Tarviiko mäykky talvella mitään lämpö manttelia? kiitos jo etukäteen!!!
mäyräkoira kysyttävää
4
407
Vastaukset
- konna2
Lyhytkarvainen kääpiö voi tarvita, normikokoinen karkkari yleensä ei (ainakaan täällä eteläsuomessa)...
Eli koiran ja asuinpaikan mukaan mennään. - 6. mäykky menossa
Turkki pysyy tuuheampana ja parempana kun ei laita takkia (joutuu luonnostaan kasvattamaan vähän tuuheammaksi) - sitäpaitsi tassuihin se kylmä ottaa enemmän. Lyhytkarv mäyris ehkä tarvitsee tosiaan takin, mutta karkeakarv ja pitkäkarv selviävät melko hyvin ilmankin kunhan ei jää liian pitkiksi ajoiksi seisoskelemaan mihinkään pakkasiin (juttelemaan muiden "koirakavereiden" kanssa tms lenkin aikana). Ja jos pystyt laskemaan irti, niin siinä juostessa mäykky pysyy ihan tarpeeksi lämpimänä.
- KoppavaHoro
pitkäkarvaisen kääpiön kanssa. Tosin asutaan Etelä-Suomessa ja takana vasta yksi talvi, mutta viime talvi oli hyvin talvinen lumineen ja pakkasineen eikä kertaakaan koira näyttänyt kärsivän kylmästä.
- De Soto.
On ollu pk ja lk mäykkyjä.Ei pieni pakkanen mäykkyä haittaa,mut muista varoa tassuja.Koita itse mennä pakkasella ulos sukkasillaan ja kävellä 500 m.Meillä muija ottaa mäykyn syliin ja lämmittää tassut.Ja taas mennään.Kova pakkanen on eri juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849