Tuoreelle äidille?

erekaa

Eli tuoreilla äideillä ei ole juurikaan aikaa lueskella kirjoja, eikä oikein muutakaan. Haluaisin antaa lahjan siskolleni (25-vuotias), mutta jotain siis hänelle: ei mitään vauvalle.

Ideoita?

11

926

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ht

Itse olen 23 vuotias äiti, lapset 2v,1v ja 4viikkoa. Minä toivoisin lahjaksi esim. lahjakorttia vaikkapa kaupungin vaateliikkeisiin (voi ottaa lapsenkin mukaan) tai jos hänellä on mahdollista saada lapsi hetkeksi hoitoon voisi vaikka lahjakäynti hierojalle olla mukava. Pienen lapsen äidillä menee hartiat ja selkä helposti jumiin. Jos talous on tiukilla voisi myös lahjakortti ihan vaikka perus prismaan olla hyödyllinen. Lahjakortit on mukavia, voi käyttää milloin haluaa ja miten haluaa, itselleen mieluisasti

• ...

voisit liittää korttiin "etuseteleitä", joissa on vaikka muutama puolentoista tunnin lastenhoitopalvelu ja pari viikkosiivousta silloin kun pyydetään, jollei ylivoimaista estettä ilmene.

• Isähessu

Minä mietin mitä annan vaimolleni esikoisen kunniaksi lahjaksi. Löysin sellaisen sydänkorun, missä oli kolme pientä sydäntä mukana. Vaimoni tykästyi siihen kyyneliin asti, se oli hyvä valinta. Muistaakseni osoite oli tunteella.fi. Sieltä sai tilauksesta muutakin tavaraa, jos tiesi mitä etsi.

• lahjaidea

anna kumminkin lahjaksi isohko dildo, kun saa siitä enemmän iloa synnytyksen jälkeen, varsinkin kun paikat on levällään. Vai voitko ite täyttää ison dildon paikan???

• Pikku Reino Fani
        lahjaidea kirjoitti:

anna kumminkin lahjaksi isohko dildo, kun saa siitä enemmän iloa synnytyksen jälkeen, varsinkin kun paikat on levällään. Vai voitko ite täyttää ison dildon paikan???

Ostin juuri kaverille , joka sai lapsen sellaset ihanat pikku Reinot niiden nettikaupasta! Todella söpöjä. Sellasia ensiaskel Reinoja!! Suosittelen!! Oli todella haltioissaan!

Toimii myös muuten hyvänä joululahjana!

• ...
        Pikku Reino Fani kirjoitti:

Ostin juuri kaverille , joka sai lapsen sellaset ihanat pikku Reinot niiden nettikaupasta! Todella söpöjä. Sellasia ensiaskel Reinoja!! Suosittelen!! Oli todella haltioissaan!

Toimii myös muuten hyvänä joululahjana!

Tuoreelle äidille kaikki sellaiset asiat mitkä helpottavat kiireistä ja uudenlaista arkea, ovat kullan arvoisia!

Myös kaikki hemmottelutuotteet/hemmottelulahjakortit tulevat varmaan enemmän kuin tarpeeseen.

Rahaakaan ei välttämättä aina tunnu olevan tarpeeksi, joten ihan vaikka pankin lunastettava shekki olisi hyvä.

Lahjakortit kampaajalle/vaateliikkeeseen ovat ihania myös :) Äiti kaipaa juuri tuollaisia juttuja varmasti!

• käytöön

hieromasauvan.

• tehtiin.

Ai että kun on hauskaa.

• tyttimaaria

Kun lopettaa imetyksen

• Terkkuja

Ihana sydänkoru lämmitti vaimoni mieltä, ostin sellaisen www.tunteella.fi nettikaupasta. Toimitus oli nopea ja asiakaspalvelu auttoi minua pakkauksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      2002
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe