet murhasta.- poikkeuksetta
Susianalyytikko kirjoitti:
Kodittomia epäillään ihmislihan myynnistä kebab-kioskille Venäjällä
15.11.2009 8:47
A A
REUTERS–HS
MOSKOVA. Venäjän poliisi on pidättänyt kolme koditonta epäiltynä 25-vuotiaan miehen tappamisesta, kannibalismista sekä uhrin lihan myymisestä kebab-kioskille.
Syyttäjänviranomaisten mukaan epäillyt tappoivat ja paloittelivat uhrin veitsin ja vasaran avulla. Syynä oli ilmeisesti henkilökohtainen tora.
Osan uhrin lihasta epäillyt söivät itse, osa myytiin syyttäjän mukaan kebabia ja piiraita kauppaavalle kioskille.
Uutistoimistoilla ei ollut tiedossa, oliko uhrin lihaa myyty kioskista eteenpäin.
Poliisi pääsi epäiltyjen jäljille, kun paikallisen bussipysäkin liepeiltä löytyi irrallisia ruumiinosia. Löytö tehtiin Permissä, noin 1150 kilometriä Moskovasta itään.
Epäillyillä on rikollistausta. BBC:n mukaan heitä odottavat nyt syytteet murhasta.ovat aina poikkeuksetta sairaampia mitä ihmismieli voi keksiä.
- Itkeskelijä....
Metsästyksen vastustamiseen...
Linkittäminenkin on älykkyysosamäärälläsi liian vaikeaa..
Osaisitkohan kaataa kusen pois saappaastasi jos siinä olisi hana kärjessä ja käyttöohje kantapäässä..?
Ei voi muuta kuin itkeskellä...Nyyh Itkeskelijä.... kirjoitti:
Metsästyksen vastustamiseen...
Linkittäminenkin on älykkyysosamäärälläsi liian vaikeaa..
Osaisitkohan kaataa kusen pois saappaastasi jos siinä olisi hana kärjessä ja käyttöohje kantapäässä..?
Ei voi muuta kuin itkeskellä...Nyyhjotta linkittäminen ei vaadi älyä ollenkaan. Todistettavasti apinatkin ovat oppineet linkittämään, jos (apina) älyät, mitä tarkoitan? heh heh...
Ja liittyyhän esittämäni artikkeli hyvinkin metsästyken vastustamiseen. Jos jollaki metsästäjällä alkaa jo kebabin syöminen yököttään, niin kannattasko silloin lopettaa metsästys kokonaan ja syödä porkkanoita. Moni jahtipoika täällä jo onkin itkeskellyt, kuinka venäjällä ei pysty muka kebabia syömään.- näyttää
Susianalyytikko kirjoitti:
jotta linkittäminen ei vaadi älyä ollenkaan. Todistettavasti apinatkin ovat oppineet linkittämään, jos (apina) älyät, mitä tarkoitan? heh heh...
Ja liittyyhän esittämäni artikkeli hyvinkin metsästyken vastustamiseen. Jos jollaki metsästäjällä alkaa jo kebabin syöminen yököttään, niin kannattasko silloin lopettaa metsästys kokonaan ja syödä porkkanoita. Moni jahtipoika täällä jo onkin itkeskellyt, kuinka venäjällä ei pysty muka kebabia syömään.apinalta linkittäminen käyvän. On se ihme juttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372