Pokeristeikkausta suomenkielisellä sivustolla

Superseppo22

Nyt on suomalaisille turnaus pelaajille avattu uusi paratiisi!
Oletko haaveillut pelaavasi hieman isommissa turnauksissa kuin tähän asti tahkoamissasi 5$ turnauksissa?
Nyt se on mahdollista. Liity jäseneksi www.stakemeup.com sivustolle. Siellä voit ilmoittaa omia pokeriturnauksiasi ja etsiä niihin rahoittajia! Vaikkapa jokaviikkoinen 215$ Sunday Million tai mitä ikinä keksit ja millä sivustolla ikinä vain haluat pelata! Tutustu ihmeessä

11

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pystyyn kuollut idea

Haluaisitko sinä maksaa 80 pinnaa voitoistasi kyseiselle putiikille????????????

No way hose..

• Kohomelo

Mitkä vitun 80 pinnaa?
        Tuohan on helevetin hieno idea!

• Pystyyn kuollut idea
        Kohomelo kirjoitti:

Mitkä vitun 80 pinnaa?
        Tuohan on helevetin hieno idea!

"Voit esimerkiksi hakea steikkaajia 215$ Sunday Millioniin 80%:lle osallistumismaksusta jolloin sinun itse tarvitsisi maksaa osallistumisestasi 43$.
        Kyseisessä turnauksessa voittaja kuittaa yleensä n. 300 000$ jolloin sinä voitettuasi turnauksen voittaisit 60 000$. Eli sinun tulisi maksaa steikkaajillesi voittorahoistasi 80%."

Siinä suora kopio sivuilta..

Onko tuossa jotain epäselvää?

• Kohomelo
        Pystyyn kuollut idea kirjoitti:

"Voit esimerkiksi hakea steikkaajia 215$ Sunday Millioniin 80%:lle osallistumismaksusta jolloin sinun itse tarvitsisi maksaa osallistumisestasi 43$.
        Kyseisessä turnauksessa voittaja kuittaa yleensä n. 300 000$ jolloin sinä voitettuasi turnauksen voittaisit 60 000$. Eli sinun tulisi maksaa steikkaajillesi voittorahoistasi 80%."

Siinä suora kopio sivuilta..

Onko tuossa jotain epäselvää?

Eihän tuossa kyseiselle putiikille makseta vaan niille jotka lähtevät turnauksiasi rahoittamaan. Ja onhan tuossa se idea että pääsee kunnon turnauksia pelaan pienemmällä sijoituksella, monesti on paremmat valuetkin kyseessä. Harvassa esim 40$ turneessa on voittajalle se 60k$. Jos sellasia olis nii voisin niitä itekki pelata.

• MelekeeSaletti
        Kohomelo kirjoitti:

Eihän tuossa kyseiselle putiikille makseta vaan niille jotka lähtevät turnauksiasi rahoittamaan. Ja onhan tuossa se idea että pääsee kunnon turnauksia pelaan pienemmällä sijoituksella, monesti on paremmat valuetkin kyseessä. Harvassa esim 40$ turneessa on voittajalle se 60k$. Jos sellasia olis nii voisin niitä itekki pelata.

Sivustolla voi tehä minkalaisen diilin itse haluaa. Voi tehdä ehdon että pitää itse vaikka 60% voitoista vaikka steikkaajia olis 75% buy-inistä

• lol1234
        Kohomelo kirjoitti:

paremmat valuet?? kyllä homma menee niin, että jos normisti 5$ turneita tahkova menee pelaamaan 200$ turnausta, niin kyllä valuet ovat ihan muualla kuin heron näytöllä/lompakossa.

• TatjaanaTavaraPaljaa
        lol1234 kirjoitti:

paremmat valuet?? kyllä homma menee niin, että jos normisti 5$ turneita tahkova menee pelaamaan 200$ turnausta, niin kyllä valuet ovat ihan muualla kuin heron näytöllä/lompakossa.

Kyllä siellä kuule Sunday Millionissa on ihan samantason tahkoajaa ku niissä 5$ turneissaki. Itse yllätyin että kuin paskataso voi noin isoissa turnauksissa ollakkaan. Oon pelaillu about 15 kertaa ja vähintään joka toinen kerta rahoille. Parhaimmilla kerroilla kärkikymmenikköihin.

• hahahahahahaha
        TatjaanaTavaraPaljaa kirjoitti:

Kyllä siellä kuule Sunday Millionissa on ihan samantason tahkoajaa ku niissä 5$ turneissaki. Itse yllätyin että kuin paskataso voi noin isoissa turnauksissa ollakkaan. Oon pelaillu about 15 kertaa ja vähintään joka toinen kerta rahoille. Parhaimmilla kerroilla kärkikymmenikköihin.

Paskapuhetta! :) Et todellakaan ole ollut kertaakaan Sunday Millionin "kärkikymmeniköissä", etkä varsinkaan rahoilla joka 2. kerta.

• TatjaanaTavaraPaljaa
        hahahahahahaha kirjoitti:

Paskapuhetta! :) Et todellakaan ole ollut kertaakaan Sunday Millionin "kärkikymmeniköissä", etkä varsinkaan rahoilla joka 2. kerta.

Paras sijoitus on 46/7400 pelaajaa.... Eikä siellä rahoille pääsy vaadi aivan kauheita ponnisteluja...

• Hoh..mitä vielä...

Paras sijoitus on 46/7400 pelaajaa.... Eikä siellä rahoille pääsy vaadi aivan kauheita ponnisteluja...

Laitahhan pelaajanimesi niin tarkistetaan rankingeista oletko tosiaan joka toinen kerta rahoilla..

Jollet sitä pysty antamaan/tai selittelet ties mitä, niin jokainen voi tehdä itse johtopäätöksen puhutko totta vai et..Tatjaanalla tavara paljaana!

• hus freerolleihin!

Pari poimintaa: Väität olleesi VÄHINTÄÄN joka 2. kerta rahoilla. Olet siis ollut rahoilla VÄHINTÄÄN 8 kertaa. Lisäksi käytit monikkoa "parhaimmilla kerroilla", eli olet sen lisäksi ollut kärkikymmeniköissä VÄHINTÄÄN 2 kertaa. Aika kova saavutus.. Ettei nyt tainnut tulla puhutuksi VÄHINTÄÄN paskaa? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe