Lääkkeet ja lihominen

Kuinka moni lihava käyttää joko mielialalääkkeitä tai kilpirahaslääkitystä?
Vastaukseksi riittää että
1. en käytä kyseisiä lääkkeitä
2. käytän,..........(kumpaa lääkeryhmää)
3174
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Käytän mielialalääkkeitä. Olen laihtunut käytön aikana merkittävästi. Olen karttanut enimpiä hiilihydraatteja ruoassa. Puolessa vuodessa paino on pudonnut 14 kg.
Mieliala on noussut, minua harmittaa suuresti se, että en ole aiemmin osannut mennä vastaanotolle masennuksen vuoksi. Elämästä on mennyt vuosia hukkaan.

Äänestä

...käytän kilpirauhaslääkitystä.

Äänestä

käytän mielialalääkkeitä. Ruokahalu ja paino ovat kohonneet tasaisesti mielialan mukana...

Äänestä

Kommentoi aloitusta


37 kirjoitti:

Kuinka moni lihava käyttää joko mielialalääkkeitä tai kilpirahaslääkitystä?
Vastaukseksi riittää että
1. en käytä kyseisiä lääkkeitä
2. käytän,..........(kumpaa lääkeryhmää)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu