Mitä se lauri tähkä tarkoittaa...?

mun täytyy.

Siinä yhdessä laulussa sanotaan: ei rakkaus oo rikkautta rakkaampaa ei rikkaus oo rakkautta rikkaampaa
( höpötteleekö mies omiaan)
ja: mun täytyy rakastaa nää elämät roskiin...
( taitaa olla sekopää)
selittäkää mulle mitä nää tarkottaa

21

2713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ::::::::::::::::::::

      ja sävelet ne soivat sielussain...

    • Ich bin...

      selvää, yhtä vaikeaselkoinen kuin miehet yleensä.
      Ei jummarra, ei...sorry!

    • Rakkauden kokenut.

      joten voivat hiukan olla silloin
      senat sakaisin.

      • Fanitar number 10000

        Onnen lauluja.


    • erikoisasiantuntemat

      Ei ooo pakko ostaa .
      Myös radion tai muuun wastaan ottimen
      saa myös suljettua .

      Siis ei oooo pakko kuunnella

    • Ninas

      ..runon(kin) voi tulkita jokainen tavallaan. Jos asennut silleen.
      Mulle tuo biisi ja koko se levy on yksi hänen parhaistaan.

      • kulttuurisivulla !

        Sekä Lauri Tähkältä että Paula Koivuniemeltä oli haastattelusitaatteja,
        valokuvat,
        sekä todella hyvät arvostelut levystä.

        "Kimpale kultaa" on muistaakseni yksi Lauri Tähkän hiteistä.


    • selittää jos et ymmärrä kuulemaasi?
      mun mielestä tuo on selkeetä miähen näkökulmasta :=)

      • Ninas

        näkee, että aloittaja on nainen.. Olin ihan varma, että miäs !)
        Pidän minäkin tuota aikas selkeenä selkeenä juttuna =)


    • ...

      kun en ole Lauri Tähkä, enkä piisin kirjoittaja


      Mutta mun mielikuva tosta iskelmästä on. Ihminen on loppupeleissä aina yksin.

      "Where are all those bananas?" Ja "Who ate the fuckin pitsa?" Elämä on kysynyksiä.

      Niinpä.


      =DW=

    • 16+12

      Kun siinä ydessä biisissä liverrellään että:
      mä oon aamu joka illaksi itseään luulee
      ja niin päin pois
      niin että mitteekä on mahtanut olla mielessä ?

      • tiktiktak

        Se tarkoittaa mun mielestä sitä että luullaan vielä itsestään että on kokenut kaiken vaikka tosiasiassa ollaankin vielä ihan alkumetreillä aikuisuudessa ja henkisellä tasolla. Toisaalta taas, biisi jatkuu:
        mä oon tuuli joka huutona äänensä kuulee...itsetunto ja varmuus oikeista elämässä tapahtuvissa valinnoista vielä kesken. Joskus tuntuu, että on pienen pieni, vaikka suuruuden mitat täyttääkin ..tunteissaan.:)

        Hieno biisi kaiken kaikkiaan.


      • Elonkerjuu
        tiktiktak kirjoitti:

        Se tarkoittaa mun mielestä sitä että luullaan vielä itsestään että on kokenut kaiken vaikka tosiasiassa ollaankin vielä ihan alkumetreillä aikuisuudessa ja henkisellä tasolla. Toisaalta taas, biisi jatkuu:
        mä oon tuuli joka huutona äänensä kuulee...itsetunto ja varmuus oikeista elämässä tapahtuvissa valinnoista vielä kesken. Joskus tuntuu, että on pienen pieni, vaikka suuruuden mitat täyttääkin ..tunteissaan.:)

        Hieno biisi kaiken kaikkiaan.

        Musiikin kieli teksti = upea kokonaisuus!


    • pkpkpkpkpkpkp

      Lauri Tähkä on ihan paska.

    • ****

      Kauheata kuunneltavaa koko bändi, pakko laittaa radio kiinni kun rupeaa vonkumaan

      • Marikaliini

    • se méinaa,että kumpaaki tarvitaan tasapuolisesti..Rikkautta ja rakkautta...:))

    • musicandme

      että rakkautta ja rikkautta ei voi verrata toisiinsa..selevä ku pläkki
      ja elämä tahtoo mennä roskiin, vaikka kuinka yrittää rakastaa, mutta pakko elää vaan roskiin nää rakkaudet.

      Mutta Vesterinen se vasta höpäjää siinä Kukaan ei koskaan biisissä...laiturien rakentamisesta ja muusta ..siitä mä en ymmärrä kuin kertosäkeen "Kukaan ei koskaan voi sun paikaaas ottaa"

      Vesterisen tulkkaajaa, löytyykö????

      • ihan pihalla

        Mutta laulaako se rakentamisesta? Ite saan kuvan, että ei tavoita laituria, "mies kun vimmoissaan, veri suonissa kuohuu", vai miten ne sanat menee.. Eli siinä mielessä synkkää tarinaa, mutta melodia on
        kaunis, ja koko biisiin oon ihastunut. Sekin voi jättää tulkinnan varaa.
        19
        Tuosta Tähkän tulkinnasta oon samaa mieltä sun kans.


    • jippopuu

      itseltä mitä hän tarkoittanee!

      Minusta varallisuutta tulee olla sen verran,
      jotta sillä rakkaudella on mahdollisuus
      olla tasapuolisessa kompassa rikkauden kanssa.
      Silloin toimii molemminpuolinen flaxi.

      ;)

    • Anonyymi

      Paula Koivuniemestä en tykkää, kyllä esiintyjän pitää esiintyä yleisölle eikä läämyillä yhtyeen soittajille.
      Tapahtui vuosikymmeniä sitten Kiuruvedellä tanssiravintolassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe