Nuorena kauppa-apulaisena vanhemman miehen kanssa

Tiskirotta

Nuorena, siinä 15-16 vuoden vanhana olin kauppa-apulaisena eräässä K-kaupassa pohjoissavossa. Kuten apulaisen töihin kuului, minut laitettiin tekemään kaikkea, mitä muut vanhemmat työtoverit eivät oikein olleet halukkaita tekemään. Hyvin usein jouduin kellariin pussittamaan perunoita ja jauhoja. Siihen aikaan meille tuli kaikki säkeissä.
Kauppias itse, sekä lihapuolen vastaava mies kävivät usein katselemassa, että kuinka työt sujuvat. Kerran kauppias pyysu minua jäämään ylitöihin, kun pitäisi olla aika kasa valmiiksi pussitettuna perjantain ja lauantain myyntiä varten.

Kauppias oli jo 55 vuotta täyttänyt, kohtalaisen hyväkuntoinen ja olemukseltaan aika hauskan näköinen. Hän heitteli sellaisia puolituhmia vitsejä tytöistä ja pojista kysellen, että joko minä jotain pojista tiesin?
MInä tartuin härkää sarvista ja kehuin, että kyllä sitä tyttöjen jo tässä iässä pitää tietää mitä varten pojat on luotu. Vaikka eihän minulla juuri kokemusta ollut. Neitsyyteni olin juuri hiljattain menettänyt eräälle naapurin pojalle heidän ladossaan.
Silloin kauppias tuli minun puolelle pöytää ja otti vyötäisistä kiinni kuiskaillen korvaani kaikennäköistä lörpötystä, kuinka olin niin ihana.
Tunsin otteen uumallani kiristyvän, kun hän käänsi pääni itseään vasten ja alkoi suutelemaan minua. Ensin olin ällikällä lyöty, mutta sitten vastasin värän arasti hänen suudelmiinsa ja pian huomasinkin, kuinka hän haroi kehoani puristellen rintojani. Nyt tunsin kuinka kostuin oikein kunnolla ja kun hänen kätensä kulkeutuivat hameeni alle, en laittanut vastaan. Kysyin vain, että: "Entäs vaimosi?"

-Ei kerrota kenellekään, hän vastasi ja tunsin jo hänen sorviensa hakeutuvan kosteaan vakooni.
Kun hän veti pikkuhousut jalastani, olin täysin valmis. Kauppias suorastaan kaatoi minut perunasäkkikasan päälle, työntyi ilman ongelmia märkään reikääni ja aloitti vimmatun nainnin. Hän oli niin kiihottunut saadessaan nuorta tyttöä, että ainoastaan pienen hetken jälkeen tunsin sperman lentävän vastsalleni. Hänellä oli sentään malttia vetää kullinsa ulos, ettei tapahtuisi mitään pahaa.

Olin hiukan pettynyt ja hän näki sen, sillä en ehtinyt itse saamaan vielä orgasmia ja niin sain elämäni ihanimman käsinainnin. Hänen taitavat sormensa tekivät sellaista työtä, että sain useamman orkun.
Kun siinä hiukan kokoilimme itseämme jälkeen päin, kauppiasta hiukan hävetti ja hän pyyteli anteeksi, mutta syytti siitäminua, että oli hupsahtanut himottavaan tyttöön.
Sovimme, että tästä ei kerrottaisi kenellekään.
Sen illan jälkeen oli kauppias kuitenkin aika ahkerana kimpussani ja kerrankin, kun vaimo oli lähtenyt lasten kanssa matkoille, vietin hänen kanssaan koko viikonlopun.

Siitä alkaen, minua ei isommin ole pikkupojat kiinnostaneet. Olin muutaman kerran sen meidän lihatiskin myyjänkin kanssa. Kauppias ei tiennyt siitä mitään, mutta lihamies kyllä tiesi mitä kauppiaan kanssa touhusin.
Aina olen tarkoituksellisesti hakeutunut vanhempien miesten seuraan ja seksielämäni on ollut todella upeaa. Joskus mietin, että mitäs sitten, kun itsen olen jo vanha, mistä rakastaja. Pitää kai opetella sitten käyttämään nuorempaa parrua..

0

9938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
        1385
      2. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
        Maailman menoa
        87
        1288
      3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
        Ikävä
        141
        1259
      4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
        Ikävä
        242
        1160
      5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
        Ikävä
        57
        1046
      6. 67
        955
      7. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
        Työttömyys
        14
        892
      8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
        Ikävä
        83
        881
      9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
        Ikävä
        42
        710
      10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
        Ikävä
        66
        694
      11. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
        Ikävä
        42
        610
      12. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
        Ikävä
        36
        585
      13. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
        Tanssii tähtien kanssa
        15
        568
      14. Taidan luopua

Sinusta.
        Ikävä
        34
        555
      15. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
        Ikävä
        28
        539
      16. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
        Ikävä
        65
        518
      17. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
        Ikävä
        87
        501
      18. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
        Ikävä
        39
        495
      19. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
        Ikävä
        92
        485
      20. Et siis halua

Kansssani mitään
        Ikävä
        29