Koiralla Patti mahassa

Todella Huolestunut

Miedän 10 v kääpiövillakoiralla on havaittu pari kuukautta sitten patti mahassa. Se ei ole kasvanut joten emme ole käyttäneet sitä eläinlääkärissä mutta ei se ole pienentynytkään. Toivomme tietenkin sen olevan rasvapatti tai joku muu harmiton sillä koira on (hieman) ylipainoinen. Mutta pari päivää sitten se aloitti makoilun viltin päällä ja on ollut siinä jatkuvasti, se ei syö...ei edes maksamakkaraa, se ei tervehdi ketään,se ei halua mennä ulos vaan tuijottaa vaan apaattisesti kokoajan .Tänään on ollut muuten sama mutta se ei enään makoile...se ei selvästikkään pysty! se menee puoli makuuasentoon ja nousee sitten taas ylös ja istuskelee sitten vaan ja tuijottaa...epäilemme että se johtuu mahassa olevasta patista. Koira ei tärise,niinkuin kipeenä yleensä niin tekee. Vosiko kyseessä olla jotain muuta kuin rasvapatti? pitäisikö jo mennä eläinlääkärille?

6

3740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todella Huolestunut

Viltille se nyt meni nukkumaan : )...sen on hyvä juttu että raukka voi välillä vähän levätä. Sillä on nenä ihan kuiva. Annoin sen nuolla sormesta vettä mutta ei se paljoa liponut.

• irlanninsetteri

koirasi lääkäriin maksoi mikä maksoi

• niikerta

Siis että huomasitte pasin koiran mahassa ja sen yleiskunto on selkeästi laskenut nyt, ei ole tullut mieleen että koira voi olla tekemässä vaikka kuolemaa? Ei millään pahalla, mutta aika hankalapa se on ihmisten täältä käsin sanoa, onko se rasvapatti vai joku muu, lääkäriin mars mars..

• Todella Huolestunut

Koiraa viedään nyt sitten huomenna lääkäriin vidoista viimein. Saattaa olla hampaissakin jtn joka vaikuttaa koiran vaisuuteen sillä tuota hammaskiveä on on taas paljon ja hampaita voi olla lähdössä. Minä olisinkin käyttänyt vaikka heti huomatessani patin. Mutta minkäs sitä voi jos vanhemmat pihistelevät vaikka rahaa on! ja vanha koira on tärkein!

• Toldella Huolestunut
        Todella Huolestunut kirjoitti:

Koiraa viedään nyt sitten huomenna lääkäriin vidoista viimein. Saattaa olla hampaissakin jtn joka vaikuttaa koiran vaisuuteen sillä tuota hammaskiveä on on taas paljon ja hampaita voi olla lähdössä. Minä olisinkin käyttänyt vaikka heti huomatessani patin. Mutta minkäs sitä voi jos vanhemmat pihistelevät vaikka rahaa on! ja vanha koira on tärkein!

Koira vietiin lääkäriin ja lääkäri tutki ja sanoi että koira on huonossa kunnossa. koiran tila ei johdu mahassa olevasta patista joka on luultavasti rasvapatti. Koiralle tehtiin testi, tulehdus on ja epäillään syöpää tai jtn joka tekee koiran hengityksestä rohisevan, lääkärin mielestä pitäisi ottaa lisää testejä ja röntgekuvia tai lopettaa.

• Miten kävi
        Toldella Huolestunut kirjoitti:

Koira vietiin lääkäriin ja lääkäri tutki ja sanoi että koira on huonossa kunnossa. koiran tila ei johdu mahassa olevasta patista joka on luultavasti rasvapatti. Koiralle tehtiin testi, tulehdus on ja epäillään syöpää tai jtn joka tekee koiran hengityksestä rohisevan, lääkärin mielestä pitäisi ottaa lisää testejä ja röntgekuvia tai lopettaa.

Kuinka koiranne kävi sitten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8686
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4848
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4298
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3050
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      53
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2395
    Aihe