Tuoreelle äidille?

erekaa

Eli tuoreilla äideillä ei ole juurikaan aikaa lueskella kirjoja, eikä oikein muutakaan. Haluaisin antaa lahjan siskolleni (25-vuotias), mutta jotain siis hänelle: ei mitään vauvalle.

Ideoita?

11

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ht

      Itse olen 23 vuotias äiti, lapset 2v,1v ja 4viikkoa. Minä toivoisin lahjaksi esim. lahjakorttia vaikkapa kaupungin vaateliikkeisiin (voi ottaa lapsenkin mukaan) tai jos hänellä on mahdollista saada lapsi hetkeksi hoitoon voisi vaikka lahjakäynti hierojalle olla mukava. Pienen lapsen äidillä menee hartiat ja selkä helposti jumiin. Jos talous on tiukilla voisi myös lahjakortti ihan vaikka perus prismaan olla hyödyllinen. Lahjakortit on mukavia, voi käyttää milloin haluaa ja miten haluaa, itselleen mieluisasti

    • ...

      voisit liittää korttiin "etuseteleitä", joissa on vaikka muutama puolentoista tunnin lastenhoitopalvelu ja pari viikkosiivousta silloin kun pyydetään, jollei ylivoimaista estettä ilmene.

    • Isähessu

      Minä mietin mitä annan vaimolleni esikoisen kunniaksi lahjaksi. Löysin sellaisen sydänkorun, missä oli kolme pientä sydäntä mukana. Vaimoni tykästyi siihen kyyneliin asti, se oli hyvä valinta. Muistaakseni osoite oli tunteella.fi. Sieltä sai tilauksesta muutakin tavaraa, jos tiesi mitä etsi.

      • lahjaidea

        anna kumminkin lahjaksi isohko dildo, kun saa siitä enemmän iloa synnytyksen jälkeen, varsinkin kun paikat on levällään. Vai voitko ite täyttää ison dildon paikan???


      • Pikku Reino Fani
        lahjaidea kirjoitti:

        anna kumminkin lahjaksi isohko dildo, kun saa siitä enemmän iloa synnytyksen jälkeen, varsinkin kun paikat on levällään. Vai voitko ite täyttää ison dildon paikan???

        Ostin juuri kaverille , joka sai lapsen sellaset ihanat pikku Reinot niiden nettikaupasta! Todella söpöjä. Sellasia ensiaskel Reinoja!! Suosittelen!! Oli todella haltioissaan!

        Toimii myös muuten hyvänä joululahjana!


      • ...
        Pikku Reino Fani kirjoitti:

        Ostin juuri kaverille , joka sai lapsen sellaset ihanat pikku Reinot niiden nettikaupasta! Todella söpöjä. Sellasia ensiaskel Reinoja!! Suosittelen!! Oli todella haltioissaan!

        Toimii myös muuten hyvänä joululahjana!

        Tuoreelle äidille kaikki sellaiset asiat mitkä helpottavat kiireistä ja uudenlaista arkea, ovat kullan arvoisia!

        Myös kaikki hemmottelutuotteet/hemmottelulahjakortit tulevat varmaan enemmän kuin tarpeeseen.

        Rahaakaan ei välttämättä aina tunnu olevan tarpeeksi, joten ihan vaikka pankin lunastettava shekki olisi hyvä.

        Lahjakortit kampaajalle/vaateliikkeeseen ovat ihania myös :) Äiti kaipaa juuri tuollaisia juttuja varmasti!


    • käytöön

      hieromasauvan.

      • tehtiin.

        Ai että kun on hauskaa.


    • tyttimaaria

      Kun lopettaa imetyksen

    • Terkkuja

      Ihana sydänkoru lämmitti vaimoni mieltä, ostin sellaisen www.tunteella.fi nettikaupasta. Toimitus oli nopea ja asiakaspalvelu auttoi minua pakkauksessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      191
      4025
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      194
      2871
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      58
      1746
    4. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      118
      1710
    5. Pakettiauton kuljettaja tappoi

      Kuljettajan nimi joka tappoi 2 ihmistä.
      Leppävirta
      13
      1528
    6. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      69
      1404
    7. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      423
      1357
    8. Mikä on sinun ja rakkaasi ikäero?

      Kirjoita, jos rakkaasi on nuorempi/vanhempi 🥰
      Ikävä
      94
      1309
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      62
      1291
    10. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      76
      1229
    Aihe