Kalojen varjopuolet

-------____------

Minkälaisia ovat kalojen varjopuolet? Kykenevätkö he edes olemaan kylmiä ihmisiä, välinpitämättömiä? Olisi ihan kiva tietää löytyykö kalojen maskin takaa mitään ''varjopuolia'', heikkouksia yms.
- Omasta kalasta kiinnostunut härkänainen =)

15

1488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jullukkka

      siis on se ihme, et kalat ja härkä aina löytää toisensa.
      ja draama, ongelmia...
      kerron sulle härkä. me kalat ollaan todella herkkiä, mutta ei uskalleta näyttää sitä, pelätään. joten pliis, anna meille mahdollisuus... ja tue meitä, varsinki ku sä härkä oot niin jalat maassa, me tarvitaan just sitä mut myös pitkää hermoo. kalat ei ikinä petä sua, vaikka onki kyl aika villejä, vallattomia ja flirttejä ja iisejä, mutta usko me kalat tarvitsemme juuri sinua härkä, joka on hidas, jalatmaassa mutta yritä ymmärtää kaloja.
      et kyllä ehkä pysty, loukkaannut, et luota,

      • hä-hä-härkälover

        ihan kun mun suusta toi edellinen viesti!!!! olen aivan hulluna härkään mutta hän ei vaan ymmärrä minua ja juuri nuo asiat haluaisin hänelle sano mutta en osaa, tulee luu kurkkuun ja hän on niin pelottava


    • chissar

      Toki kalat kykenevät olemaan kylmiä ja välinpitämättömiä. Tässä ainakin on yksi mestari siinä asiassa,
      sillä se on ajoittain puolustusmekanismini vieraita ja epämiellyttäviä tilanteita ja ihmisiä kohtaan.
      Muita varjopuolia ovat mm. sisäänpäinkääntyneisys ja sulkeutuneisuus, vaikeus kertoa omista tunteista, vaikeus ilmaista negatiivisia tunteita (esim riidellä) mikä olisi todella tärkeää etteivät kaikenmaailman asiat jää kerääntymään kala-ihmisen päähän kunnes ahdistusta pulppuaa yli äyräiden. Itse en osaa kertoa jos jokin painaa mieltä, vaan se tieto pitää kaivamalla kaivaa minusta ulos, ja oletan että kumppani jotenkin itsestään arvaisi miltä minusta tuntuu ja osaisi toimia sen mukaan, mutta ei se niin mene.
      Ymmärrystä ja pitkää pinnaa todellakin saa olla, kalat lämpiää hitaasti, ja luottaa toiseen ihmiseen täysin vasta melko pitkän ajan jälkeen.
      Kalana olen myös erittäin haaveilevaa tyyppiä, mikä on tässä tapauksessa miinusta :D koska ajoittain en kuule lainkaan mitä ihmiset ympärilläni sanovat tai tekevät, kun leijun vain omissa maailmoissani vilkkaan mielikuvitukseni avustamana.

    • Monley

      Hajamielisyys, päämäärättömyys, epärealistisuus, kykenemättömyys muuttaa ajatuksia teoiksi, ailahtelevaisuus, taipuvuus masentuneisuuteen, viehtymys päihteisiin. Nuo ovat tuntemieni kalojen huonoja puolia.

      • kalat--mies

        mä oon sit varmaan poikkeus kun olen avoin,seurallinen,tiedän mitä teen ,en käytä alkoholia>absolutisti,en oo koskaan ollut masentunut enkä ahdistunut,antaa elämän viedä ja kantaa eikä liikoja murehtia,tunteistani kyllä pystyn myös puhumaan,se kuyl pitää paikkansa et oon kova flirttaamaan naisille ja ilmankos sitä nais-seuraa onkin riittänyt,jos se oikea löytyy niin en ole pettäjä tyyppiä


      • sikru80
        kalat--mies kirjoitti:

        mä oon sit varmaan poikkeus kun olen avoin,seurallinen,tiedän mitä teen ,en käytä alkoholia>absolutisti,en oo koskaan ollut masentunut enkä ahdistunut,antaa elämän viedä ja kantaa eikä liikoja murehtia,tunteistani kyllä pystyn myös puhumaan,se kuyl pitää paikkansa et oon kova flirttaamaan naisille ja ilmankos sitä nais-seuraa onkin riittänyt,jos se oikea löytyy niin en ole pettäjä tyyppiä

        Kalat on herkkiä sisältä,mutta pelkäävät näyttää sitä,ettei kukaan käytä heikkoutta hyväkseen.Myöskin kalat osaa olla katalia,jos tarve sen vaatii.Itse olen salamyhkäinen,en näytä tunteitani kovinkaan herkästi ja kostan herkästi asioita vaikka vuosien päästä.Olen sellanen,minuahan ei loukata tyyppiä:))


      • ei koukkuun

        Puhut asiaa ja vielä lisätään petollisuus ja kieroilu asiassa kuin asiassa.
        Ei tunne vastuutaan, sukeltaa syviin vesiin esimmäisten vastoinkäymisten jälkeen, )alkoholi(
        Ailahtelevainen, yrittää miellyttää jokaista naista.
        Puheet suuria teot pieniä.Pettää aviopuolisoaan.
        Ei näytä tunteitaan, kännissä kyllä pulputtaa ja hiplaa naisia. jne...
        Organisointi työssä kuin työssä puuttuu, aina vähän hermostunut.
        Kerron kalasta jonka hyvin tunnen, en ymmärrä mikä olisi oikein hänelle.!


    • Pahin vika

      kaloissa on kun ne näkee ihmisten läpi, sillä ne ihmisuhteensa pilaa. Ei sillä että ne itseensäkään minään jeesuksena pitäis, tai olis, mutta ei muut sitä kestä.

      • CrystalFish

        väite? En tajua kuinka toi ominaisuus ihmissuhteet pilaisi?


      • oinassss
        CrystalFish kirjoitti:

        väite? En tajua kuinka toi ominaisuus ihmissuhteet pilaisi?

        Kalat ovat joko ihania ihmisiä tai sitten paskiaisia, - tai molempia. Ristiriitaisia ihmisiä.


    • Kevätfisu

      http://www.uniluoto.com/horoskoopit/34.html
      Tuolla on mielestäni hyvin osuva kuvaus kaloista! Monet kohdat (valitettavasti) tunnistan ihan itsekseni.. x(

      "Hän on pelokas, taipuisa ja välinpitämätön ja hänen elänsä on enemmän unelmointia kuin todellisuutta."
      "Kala-ihmisestä ei ole suurten suunnitelmien toteuttajaksi. Hänen toimintaansa rajoittavat apaattisuus, välinpitämättömyys ja mielenkiinnon puute."
      "Vaikka jotkut Kala-ihmiset pystyvätkin antamaan rakkautta ja tekemään uhrauksia, ovat toiset sen sijaan tunteettomia ja liioitellun arkoja. Kala-ihmisille täytyy koko ajan osoittaa rakkautta. Heitä täytyy hyväillä, heidän ympärillään touhuta ja heille on puhuttava lempeästi."

    • jokuvaa

      olen kalanainen. kun kaloista puhutaan että he keräävät ympärilleen heikkoja ihmisä, ovat herkkiä masennukselle ja että melkein koko ajan heidän ajatuksensa on tulevassa ajassa (haaveilevat ja miettivät jopa kaikkea yliluonnollista) tässä suhteessa olen täysin kalat. mutta minun ongelmani ovat sellasia että olen turhan tai suoraan sanottuna liian terävä kielen käyttäjä. melkein aina saan sanaharkkaa ja jopa riitaa aikaiseksi. täysin vieraille olen kyllä hiljainen ja kohtalias sitten kun pitää jotai sanoa tai tehdä.

      • oinas_nn

        Kalat ne ovat itse henkisesti niin heikkoja ihmisiä, että apua tarvitsisivat.


      • pari sanaa
        oinas_nn kirjoitti:

        Kalat ne ovat itse henkisesti niin heikkoja ihmisiä, että apua tarvitsisivat.

        voisi sanoa oinaan henkisestä "vahvuudesta ja terveydestä", mut en vaivaudu..


      • Toinen oinas
        pari sanaa kirjoitti:

        voisi sanoa oinaan henkisestä "vahvuudesta ja terveydestä", mut en vaivaudu..

        Näköjään joku oikkuli on haastamassa riitaa. Minusta taas kalat ovat ihania. Olen aivan lääpälläni yhteen kalaan ja en tiedä miten päin olisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe