Helpon rahtihomma

Sikatopi 79´-

Mikä on mielestäsi helpointa ja vaivattominta rahtihommaa? Perustele.

12

1499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yjdtydkj

      mutta kuka sitä haluaa... pitäähän työssä haastetta olla!!! Ja sitähän löytyy kuljetusalalta melkein joka hommasta... ei siis pelkkää ajamista aina oo...

      • Kapitalisti-Riistäjä

        Irtoperät, soranajo ,kaikki koneella lastattavat, ym.!

        Kuskit laskee kalorit mitä työhön kuluu, aika, paljonko pystyy veivaamaan tunteja, tarviiko siivota autoa, tarviiko katsoo öljyjä,mitä tarvii tehdä!!!!!!!!!!!!!!!

        Siitä alkaa laskuri raksuttaa kun näkee työkalun eka kertaa!!!
        Kaikki veloitetaan,vaikka mutkan kautta!!
        Jos isäntä ei maksa jotain niin maksatetaan!! Veivataan tunnit,varastetaan naftat,Ajetaan omat kauppareissut ym.!! ONKO TUTTUA!!! Tiedän teidät perslävet!!!


      • siinä sulle perssilm
        Kapitalisti-Riistäjä kirjoitti:

        Irtoperät, soranajo ,kaikki koneella lastattavat, ym.!

        Kuskit laskee kalorit mitä työhön kuluu, aika, paljonko pystyy veivaamaan tunteja, tarviiko siivota autoa, tarviiko katsoo öljyjä,mitä tarvii tehdä!!!!!!!!!!!!!!!

        Siitä alkaa laskuri raksuttaa kun näkee työkalun eka kertaa!!!
        Kaikki veloitetaan,vaikka mutkan kautta!!
        Jos isäntä ei maksa jotain niin maksatetaan!! Veivataan tunnit,varastetaan naftat,Ajetaan omat kauppareissut ym.!! ONKO TUTTUA!!! Tiedän teidät perslävet!!!

        Katkeraa kitinää kuluu vaan....eikä muuten yöunet mene. MYö kuskit ne hommat tehrään, pyöritä sinä "isäntä" papereita!!
        Me ajua työnnetään nääs!!!


      • jhgjkgjkfhjkjs

        rasittavin työ on kiivetä sinne kuormaimen hyttiin ja vähän liikutella vipuja, samalla voi kuunnella hyvää musiikkiä kun webasto puhaltaa lämmintä ilmaa. Kun kuorma on valmis nostelee liinat kuormaimella yli ja
        antaa luftmaticin kiristää kusasee renkaille ja ajaa tehtaalle missä kahmari kourasee kuorman tyhjäksi.
        Eipä siinä paljon hiki tule.


    • öllölä

      Ei tarvitse osallistua kuorman käsittelyyn, riittää kun aukaisee kontin ovet ja ajaa asiakkaan osoittamaan paikkaan. Paikat myös useimmiten teollisuuslaitoksia ja isompia firmoja, ei mitään maatiloja ja kesämökkityömaita jne..

      • pihpeir

        meinaat ruveta! Kyllä ne siellä firmassa saa kontin ovet itsekin auki. Jossakin on niin laiskoja varastohamppeja etteivät saa kiinni ennenkuin huomauttaa


      • Vortec

        Kyllä siinäkin joutuu kuorman purkamaan/lastaamaan itse. Ja tulee myös niitä ns. persereikä -paikkoja. Tai ainakin meidän firmassa on näin ja merikontteja pääasiassa ajetaan.


      • uunamo
        Vortec kirjoitti:

        Kyllä siinäkin joutuu kuorman purkamaan/lastaamaan itse. Ja tulee myös niitä ns. persereikä -paikkoja. Tai ainakin meidän firmassa on näin ja merikontteja pääasiassa ajetaan.

        onko muka paljonkin paikkoja jossa itse joutuu purkaan/lastaamaan? ite tiiän vaan turengin lidl keskusvaraston jossa joutuu purkaa koneella, lavatavaraa joten iisi homma, ja lapinlahella oli kans joku paikka, olikohan valio tms. Muualla ei ole koskaan tarvinnut tehdä mitään. Kait se sit on firmastakin kiinni että kenelle ajetaan ja minkälaisilla ehdoilla.


      • rahtihommaa

        on jakaa sanomalehtiä.sen kun vaan kättä ojentaa transporterin ikkunasta postilaatikon kohdalla.


    • Oliskhan

      En kyllä itse kokeilis!

    • HuhHuhHuh

      Meinaan, kaveri ajelee Aga:lla kaasua säiliöautolla ja on lihonut 23 kiloa kahdessa vuodessa... Mies on 41 vuotta, joten kasvua lienee edessä...

    • Maailman helpoin

      Mene Mäkiselle ajaan autolavettia, niin ei tarvi aivoja, voit heittää ne narikkaan.
      Pääsee helpolla ja on kravatti hommaa.
      Mitä tyhmempi sen parempi, mistään ei tarvi tietää mitään.
      Maha vaan kasvaa, on maailman yksinkertaisinta työtä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1918
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      245
      1844
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      93
      1585
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      111
      1413
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1151
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1110
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      952
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      948
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      103
      895
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      876
    Aihe