Siinä yhdessä laulussa sanotaan: ei rakkaus oo rikkautta rakkaampaa ei rikkaus oo rakkautta rikkaampaa
( höpötteleekö mies omiaan)
ja: mun täytyy rakastaa nää elämät roskiin...
( taitaa olla sekopää)
selittäkää mulle mitä nää tarkottaa
Mitä se lauri tähkä tarkoittaa...?
21
2214
Vastaukset
- ::::::::::::::::::::
ja sävelet ne soivat sielussain...
- Ich bin...
selvää, yhtä vaikeaselkoinen kuin miehet yleensä.
Ei jummarra, ei...sorry! - Rakkauden kokenut.
joten voivat hiukan olla silloin
senat sakaisin.- Fanitar number 10000
Onnen lauluja.
- erikoisasiantuntemat
Ei ooo pakko ostaa .
Myös radion tai muuun wastaan ottimen
saa myös suljettua .
Siis ei oooo pakko kuunnella - Ninas
..runon(kin) voi tulkita jokainen tavallaan. Jos asennut silleen.
Mulle tuo biisi ja koko se levy on yksi hänen parhaistaan.- kulttuurisivulla !
Sekä Lauri Tähkältä että Paula Koivuniemeltä oli haastattelusitaatteja,
valokuvat,
sekä todella hyvät arvostelut levystä.
"Kimpale kultaa" on muistaakseni yksi Lauri Tähkän hiteistä.
selittää jos et ymmärrä kuulemaasi?
mun mielestä tuo on selkeetä miähen näkökulmasta :=)- Ninas
näkee, että aloittaja on nainen.. Olin ihan varma, että miäs !)
Pidän minäkin tuota aikas selkeenä selkeenä juttuna =)
- ...
kun en ole Lauri Tähkä, enkä piisin kirjoittaja
Mutta mun mielikuva tosta iskelmästä on. Ihminen on loppupeleissä aina yksin.
"Where are all those bananas?" Ja "Who ate the fuckin pitsa?" Elämä on kysynyksiä.
Niinpä.
=DW= - 16+12
Kun siinä ydessä biisissä liverrellään että:
mä oon aamu joka illaksi itseään luulee
ja niin päin pois
niin että mitteekä on mahtanut olla mielessä ?- tiktiktak
Se tarkoittaa mun mielestä sitä että luullaan vielä itsestään että on kokenut kaiken vaikka tosiasiassa ollaankin vielä ihan alkumetreillä aikuisuudessa ja henkisellä tasolla. Toisaalta taas, biisi jatkuu:
mä oon tuuli joka huutona äänensä kuulee...itsetunto ja varmuus oikeista elämässä tapahtuvissa valinnoista vielä kesken. Joskus tuntuu, että on pienen pieni, vaikka suuruuden mitat täyttääkin ..tunteissaan.:)
Hieno biisi kaiken kaikkiaan. - Elonkerjuu
tiktiktak kirjoitti:
Se tarkoittaa mun mielestä sitä että luullaan vielä itsestään että on kokenut kaiken vaikka tosiasiassa ollaankin vielä ihan alkumetreillä aikuisuudessa ja henkisellä tasolla. Toisaalta taas, biisi jatkuu:
mä oon tuuli joka huutona äänensä kuulee...itsetunto ja varmuus oikeista elämässä tapahtuvissa valinnoista vielä kesken. Joskus tuntuu, että on pienen pieni, vaikka suuruuden mitat täyttääkin ..tunteissaan.:)
Hieno biisi kaiken kaikkiaan.Musiikin kieli teksti = upea kokonaisuus!
- pkpkpkpkpkpkp
Lauri Tähkä on ihan paska.
Kauheata kuunneltavaa koko bändi, pakko laittaa radio kiinni kun rupeaa vonkumaan
se méinaa,että kumpaaki tarvitaan tasapuolisesti..Rikkautta ja rakkautta...:))
- musicandme
että rakkautta ja rikkautta ei voi verrata toisiinsa..selevä ku pläkki
ja elämä tahtoo mennä roskiin, vaikka kuinka yrittää rakastaa, mutta pakko elää vaan roskiin nää rakkaudet.
Mutta Vesterinen se vasta höpäjää siinä Kukaan ei koskaan biisissä...laiturien rakentamisesta ja muusta ..siitä mä en ymmärrä kuin kertosäkeen "Kukaan ei koskaan voi sun paikaaas ottaa"
Vesterisen tulkkaajaa, löytyykö????- ihan pihalla
Mutta laulaako se rakentamisesta? Ite saan kuvan, että ei tavoita laituria, "mies kun vimmoissaan, veri suonissa kuohuu", vai miten ne sanat menee.. Eli siinä mielessä synkkää tarinaa, mutta melodia on
kaunis, ja koko biisiin oon ihastunut. Sekin voi jättää tulkinnan varaa.
19
Tuosta Tähkän tulkinnasta oon samaa mieltä sun kans.
- jippopuu
itseltä mitä hän tarkoittanee!
Minusta varallisuutta tulee olla sen verran,
jotta sillä rakkaudella on mahdollisuus
olla tasapuolisessa kompassa rikkauden kanssa.
Silloin toimii molemminpuolinen flaxi.
;) - Anonyymi
Paula Koivuniemestä en tykkää, kyllä esiintyjän pitää esiintyä yleisölle eikä läämyillä yhtyeen soittajille.
Tapahtui vuosikymmeniä sitten Kiuruvedellä tanssiravintolassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391