Saako maksamakkaraa ja maksalaatikkoa antaa useammin koiralle kuin keitettyä/raakaa maksaa?
raakaa maksaa kerran vk ja m.laatikkoa/m.makkaraa
4
7447
Vastaukset
- viikossa
Riippuu määrästä. Jos annat ruokintakerralla vain maksalaatikkoa (eli koko annos vain maksalaatikkoa), anna vain kerran viikossa. Muistathan antaa rusinatonta, sillä rusinat ovat koirille vaarallisia.
http://www.bedlington.kotisivukone.com/21 - maksa....
maalaisjärjellä. ei joka päivä jo yksitoikkoisuudenkin takia, mutta ei tuo kerta viikkoon mikään ehdoton ole. yliannostus a-vitskusta on miltein mahdoton saada.
- lisäaineita, esim
suolaa eli koiran koko huomioiden ja järkeä käyttäen.
- kokki ja koira
lisäaineita, esim kirjoitti:
suolaa eli koiran koko huomioiden ja järkeä käyttäen.
Tee maksalaatikko itse . Maksaa , riisiä (ohraa) pari munaa. Riiisit vain ensin keitetään ja sitten pöperö uuniin. Helppoa. Ei tarvii suolaa , ei ole säilöntäaineita. Itse teen silloin tällöin ison annoksen ja pakastan loput kerta-annoksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179171Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893780- 212248
- 871393
- 1161168
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791118- 751110
- 551063