Mistä luufinnit tulee? kosteutan ihoani rasvoilla joka päivä mutta huomaan että niitä tulee koko ajan vaan lisää. Posket täynnä melkein niitä, valkoisia pieniä näppyjä, mitä ei voi puristaa. Kerran koitin neulalla sörkkiä, mutta eipä lähtenyt mitään, verta vain vuosi.Tosi pieniä ja sellasissa rykelmissä niin vaikea saada ite mitenkään pois. Miten osaisitte auttaa?:(
Mistä luufinnit tulee.
4
728
Vastaukset
- näpyistä
Mene heti kosmetologille, joka poistaa ne ja antaa sinulle sopivat ohjeet ihonhoitoon. Tulee pitkällä tähtäimellä edullisemmaksi ja iho säilyy kauniina, arvettomana.
- Mätaas....
Tiedätkös paljon se maksaa? :/
- Sisäinen kaune?
No jos käytät rasvaa joka päivä ja näppyjä tulee joka päivä, niin voisiko niillä olla jokin yhteys?
Oikeasti, ei voiteet ja kasvojen puhdistus (kotona tai kosmetologilla) hirveästi auta, koska näpyt tulevat ihon alapuolelta, ei päältä. Kasvojen pesu vedellä ( mahdollisesti miedolla puhdistusgeelillä) max kerran päivässä riittää, ja pesun jälkeen hitusen kosteusvoidetta JOS iho on erittäin kuiva.
Ne tärkeimmät jutut ihon, kuten minkä tahansa muunkin elimen hoidossa ovat monipuolinen ruokavalio ja muut terveelliset elämäntavat, eikä mitkään kosmetologit ja ihmevoiteet. Joskus harvoissa tapauksissa kyse voi olla myös sen tyyppisestä sairaudesta, että siihen tarvitsee erikeen lääkkeet. Tietty esimerkiksi ihon syväpuhdistus, kuorinta ja kosteutus silloin tällöin voi tehdä ihan hyvää, en sitä kiellä, mutta eivät ne millään tavalla auta itse syyhyn, eli siihen mikä finnit aiheuttaa ja liikaa käytettynä ainoastaan ärsyttävät ihoa entisestään. Tämä tuntuu monilta unohtuvan.
Tältäkin palstalta löytyy monia vinkkejä miten ongelmasi voisi sada ratkaistua, etsivä löytää jos haluaa...- mätaas....
En ole löytänyt tältä palstalta yhtään luufinneistä. Eivät kuitenkaan ole ihan tavallisia finnejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601772Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1401474Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka711255La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt11865- 67830
- 71723
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39551- 50521
- 38514
- 55486