Köpen koulu

siksakkia

Tietääkö joku takuuvarmasti onko Könönpellon koulussa sikaflunssaa ja mistä asti.

12

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopetettavakoulu

      ...olen siellä töissä. Oppilaita on sekä kausiflunssassa että sikaflunssassa. Ihan niin kuin kaikissa muissakin kouluissa ja isommissa työpaikoissa muuallakin, ei siltä voi välttyä.

      • Possuflenssuton

        Kaverin veljellä ainakin oli ihan tutkitusti possuflunssa ja hän on Köpenkoulussa...


      • HässäÄssä
        Possuflenssuton kirjoitti:

        Kaverin veljellä ainakin oli ihan tutkitusti possuflunssa ja hän on Köpenkoulussa...

        Varmasti on jo ehtinyt jokaiseen kouluun. Kukaan ei vaan tiedä et kauanko on ollut jo Köpessäkin. Kun ei kerrota et montako viikkoa on ollut jo. Kertokoon jos joku tietää. Itsessäkin joku flunssa oli ei vaan testattu en siis tiedä sairastinko sen vai en.


    • Anonyymi

      Sikoja köpe täynnä.

      • Anonyymi

        Uimahalli ja Nekkari keskustelivat. Mitä teet kun menet kiinni. No Red Bull antaa siivet sanoi uimahalli ja lentää lepatti kohti Taipaleen Kanavaa. Mä tarjoan, sanoi Nekkari.


      • Anonyymi

        Tukkitiellä vuokrattavana taas yksi karsina, sopii röhkijät ja sitähän ne tekeekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukkitiellä vuokrattavana taas yksi karsina, sopii röhkijät ja sitähän ne tekeekin.

        Sika on eläin, nätti/siisti.
        Häiriköt ne siellä on, tuolinkappaleet lenteli kerrankin takapihalle.


    • Anonyymi

      Köpe koulus o paljo pikkusikoja.

      • Anonyymi

        Pois ollaan sieltä pyrkimässä.


    • Anonyymi

      Loppuko runkkarilta spermat? Mistään et saa lisää riittävää määrää. Sen lisäksi te kuolette juha sipilän aiheuttaman "anestesis-leivän" antamaan anemiaan kaikki. Myös sipilä juha itse. Nimenkirous on ikuisesti voimassa, se on toinen syy, miksi kuolette kaikki. Voimassa on, koska velkaa ei ole maksettu velallisen joakim noposen toimesta lainkaan. sillä niitä velkoja riittää, sen omaisuuden arvo on: NOLLA EUROA!

      • Anonyymi

        Köpessä riittää spermaa.


    • Anonyymi

      uusi kampus nousee varkauteen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1004
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      844
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      642
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe