Mulla on ongelmana, etten jaksa millään herätä aamuisin. :( Poika on nyt 3kk. Kun isä lähtee töihin, vauva tulee mun viereen ja me noustaan vasta klo 10-12. Joskus poika hetken aikaa ehtii ola levoton ennen kuin saan noustua sängystä. Itkeä en tietenkään anna esim. nälkäänsä, silloin kyllä nousen heti.
Mitenhän paljon hallaa teen lapselleni? :( Mulla on kyllä terapia ja lääkkeet eli kaikki mahdollinen apu, mutta ei tähän asiaan ole tullut helpotusta.
Heräämistä ei helpota vaikka nukkuisin paljonkin yöllä. Ja toisaalta mun uni on levotonta, heräilen enkä meinaa saada unta. Iltaisin menee kauan saada unta. Unilääkkeitä en halua koska en voi olla yöllä ja aamulla "pöhnäinen" kun on lasta pystyttävä hoitamaan.
Lisäksi myös päivät tuntuvat tosi pitkiltä, jos klo 7 tai 8 nousisi ylös. :/
Onko kellään muulla samanlaista?
En jaksa herätä
Väsynyt äiti
1
618
Vastaukset
- Pyanna
Tuntuuko sinusta siltyä että ylösnouseminen on turhaa ja sinulla ei ole mitään tekemistä, sanoit että kotipäivät tuntuvat pitkiltä, heti kun jaksat niin etsin itsellesi ja lapsellesi äitiseuraa. Onko paikkakunnallasi esim perhekahvilaa, kotoa poistuminen oikeasti virkistää.
Jos lapsi saa tarvitsemansa ruuan ja muut perutarpeet on hoidettu niin en ymmärrä mitä haittaa siitä, että makoilee äidin kainalossa oikein voisi olla.
Läheisyys on pikkuihmisille tärkeää ja sitä hän varmaan tankkaa kun pötköttelee vieressäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776