Miedän 10 v kääpiövillakoiralla on havaittu pari kuukautta sitten patti mahassa. Se ei ole kasvanut joten emme ole käyttäneet sitä eläinlääkärissä mutta ei se ole pienentynytkään. Toivomme tietenkin sen olevan rasvapatti tai joku muu harmiton sillä koira on (hieman) ylipainoinen. Mutta pari päivää sitten se aloitti makoilun viltin päällä ja on ollut siinä jatkuvasti, se ei syö...ei edes maksamakkaraa, se ei tervehdi ketään,se ei halua mennä ulos vaan tuijottaa vaan apaattisesti kokoajan .Tänään on ollut muuten sama mutta se ei enään makoile...se ei selvästikkään pysty! se menee puoli makuuasentoon ja nousee sitten taas ylös ja istuskelee sitten vaan ja tuijottaa...epäilemme että se johtuu mahassa olevasta patista. Koira ei tärise,niinkuin kipeenä yleensä niin tekee. Vosiko kyseessä olla jotain muuta kuin rasvapatti? pitäisikö jo mennä eläinlääkärille?
Koiralla Patti mahassa
6
3740
Vastaukset
- Todella Huolestunut
Viltille se nyt meni nukkumaan : )...sen on hyvä juttu että raukka voi välillä vähän levätä. Sillä on nenä ihan kuiva. Annoin sen nuolla sormesta vettä mutta ei se paljoa liponut.
- irlanninsetteri
koirasi lääkäriin maksoi mikä maksoi
- niikerta
Siis että huomasitte pasin koiran mahassa ja sen yleiskunto on selkeästi laskenut nyt, ei ole tullut mieleen että koira voi olla tekemässä vaikka kuolemaa? Ei millään pahalla, mutta aika hankalapa se on ihmisten täältä käsin sanoa, onko se rasvapatti vai joku muu, lääkäriin mars mars..
- Todella Huolestunut
Koiraa viedään nyt sitten huomenna lääkäriin vidoista viimein. Saattaa olla hampaissakin jtn joka vaikuttaa koiran vaisuuteen sillä tuota hammaskiveä on on taas paljon ja hampaita voi olla lähdössä. Minä olisinkin käyttänyt vaikka heti huomatessani patin. Mutta minkäs sitä voi jos vanhemmat pihistelevät vaikka rahaa on! ja vanha koira on tärkein!
- Toldella Huolestunut
Todella Huolestunut kirjoitti:
Koiraa viedään nyt sitten huomenna lääkäriin vidoista viimein. Saattaa olla hampaissakin jtn joka vaikuttaa koiran vaisuuteen sillä tuota hammaskiveä on on taas paljon ja hampaita voi olla lähdössä. Minä olisinkin käyttänyt vaikka heti huomatessani patin. Mutta minkäs sitä voi jos vanhemmat pihistelevät vaikka rahaa on! ja vanha koira on tärkein!
Koira vietiin lääkäriin ja lääkäri tutki ja sanoi että koira on huonossa kunnossa. koiran tila ei johdu mahassa olevasta patista joka on luultavasti rasvapatti. Koiralle tehtiin testi, tulehdus on ja epäillään syöpää tai jtn joka tekee koiran hengityksestä rohisevan, lääkärin mielestä pitäisi ottaa lisää testejä ja röntgekuvia tai lopettaa.
- Miten kävi
Toldella Huolestunut kirjoitti:
Koira vietiin lääkäriin ja lääkäri tutki ja sanoi että koira on huonossa kunnossa. koiran tila ei johdu mahassa olevasta patista joka on luultavasti rasvapatti. Koiralle tehtiin testi, tulehdus on ja epäillään syöpää tai jtn joka tekee koiran hengityksestä rohisevan, lääkärin mielestä pitäisi ottaa lisää testejä ja röntgekuvia tai lopettaa.
Kuinka koiranne kävi sitten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395