Lahjaideoita kaipailisin...
Eli miehen (avopuoliso) kanssa 10v päivä lähestyy.
Kolme lasta on siunaantunut tämän aikana ja 10vuoden yhdessäolon kunniaksi jonkun lahjan haluaisin miehelle ostaa.mutta mitään en keksi.Miehellä tuntuu olevan kaikkea...
Mies ehdotti että pidettäisiin ihan juhlat lähimmille kavereille.
Itselleni tämäkin kyllä sopisi,mielellään olisin ehkä halunnut lähteä miehen kanssa kaksin johonkin,koska sitä aikaa meillä on aika vähän,ku lapset pieniä. Mutta nämä tuntuvat kaatuvan siihen että miehellä töitä.
Mutta siis niitä lahjaideoita laittakaa tulemaan.
Kelloa olen vähän miettinyt,mutta onko liian pliisu...mutta mihinkään monen sadan euron kapineeseen mulla ei kyllä näin hoitovapaalla ollessa ole rahaa. Ei ole kiva jos sit se lahja tulee kuitenkin miehen itsensä maksettavaksi... :)
iältään olemme 26 ja 27.
10v lahjaideoita :)
Nasuliini83
0
204
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694