HIStory kiertue Suomessa

mjjjjjj

MOI! Mä haluisin tietää siitä että kun MJ oli HIStory kiertueella Suomessa nii käväsikö se vaan tääl vai viettikö se täällä yön tai pari??? Jos se oli täällä kauemmin nii kävikö se missään erityisissä paikoissa??

9

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dadgtd

Kun tietäisin kyl se muakin kiinnostaa =)

• doddo

mäki oon miettiny tota. haluisin tietää myös =)

• King of Pop

Ranskasta missä piti majapaikkaa jossain hotellissa, missä Prince oli myös.

• HIS...

Ensimmäinen konsertti oli 24.8.1997 ja toinen 26.8.1997

Kyllä tossa ainakin on yks päivä välissä.

• King of Pop
        HIS... kirjoitti:

Ensimmäinen konsertti oli 24.8.1997 ja toinen 26.8.1997

Kyllä tossa ainakin on yks päivä välissä.

heti konserttien jälkeen takas Ranskaa kummallakin kertaa siis. Jos Michael olis yöpyny Kämpissä niinkuin Madonna niin veikkaampa, että Helsingin liikenne vasta sekasin olis ollu.

• jatkuu...
        King of Pop kirjoitti:

heti konserttien jälkeen takas Ranskaa kummallakin kertaa siis. Jos Michael olis yöpyny Kämpissä niinkuin Madonna niin veikkaampa, että Helsingin liikenne vasta sekasin olis ollu.

et silleen

jatkuu... kirjoitti:

et silleen

Michael suosi tuohon aikaan Intercontinental-hotelleja, mutta kuten mainittu Michael ei yöpynyt Suomessa lainkaan vaan piti majapaikkaa tuon ajan Pariisissa.

• mjjjjj

kiitti tiedosta =)

• ....................

MJ:n kiertue henkilökunta, tanssijat ym yöpyi Strand intercontinental hotellissa Helsingin hakaniemen rannassa. Silloin se oli ainoa ns. luxus tason hotelli stadissa (5 tähden), kaikki muutkin megastarat jotka tänne tuli yöpyi aina siellä ennen kuin Kämp hotelli tuli

joo MJ vietti täällä vaan muutamia tunteja, suoraan lentokentältä stadionille ja takasin kun show oli ohi, molemmilla kerroilla. mun yks kaveri juoksi MJ:n auton perässä kun se kaahasi stadikalta pois päin, se oli ollut kuuntelemassa keikkaa stadikan ulkopuolella, ite olin molemmilla keikoilla, elämäni ikimuistoisimpia päiviä.. :)

muistan kun olin ihan murheen murtama kun olin innoissaan odottanut että nään sen hotellilla Helsingissä ja sitten matkalla kouluun luin lehdestä että ei se jääkään tänne, kyllä siinä itku tuli :( mun mielestä se toimi samalla tavalla kaikkien pohjoismaiden suhteen History kiertueella. mutta esim budapestissa ja monessa muussa itäeuroopan maassa ja jopa venäjällä (!) saksasta, ranskasta ja englannista puhumattakaan se kyllä majoittui hotelleissa hyvinkin pitkään, ja vietti paljon aikaa fanien kanssa..todella ärsyttävää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      336
      11654
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      359
      7926
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2920
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      98
      2238
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      152
      2168
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      8
      1636
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1261
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      53
      1084
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      908
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      782
    Aihe