lammin vastaanottokeskuksessa oli sitten kunnon rähinä päällä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009111910629295_uu.shtml
kulttuuriuutisia lammilta
7
478
Vastaukset
- tiu tau tiu
en voi olla kuin vahingoniloinen kun otitte pakolais keskuksen sinne.
- hoh hoijaa
on Hämeenlinnan pakolaiskeskuksesta jonne Hämeenlinna haluaa sijoittaa vielä lisää pakolaisia.
- sekundaaaaaa
hoh hoijaa kirjoitti:
on Hämeenlinnan pakolaiskeskuksesta jonne Hämeenlinna haluaa sijoittaa vielä lisää pakolaisia.
Niin Hämeenlinnan Lammille.
- sju_
sekundaaaaaa kirjoitti:
Niin Hämeenlinnan Lammille.
no sitten avaus tuli kyllä vähän väärälle forumille. itse en enää pysy perässä noissa hämeenlinnan miehittämissä kunnissa.
- siellä on,
sju_ kirjoitti:
no sitten avaus tuli kyllä vähän väärälle forumille. itse en enää pysy perässä noissa hämeenlinnan miehittämissä kunnissa.
Hauhoo, Renkoo, Tuulosta ym. kaikki Hämeenlinnaa. Oikein oivaa seutua maahanmuuttajille. Pitkät välimatkat, maaseudun rauha, kauniit maisemat, kauppakeskus keskellä ei mitään ym. hienoa. Kyllä on mukavaa, että iso kaupunki huolehtii pienistä maahanmuuttajista. Ei se veroissa tee paljonkaan.
- 14
siellä on, kirjoitti:
Hauhoo, Renkoo, Tuulosta ym. kaikki Hämeenlinnaa. Oikein oivaa seutua maahanmuuttajille. Pitkät välimatkat, maaseudun rauha, kauniit maisemat, kauppakeskus keskellä ei mitään ym. hienoa. Kyllä on mukavaa, että iso kaupunki huolehtii pienistä maahanmuuttajista. Ei se veroissa tee paljonkaan.
on hyvä sijoituspaikka maahanmuuttajille. Se on kaukana keskustasta, keskustaan on huonot liikenneyhteydet, paremmat yhteydet Lammilta Lahteen. Joten voi kai arvioida että Lahti vetää paremmin pakolaisia puoleensa kuin HML keskusta. ja kuten kaikki pakolaiset niin ehkäpä Hämeenlinnalaisetkin (Lammilaiset) löytävät tiensä pääkaupunkiseudulle joten sinnekin tie vie paremmin Lahden kautta. No tämä sopii hyvin Hämeenlinnan päättäjille. Kaupungissa on pakolaisia ja voidaan sanoa että ollaan kilttejä ja hoidetaan oma osa mutta yhtään ei näy kaduilla tai ostoskeskuksissa paitsi Tuulosessa mutta eihän sekään ole oikeaa Hämeenlinnaa.
- ja,
14 kirjoitti:
on hyvä sijoituspaikka maahanmuuttajille. Se on kaukana keskustasta, keskustaan on huonot liikenneyhteydet, paremmat yhteydet Lammilta Lahteen. Joten voi kai arvioida että Lahti vetää paremmin pakolaisia puoleensa kuin HML keskusta. ja kuten kaikki pakolaiset niin ehkäpä Hämeenlinnalaisetkin (Lammilaiset) löytävät tiensä pääkaupunkiseudulle joten sinnekin tie vie paremmin Lahden kautta. No tämä sopii hyvin Hämeenlinnan päättäjille. Kaupungissa on pakolaisia ja voidaan sanoa että ollaan kilttejä ja hoidetaan oma osa mutta yhtään ei näy kaduilla tai ostoskeskuksissa paitsi Tuulosessa mutta eihän sekään ole oikeaa Hämeenlinnaa.
Hämeenlinnaa. Se on just sitä Hämeenlinnaa kuten Hauho Eteläinenkin. Tää on TOSI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117