Moikkamoi!
Minä ja ystävätyttöni ollaan menossa ekaa kertaa Balille nyt tammikuussa! Olisi hauska kuulla onko muita seikkailijoita lähdössä samoihin aikoihin! Ehkä jopa kokeneempaa porukkaa jotka tietäisivät mitä paikkoja kannattaa nähdä ja kokea. Sienipirtelöitä kelattiin olla maistamatta mutta muuten ollaan avoimin mielin! :D
En jaksa odottaa että ois jo tammikuu.......................... Musmus
Balilla 4.1.-18.1.2010
Baliwearecoming!!!!
2
829
Vastaukset
- MikaKoo
Kaverini on kokenut indokävijä ja menossa Balille juuri 4.1. mutta lähtee sieltä pois toiselle saarelle 5.1. Olen kyllä miettinyt että jos lähtisin hänen mukanaan Balille ja olisin siellä jonkun aikaa tammikuun alusta mutta mietin vielä. Onko siellä sitten tekemistä ja nähtävää jos ei harrasta surffausta eikä sukellusta?
- murresi
Olen ystäväni kanssa balilla 1-8.1.2010. Odotamme jo kovin matkaa... Asumme Nusa Dualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882