Köpen koulu

siksakkia

Tietääkö joku takuuvarmasti onko Könönpellon koulussa sikaflunssaa ja mistä asti.

12

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopetettavakoulu

      ...olen siellä töissä. Oppilaita on sekä kausiflunssassa että sikaflunssassa. Ihan niin kuin kaikissa muissakin kouluissa ja isommissa työpaikoissa muuallakin, ei siltä voi välttyä.

      • Possuflenssuton

        Kaverin veljellä ainakin oli ihan tutkitusti possuflunssa ja hän on Köpenkoulussa...


      • HässäÄssä
        Possuflenssuton kirjoitti:

        Kaverin veljellä ainakin oli ihan tutkitusti possuflunssa ja hän on Köpenkoulussa...

        Varmasti on jo ehtinyt jokaiseen kouluun. Kukaan ei vaan tiedä et kauanko on ollut jo Köpessäkin. Kun ei kerrota et montako viikkoa on ollut jo. Kertokoon jos joku tietää. Itsessäkin joku flunssa oli ei vaan testattu en siis tiedä sairastinko sen vai en.


    • Anonyymi

      Sikoja köpe täynnä.

      • Anonyymi

        Uimahalli ja Nekkari keskustelivat. Mitä teet kun menet kiinni. No Red Bull antaa siivet sanoi uimahalli ja lentää lepatti kohti Taipaleen Kanavaa. Mä tarjoan, sanoi Nekkari.


      • Anonyymi

        Tukkitiellä vuokrattavana taas yksi karsina, sopii röhkijät ja sitähän ne tekeekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukkitiellä vuokrattavana taas yksi karsina, sopii röhkijät ja sitähän ne tekeekin.

        Sika on eläin, nätti/siisti.
        Häiriköt ne siellä on, tuolinkappaleet lenteli kerrankin takapihalle.


    • Anonyymi

      Köpe koulus o paljo pikkusikoja.

      • Anonyymi

        Pois ollaan sieltä pyrkimässä.


    • Anonyymi

      Loppuko runkkarilta spermat? Mistään et saa lisää riittävää määrää. Sen lisäksi te kuolette juha sipilän aiheuttaman "anestesis-leivän" antamaan anemiaan kaikki. Myös sipilä juha itse. Nimenkirous on ikuisesti voimassa, se on toinen syy, miksi kuolette kaikki. Voimassa on, koska velkaa ei ole maksettu velallisen joakim noposen toimesta lainkaan. sillä niitä velkoja riittää, sen omaisuuden arvo on: NOLLA EUROA!

      • Anonyymi

        Köpessä riittää spermaa.


    • Anonyymi

      uusi kampus nousee varkauteen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe