~~~ ♥
Elämän avaruus sylissäsi
näissä hetkissä hennoissa
leijuva sydämeni huokailee
Tässä ajassa
näissä pienissä hetkissä
Lailla andromedan
seikkailen keijujen unessa
pyrstötähtenä avaruudessasi
suloisuuden utuverhossasi
Näethän minut, katseeni
katseeni, joka tavoittelee sinua
~ Rakkaani ~
~~~ ♥
http://www.youtube.com/watch?v=YOJpqu4D1T8
¤ Tähtisumua ¤
12
354
Vastaukset
- B 2 1 6
näen katseesi,
kuinka hyvä minun on ollakaan.
Rakas. - sielukaspeili
Hieno runo
avaruudesta, tähdistä, ja keijuista..
minneköhän se sinun katseesi pysähtyy :)(vai oliks tää kolmonen vai mikä )...
niin "Sielukaspeili"...
Sinussa on jotain tuttua :O
Minäkin tykkään peilailla itseäni ! :D
Kiva jos tykkäsit runostani ! :))
Kivaa päivää sinulle ! ;)
Terkuin (*J*)
- "..."
Kauniin runon teit!!!
***
Tähtiä muita kirkkaammin
loistaa taivaalla tähti
tähti aidon rakkauden
***- : x
mykistää minut
uudelleen ja uudelleen.
Olen matkasta aivan
uupunut. Mykistit minut runollasi,
katseineen, suudelmineen...
En vastaa kysymykseesi...
Mykistyin. ♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥
Tähtiä muita kirkkaammin
loistaa taivaalla
tähti aidon rakkauden
♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥: x kirjoitti:
mykistää minut
uudelleen ja uudelleen.
Olen matkasta aivan
uupunut. Mykistit minut runollasi,
katseineen, suudelmineen...
En vastaa kysymykseesi...
Mykistyin.Noh..
Mitä sitä turhia höpisemään... :D
Oikein kivaa päivää sinulle ja kiva jos tykkäsit runostani ! :)
Terkuin (*J*)- :))))
Kopittelija007 kirjoitti:
♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥
Tähtiä muita kirkkaammin
loistaa taivaalla
tähti aidon rakkauden
♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥olla ihan sekasin!!!!!!
:)))) kirjoitti:
olla ihan sekasin!!!!!!
Minä käytän vain sallittuja huumeita..
Rakkautta ja substraalia ! :D
Kiitos palautteestasi ja kivaa iltaa sinulle ! :))
Terkuin (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416
