kenelläkään käyttökokemuksua? millasia vikoja on ja onko kallis pitää?
Audi A4 b7 3.0tdi quatro?
8
2934
Vastaukset
- 3.0 TDI A6
ei ole kokemusta, mutta A6:sta samalla moottorilla ja automaattina on. Nyt on takana n. 100 000 km ja määräaikaishuollot ovat riittäneet. Kulutus on pyörinyt siinä 7.3 ja 7.8 litran välillä ja öljyä on kulunut n. 0,6 litraa/ 30 000 km.
Ei ole mielestäni mitenkään erityisen kallis ylläpidettävä. Ainoa kerta kun piti käyttää autoa huollossa määräaikaishuoltojen välissä, oli silloin kuin sisältä piti vaihtaa edestä toinen lukuvalo.
Luulisin että A4 menee vielä pienemmällä kulutuksella kun se on kumminkin kevyempi.- hki_
Kiitos tiedosta... jollain lisää kokemuksia niin tulemaan vaan
- fererer
MInkälaisessa ajossa tuollainen kulutus? Maantiellä?
- Testi draiveri
koeajamassa sen ja tykkäsin kovasti. Uuden hinta oli itselleni liian kova joten piti tyytyä halvempaan vaihtoehtoon. Ylläpidosta en luonnollisesti osaa sanoa mitään, mutta koeajon kulutus oli kutakuinkin 7l/100km. Varmasti menee vähemmälläkin kun koeajon aikana tuli välillä ajeltua normaalia reippaammin.
- Samu-75.
paljon vikoja, vaihdoin Volvon. Nyt olen tyytyväinen.
- sedan/avant
sedanin vai farmarin?
- A4
Itsellä on 2006 171 kW manuaali, jolla olen ajanut 20000 km, yhtennsä kilsoja 65000. Kerran olen käyttänyt määräaikaishuollossa, ei vikoja. Kulutus melko raskaalla jalalla maantiepainotteisessa ajossa 6,5-7,5 litraa ( mitattu, ajotietokone näyttää n. 0, 7-0,8 l pienempiä lukemia ). Suosittelen.
- Henkka O.
Moottorissa ja voimansiirrossa ei ongelmia. Etupyörän laakerit vaihdettu molempiin puoliin, jarrupalat pariin kertaan, keskikyynernojan aukaisinkahva vaihdettu,kolmet kesärenkaat ja yhdet kitkat vaihdettu ja tietysti öljyä 30 000 välein autolla ajettu 270 000. Ihan normaalisti toiminut ilman yllätyksiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047