Ohjelmana on siis Movie Studio 9.0 Platinum Pro Pack. Eli täytyis saada kuvasta tavallaan peilikuva (vastaten Movie Makerin "Peilaa, vaakasuora" tehostetta). Joku sanoi että vedä rajaustoiminnossa sivu ns. vastakkaisen yli, mutta kuva kääntyy kokonaan ylösalaisin. Osaako joku neuvoa miten onnistuis?
Vegas Movie Studio, kysymys editoinnista
EtVainOsaa
4
540
Vastaukset
- äpsdsd
Niin...älä ylhäältä tai alhaalta ota kiinni vaan sivusta
Napsauta klipin oik.yläkulmassa olevaa Event Pan/Crop nappia
Näkyvissä on iso F-kirjan klipin keskellä ja klippiä reunustaa katkoviiva.
Ota oik.tai vas. puoleisesta neliöstä kiinni jotka ovat katkoviivojen keskellä
ja vedä siitä viiva toiseen laitaan.- EtVainOsaa
Juuri näin olen tehnyt, ja se klippi kääntyy ylösalaisin. Eli?
- dghkjgkhkg
EtVainOsaa kirjoitti:
Juuri näin olen tehnyt, ja se klippi kääntyy ylösalaisin. Eli?
Muista napit ylös paitsi merkityistä
http://www.aijaa.com/v.php?i=5341982.jpg
- asfsdfas
noob
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869