Uskaltaako autoa jossa on lisävalot keulalla viedä koneelliseen pesuun? Miten olette autonne pusun hoitaneet?
Autonpesu lisävalojen kanssa?
5
12583
Vastaukset
- frangrabba
hyvin pesee
- BMW 325
Jos autosi on takuun alainen niin ota valot irti ennen konepesua! Kävi niin eräällä saksalaismerkillä että toinen valoista irtautui pesun aikana ja kolahti konepellin reunaan jättäen syvän uran maalipintaan.Siinä vakuutus ei tule vastaan eikä takuukaan,meni omasta pussista suolainen korjaushinta..tana.Mutta pese vaan jos edellä mainittu ei ole ajankohtainen itsellesi,kyllä v..tutti.
- Viljo1
tekemistä takuulla ja lisävaloilla on keskenään mainitussa tapauksessa?
- ......
sakemanni autoon otettu huono vakuutus kerran ei korvannu vahinkoa! Toivottavasti oppi ottaa kunnon vakuutuksen "autoonsa"!
- comet ff200
...... kirjoitti:
sakemanni autoon otettu huono vakuutus kerran ei korvannu vahinkoa! Toivottavasti oppi ottaa kunnon vakuutuksen "autoonsa"!
ja vie käsin pestäväks kerran kuussa.Harjallineen vai jos on tukiraudat ja ne ei ole paljon auton etulinjan etupuolel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698