Ostin tällä viikolla onnessani objektiivin missä merkinnät TOKINA SD 35-200mm 1:4-5:6, halkaisija 62mm JAPAN. MACRO.Siis Zoom(tai pumppuzoom objektiivi) miten nyt Periaatteessa sen kuulemma piti käydä suoraan ilman soviterenkaita Vanhaan Pentax K-1000 filmijärjestelmä kameraan mutta en kyllä itse saanut sitä siihen sopimaan.Olen sen verran onneton näiden laitteiden kanssa että en tiedä pitääkö siihen sitte ostaa joku soviterengas ja mitähän sellainen sitte maksaa?.Huomasin että Tokinan perän kiinnitys systeemi oli muodoltaan samantyylinen kun mihin se pentax:issa olisi pitänyt saada menemään paikalleen eli sellainen k-bajonetti mutta naaras eikä sellainen uros k-bajonetti.No mieleen tuli että kysyn täältä jos vaikka löytyisi joku tietäjä joka osaisi neuvoa miten mun kannattaisi menetellä.
Oliskohan täällä tietoa TOKINAN OBJEKTIIVISTA
K-Bajonetti
2
716
Vastaukset
- canon fd
Jos objektiivin bajonetti on "naaras" on se mitä luultavimmin tarkoitettu Canon FD systeemiin, eikä sovi mihinkään muuhun.
- tokitoki
miljoonalaatikossa pölyttyneenä Tokinan RMC 135mm f2.8..siinä on perässä merkintä C/FD ja on "naaras"..todennäköisesti ja luultavasti muistini mukaan ollut kiinni vanhassa canonin filmirungossa..erittäin jämäkästi rakennettu objektiivi..jos joku kaipailee niin myyn..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094206
- 783456
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?763249Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243189Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223072- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452760Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim602678Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852519- 332364