Millä viikolla olis paras meno levillä kaudella 2010,pääsiäinenhän on viikko 13-14,olisko 14 viikon loppupuoli eli huhtikuun alkupäivät vai viikko 15 huhtikuun puoliväli.Tietysti yks mahollisuus olis myös viikko 12 viikkoa ennen pääsiäistä maaliskuun loppu.oisko kokemusta/vinkkejä
Levin paras viikko bailuun.
vinkkari
1
596
Vastaukset
- kruuse ite
2005 oltiin pääsiäisen jälkeinen viikko levillä ja eräs taksikuski sanoi että pääsiäinen oli perheellisten loma-aikaa, viikko sen jälkeen vähän kovempaa menoa ja kovat kemut vasta 2 viikkoa pääsiäisen jälkeen. En itse siis ole ollut kuin tuon pääsiäisloman jälkeisen viikon ja silloin vinkkarissa rupesi jengi tanssimaan pöydällä kahdelta päivällä ja illalla poroareenassa tupa täynnä artistista riippumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161