Minulla olisi tarkoituksena hakea TKK:lle diplomi-insinöörikoulutukseen, en ole osastoa päättänyt, mutta sama pääsykoehan niille kaikille on (paitsi siis arkkitehtilinjalle). Olen yrittänyt etsiä eri vaihtoehtoja netin kautta, mutta tuntuu että jokaiselle eri valmennuskursseja tarjoavalle firmalle on tullut sekä negatiivista että positiivista palautetta.
Kysynkin siis, että tietääkö joku DI-valmennuskurssilla käynyt jonkun hyvän ja luotettavan firman, kun hinta-laatusuhdetta katsoo?
TKK:n pääsykokeisiin
3
1416
Vastaukset
- asdasdasdasdasd
Yleensä ottaen tkk:lle ei ole ollu kovin korkeat sisäänpääsypisterajat, poikkeuksena tuta,tfy ja bio. Sinun kannattaisi melkein harkita itsenäistä opiskelua ja iltalukioon menoa, jossa voisit käydä kertaamassa hankalaksi mieltämäsi kurssit sekä samalla kysyä itsenäisessä opiskelussa vastaantulleista probleemista.
Ainakin hinnaltaan tämä tulis melkoisesti halvemmaksi kuin valmennuskurssi.
Vanhat pääsykokeethan löytyvät http://www.dia.fi/materiaalia.html- opiskelija_11111
Itse ainakin kävin valmennuskurssin ja pääsin tutalle, joten ainakin mulle toimi. Jos tkk:lle hakee olen kuullut että tietopolin kurssi olisi hyvä koska se keskittyy teknillisiin aineisiin (en itse kyllä käynyt mutta pari tuttua tutalta kävi)
- Milla
Hei, itse hain TKK:lle kolme vuotta sitten ja kävin Tietopolin valmennuskurssin. Toki jokaisen firman järjestämät kurssit varmaankin saavat niin positiivista kuin negatiivistakin palautetta, onhan meitä opetettavia monta. Erilaiset vaatimukset ja lähtökohdathan sen tekevät. Itse olin kuitenkin todella tyytyväinen Tietopolin tehokurssiin, joka järjestettiin toukokuun aikana, sopivasti ennen pääsykokeita. Heillä oli ainakin silloin sellainen "teekkarilta tulevalle teekkarille" motto ja kurssin järjestivät pieni opiskelijatiimi. Luennoitsijat olivat oikeita opettajia ja TKK:lla luennoitsevia yliopisto-opettajia. Hintakin oli opiskelijaystävällisempi kuin monella muulla yrityksellä. Itse soitin nettisivuilla löytyvään numeroon ihan vain kysyäkseni kurssista ja siellä vastasi todella ystävällinen tyyppi, joka osasi kertoa TKK:sta ja pääsykokeista enemmänkin. Itse asiassa tämän ystävällisyyden ja edullisen hinnan takia kurssin valitsinkin! Toivottavasti löydät hyvän kurssin ja pääset opiskelemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606414- 1003312
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212258
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271801
- 251560
- 491442
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321408