8kk kultsikka uros on varmaan syönyt tyynystä vanua ja nyt rykii niin kuin siellä olis vanua henkitorvessa, viime yönäkin yski niin että meinas opksennus tulla.syö ja juo ihna normaalisti ja on ihan terveen olonen.annanko hiiltä vai tuleeko ittestään pois?
Vastaukset 1
- T_A-R_Y
Mun kultsi on ihan samanlainen!Se rikkoo kaikki lelut mitkä annan sille.Yksi päivä annoin sille myös tyynyn ja se repi sen heti sillä sekunnilla.Loppu päivän se ryki ja yski.Koko aika hirveä yskintä-ääni......Juo myös normaalisti.Mutta jos koirasi jatkaa jatkamistaan rykimistä niin ota yhteyttä eläinlääkäriin tai anna vaikkapa ensin sitä hiiltä.Se vanutumppu mikä siellä koiran henkitorvessa todennäköisesti vielä on niin menee itsestään alas jos koira joisi tarpeeksi paljon ja useasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941056Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3231014- 102895
- 82797
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45651
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39650