Olen jäämässä tällä viikolla pois nykyisestä työpaikastani ja askartelen parhaillani kiitos-korttia työkavereilleni, nyt olisi hakusessa joku sopiva runo/värssy/tms. joka sopisi tähän aiheeseen. Olen yrittänyt googlettaa, mutta mitään ei oikein ole löytynyt.
Kiitos jo etukäteen, jos edes joku tietäisi :)
RUNOJA TYÖKAVEREILLE TYÖPAIKASTA LÄHDETTÄESSÄ???
-uuu
2
31653
Vastaukset
- sähkis1234
Edessä vaihtuvat satamat, maisemat.
Hetkeksi pydähdymme. Joskus jäämme.
Kunnes on jälleen aika nostaa purjeet. Tämä on tietty vain mun mielepide, mut en kyllä runolla hyvästelis. Kuulostais vähän turhan tärkeältä. Kukaan ei ole kuitenkaan korvaamaton, työkaveritkaan.
Tarjoaisin vähän paremmat pullakahveet, suklaata tms., varmasti tykkäisivät enemmän. Ja ainahan heihin voi olla yhteydessä jälkeenpäin vaikka Facebookissa, jolleivat sattuvat olemaan kavereina.
Jotenkin tuntuu että jäähyväisrunot - muuta kuin kukkaseppeleessä haudalla - ovat liioiteltuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690