Ostin tällä viikolla onnessani objektiivin missä merkinnät TOKINA SD 35-200mm 1:4-5:6, halkaisija 62mm JAPAN. MACRO.Siis Zoom(tai pumppuzoom objektiivi) miten nyt Periaatteessa sen kuulemma piti käydä suoraan ilman soviterenkaita Vanhaan Pentax K-1000 filmijärjestelmä kameraan mutta en kyllä itse saanut sitä siihen sopimaan.Olen sen verran onneton näiden laitteiden kanssa että en tiedä pitääkö siihen sitte ostaa joku soviterengas ja mitähän sellainen sitte maksaa?.Huomasin että Tokinan perän kiinnitys systeemi oli muodoltaan samantyylinen kun mihin se pentax:issa olisi pitänyt saada menemään paikalleen eli sellainen k-bajonetti mutta naaras eikä sellainen uros k-bajonetti.No mieleen tuli että kysyn täältä jos vaikka löytyisi joku tietäjä joka osaisi neuvoa miten mun kannattaisi menetellä.
Oliskohan täällä tietoa TOKINAN OBJEKTIIVISTA
K-Bajonetti
2
729
Vastaukset
- canon fd
Jos objektiivin bajonetti on "naaras" on se mitä luultavimmin tarkoitettu Canon FD systeemiin, eikä sovi mihinkään muuhun.
- tokitoki
miljoonalaatikossa pölyttyneenä Tokinan RMC 135mm f2.8..siinä on perässä merkintä C/FD ja on "naaras"..todennäköisesti ja luultavasti muistini mukaan ollut kiinni vanhassa canonin filmirungossa..erittäin jämäkästi rakennettu objektiivi..jos joku kaipailee niin myyn..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1695467
- 114238
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka513685Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032995Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv792678Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62138- 441465
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121398Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos621244Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4091224