Olen jäämässä tällä viikolla pois nykyisestä työpaikastani ja askartelen parhaillani kiitos-korttia työkavereilleni, nyt olisi hakusessa joku sopiva runo/värssy/tms. joka sopisi tähän aiheeseen. Olen yrittänyt googlettaa, mutta mitään ei oikein ole löytynyt.
Kiitos jo etukäteen, jos edes joku tietäisi :)
RUNOJA TYÖKAVEREILLE TYÖPAIKASTA LÄHDETTÄESSÄ???
-uuu
2
31908
Vastaukset
- sähkis1234
Edessä vaihtuvat satamat, maisemat.
Hetkeksi pydähdymme. Joskus jäämme.
Kunnes on jälleen aika nostaa purjeet. Tämä on tietty vain mun mielepide, mut en kyllä runolla hyvästelis. Kuulostais vähän turhan tärkeältä. Kukaan ei ole kuitenkaan korvaamaton, työkaveritkaan.
Tarjoaisin vähän paremmat pullakahveet, suklaata tms., varmasti tykkäisivät enemmän. Ja ainahan heihin voi olla yhteydessä jälkeenpäin vaikka Facebookissa, jolleivat sattuvat olemaan kavereina.
Jotenkin tuntuu että jäähyväisrunot - muuta kuin kukkaseppeleessä haudalla - ovat liioiteltuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285