Köpen koulu

siksakkia

Tietääkö joku takuuvarmasti onko Könönpellon koulussa sikaflunssaa ja mistä asti.

12

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopetettavakoulu

...olen siellä töissä. Oppilaita on sekä kausiflunssassa että sikaflunssassa. Ihan niin kuin kaikissa muissakin kouluissa ja isommissa työpaikoissa muuallakin, ei siltä voi välttyä.

• Possuflenssuton

Kaverin veljellä ainakin oli ihan tutkitusti possuflunssa ja hän on Köpenkoulussa...

• HässäÄssä
        Possuflenssuton kirjoitti:

Kaverin veljellä ainakin oli ihan tutkitusti possuflunssa ja hän on Köpenkoulussa...

Varmasti on jo ehtinyt jokaiseen kouluun. Kukaan ei vaan tiedä et kauanko on ollut jo Köpessäkin. Kun ei kerrota et montako viikkoa on ollut jo. Kertokoon jos joku tietää. Itsessäkin joku flunssa oli ei vaan testattu en siis tiedä sairastinko sen vai en.

• Anonyymi

Sikoja köpe täynnä.

• Anonyymi

Uimahalli ja Nekkari keskustelivat. Mitä teet kun menet kiinni. No Red Bull antaa siivet sanoi uimahalli ja lentää lepatti kohti Taipaleen Kanavaa. Mä tarjoan, sanoi Nekkari.

• Anonyymi

Tukkitiellä vuokrattavana taas yksi karsina, sopii röhkijät ja sitähän ne tekeekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tukkitiellä vuokrattavana taas yksi karsina, sopii röhkijät ja sitähän ne tekeekin.

Sika on eläin, nätti/siisti.
        Häiriköt ne siellä on, tuolinkappaleet lenteli kerrankin takapihalle.

• Anonyymi

Köpe koulus o paljo pikkusikoja.

• Anonyymi

Pois ollaan sieltä pyrkimässä.

• Anonyymi

Loppuko runkkarilta spermat? Mistään et saa lisää riittävää määrää. Sen lisäksi te kuolette juha sipilän aiheuttaman "anestesis-leivän" antamaan anemiaan kaikki. Myös sipilä juha itse. Nimenkirous on ikuisesti voimassa, se on toinen syy, miksi kuolette kaikki. Voimassa on, koska velkaa ei ole maksettu velallisen joakim noposen toimesta lainkaan. sillä niitä velkoja riittää, sen omaisuuden arvo on: NOLLA EUROA!

• Anonyymi

Köpessä riittää spermaa.

• Anonyymi

uusi kampus nousee varkauteen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4908
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3339
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2592
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1665
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1326
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1292
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      1047
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      985
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      875
    Aihe