Minulla on kotisivut ja blogi, mutta nyt olen huomannut, että domain se vasta jotain on?
Tässä tulee paljastaneeksi tyhmyytensä, mutta ajattelin kysyä.. Kun jotkut vielä maksaa siitä?
Tekeekö se näkyvyyttä, vai löytyykö hausta helpommin tai jotain hienoa sen täytyy olla?
Mikä on "domain"
6
1279
Vastaukset
- 12deqqqqq
mutta ajattelepa vaikka
www.mauninsivut.jokunyrkkipajajossainilmaisetsivut.com
vastaan
www.mauninsivut.net - Jermo123
Tottakai domainin tarve riippuu täysin tarkoituksesta. Jos sivuilla ei ole muuta funktiota, kuin olla olemassa omaksi ja satunnaisten muiden iloksi, ei domainia juurikaan tarvitse. Mutta jos kyse on vakavammasta puuhasta, niin domain on aina selkeämpi ja vakuuttavampi ja auttaa se reilusti hakukoneoptimoinnissakin.
- AleksiJääskeläinen
..hyväksi jos haluat erottua massasta ja saada samalla esimerkiksi yksilöidyt sähköpostiosoitteet.
Yleensä webhotellipalveluntarjoajat antavat webhotellipalvelun osana domainosoitteen ilmaiseksi.
Mikäs sen mukavampaa kuin blogata omalla domainilla esim. minunomaosoite.com ja käyttää samalla sen sähköpostiosoitteita mitä[email protected]
Tällaisia maksuttoman domainin tarjoavia palveluita on mm. Webnine (www.hostwebnine.net) alkaen hintaan 1,25€ kuukaudessa tai Capnova (www.capnova.com) 48,80€ vuodessa.- Mauni
Hyviä vastauksia Kiitoksia!
Eipä taida kannattaa, omat sivut riittänee, enkä vähän aikaa sitten olisi niitäkään tarvinnut, mutta vanhetessaan höpertyy aina vaan lisää:)) - tyyppi joka ei tiiä
Mauni kirjoitti:
Hyviä vastauksia Kiitoksia!
Eipä taida kannattaa, omat sivut riittänee, enkä vähän aikaa sitten olisi niitäkään tarvinnut, mutta vanhetessaan höpertyy aina vaan lisää:))Mikä se on??
- Ärhhh..
tyyppi joka ei tiiä kirjoitti:
Mikä se on??
tämän palstan vastausprosenttiin, niin kirosin jo sitä täällä aikaisemmin. Lähes koko palsta on tietotekniikkaa osaamattomien alaikäisten kirjoituksi täynnä. Eniten kiinnostaa, miten hyvältä näyttää kuvissa. Onneksi onnistuit saamaan noinkin hyvän vastauksen domain-kysymykseesi. Nörtit harvemmin syylistyvät alentuvasti, niille kysymys kuin kysymys on oikea. Kysyvät ja selvittävät asioita koko ajan itse lisää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511863
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131756Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351527Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961208- 941195
- 841134
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta3541002- 62869
- 49831
- 50816