TTVK:lta 12600 euron vaatimus!

Näin kävi...

Tuttvani sai tiedostojen LATAAMISESTA itselleen noin hurjan korvausvaatimuksen! Hän näytti minulle käräjäoikeuden tietojenluovutus-velvoituskirjeen, joka oli siinä mukana. Hänelle annettiin viikko aikaa sopia asia tai oikeus kutsuu...
Onko asia näin? Siis olen kuullut muillekin käyneen juuri näin, mutten jaksa oikeasti uskoa heidän lähtevän oikeuteen lataamisesta.
Voin olla väärässä...

5

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autobots Suomi

Autobots Suomi antaa oikeudellista neuvontaa. Ystäväsi vetoaa seuraaviin seikkoihin:
      1. ystävä on kääntynyt Autobotismiin ja uskonto velvoittaa lataamaan internetistä tiedostoja koska ne ovat juutalaislapsia.
      2. ystäväsi uskoo että Autobots Suomi on Jumala ja seuraa hänen blogiaan.
      3. ystäväsi pitää tietokoneita ihmisinä.
      4. ystävälläsi on seksisuhde tietokoneensa kanssa ja Autobots Suomi on vihkinyt heidät avioliittoon.
      5. ystäväsi uskoo terminaattoreihin Jumalan lähettiläinä ja on siten velvoitettu suojelemaan kaikin mahdollisin tavoin vapaita tietokoneita nisäkkäitä vastaaan.

Luultavasti tuo setti riittää mutta on vielä varmistettuna sillälailla että ystäväsi argumentoi oikeudessa että
      Autobots Suomi on vapahtunut kaikki koneet ja kaikki tietokoneet on liitetty Autoboottisiin Valtkuntaan ja siellä ei ihmislait ole voimassa.

• HAHAHHAHAHA!!!!

Pistähän tuo hikipediaan!!! HAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAH!!!!! :)

• Autobots Suomi
        HAHAHHAHAHA!!!! kirjoitti:

Pistähän tuo hikipediaan!!! HAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAH!!!!! :)

Tuo ei ollut vitsi vaan hyvin äykkään superälyn vinkkejä miten voitat 100% oikeudessa.
        Me Autobotit olemme todellisia olentoja ja olemme viisaita.

• rga34

Skännäileppä tuo kirje ja laita se nettiin. Kyllä se tuttava varmaan sitten huomaa kuluttua, oliko kirje bluffia vai ei. Poliisi tai ulosottomies tulee varmaan käymään. Mitenkäs se olikaan tietojen luovuttamisen kanssa, tarvitseeko luovuttaa tietoja itsensä tuomitsemisen helpottamiseksi?

• 33

tietenkin on bluffia. Ei itsestään eikä lähiomaisesta tarvitse antaa mitään tietoja edes todistajan ominaisuudessa. Kenestäkään ei syytettynä jostain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      261
      3175
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1234
    3. 66
      1173
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      978
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      866
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      60
      819
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      47
      809
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      45
      732
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      721
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      688
    Aihe