Väriteema

naimisiin10

Mitäs mieltä olette jos häissä olisi yhtenä värinä musta? Toisena värinä joku punaisen sävyistä.
Onko kellään kokemusta mustasta? Miten ovat vanhemmat ihmiset reagoineet? Vanhoilla on kuitenkin käsitys mustasta hautajaisvärinä..

Aion ottaa mustan värin häihin teemaksi koska molemmat pidämme ko väristä. Mitkään hempeät värit eivät ole meitä varten..

7

1282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei minun makuun

      En ole erityisen vanha ihminen, mutta kun mielipidettä kysyit, niin olisin aika yllättynyt, jos menisin vieraaksi häihin, joissa väriteemana on musta. Kyllä siitä tulee hautajaiset mieleen, tai sitten ajattelisin, että kyseessä on pariskunta, joka haluaa kauheasti korostaa metalli-, gootti- tms. juttuaan (olkoon vaikka kuinka stereotyyppistä ajattelua, niin näin olettaisin). Lisäksi, jos kyseessä on lämpimän vuodenajan häät, musta tuntuisi kauhean raskaalta ja painostavalta.

      Maailma on värejä täynnä, ja niistä voi valita vaikka mitä ilman, että täytyy hempeillä. Punaisissa, sinisissä, vihreissä, ruskeissa... niissä on kaikissa älyttömästi sävyjä, myös tummemman pään värejä, jotka käyvät tietysti ihan hyvin, jos häitä juhlitaan kylmänä vuodenaikana. Eli minun mielipiteeni on, että jos erikoisuutta tavoittelet, niin siitä vaan, mutta häiden teemaväriksi en mustaa ymmärrä, kun kerrankin saat juhlia itse päättäen kaikesta ja maailma pursuaa värejä, joista valita.

    • zerdon

      miusta ei pidä miettiä mitä vanhan ihmiset ajattelee, teette niiku itestä tuntuu .. itestäni aivan mielettömän hyvä idea tehä jotain erilaista, hempeät värit, njehh, niinkun sanoit, ei sovi kaikille :) musta ja punanen, sellasista häistä mieki unelmoin itse asiassa :) eli ihan niiku itestä tuntuu .. ja onnee teille

    • Bonnie_Fun

      Mustaa vaan jos siltä tuntuu. Katsopa tätä
      http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/7haatfi/muoti_ja_kauneus/haatfi_fashion_show/2008/585357.jpg
      ei ole mikään goottipuku. Näin häät-lehdessä kerran kuvan morsiamesta, jolla oli mustat kynnet ja ihana valkoinen morsiuspuku. Eleganttia, eikä erikoisuuden tavoittelua.

      Musta on niin vahva väri, että jos teillä on vielä joku muu väri lisänä, niin ei ollenkaan haittaa, että teillä on myös mustaa. Hautajaisissa ihmiset pukeutuu mustaan, mutta adressit sun muut on valkoisia, sielläkin se on siis vaan vaatteiden väri.

      Ihana veto, aina ei tarvi olla vaaleanpunaista ja valkoista vaan!

      Onnea vielä häiden johdosta!

    • mustaa vaan!

      Teillä ei varmastikaan ole tarkoitus tehdä kaikesta mustaa, vai kuinka? :D

      Minusta musta on todella juhlallinen väri, oikein käytettynä. Morsiamella voi olla esimerkiksi mustavalkoinen puku, koristelut mustavalkopunaiset, kaasoilla/morsiusneidoilla pikkumustat, jotka koristeltu esim. punaisilla tai valkoisilla nauhoilla, mustavalkoiset tai mustapunaiset kutsut, punavalkoinen kimppu, koristelut samaa tyyliä...

      Ei musta tarkoita automaattisesti goottia/metallia/hautajaisia/ankeutta, kyse on ihan siitä miten sitä käyttää.

      Itse suosittelisin käyttämään mustan ja punaisen lisäksi valkoista, ihan jo vaikka vain niiden arvostelijasukulaisten takia. :D Ei minusta kannata teemaväreiksi valita pastellivärejä jos ne eivät sovi teille.

    • En tajuu

      Miksi häissä pitää olla teemaväri?

      • ilmeen

        Tokihan sitä voi ostaa oransseja, vihreitä, ruskeita, punaisia, sinisiä, liloja, beigejä ja pinkkejä koristeita mahdollisimman eri sävyissä, jos haluaa. Monien, myös minun, mielestä yhtenäisen ilmeen saa paremmin, jos käyttää pääasiassa muutamaa värisävyä. Näyttää lisäksi juhlavammalta, eikä lastenkutsuilta, joissa on paljon ilmapalloja ja serpentiiniä...


    • naimisiin10

      Kiitos vastauksista. Häistä ei siis tule pelkästään mustaa vaan mukana on viininpunainen ja valkoinen.

      Ja jos joku ei tykkää niin antaa olla tykkäämättä. Nämä onneksi ovat meidän häät.. eikä arvostelijan.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1709
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1648
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1122
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1037
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. 7
      972
    Aihe