kivesyöpä?

Placebo88

Hei!


Olen 21v miehenalku ja olen alkanut pelkäämään että minulla on kivesyöpä.
Minulla on aina ollut toinen kives vähän alempana, mutta kummatkin selvästi kivespussissa.
Murrosikäni alkoi todella myöhään ja muutenkin kehityn erittäin hitaasti.
Eli vasemmassa kiveksessä joka on alempana on pieni patti ehkä noin sormenpään kokoinen.
Se sijaitsee kiveksen ns päällä eli yläosassa.Se on samanlailla arka kun normaali kives kun painaa siihen.
Minulla on aina ollut imusolmukkeet koholla niin niskassa kun lantiossa/alavatsassa.
minulla on ollut n.3kk pientä kipua oikean puolen imusolmukkeissa alavatsassa.
Välillä pistää vähän aikaa mutta ei kovinkaan kivuliaasti.
armeijan virtsatestissä virtsastani löytyi verta mutta todella vähän ja lääkäri sanoi että ei tarvitse toimenpiteitä koska se voi johtua niin monesta asiasta-
Millaisia oireita kivesyövässä on?Minulla ei ole spermassa esiintynyt verta tai että sitä olisi tullu normaalia vähemmän.En olekkaan huomannut mitään vastakun sen jälkeen kun tunsin tämän patin.
Olen lukenut ja toivon että se voisi olla lisä tai vesikives.
Olen ollut aiak rikki tämän jälkeen kun aloin epäilemään.
Toivon että joku voisi vastata ja kertoa onko syytä huoleen?
Yksi syy mikä voi myös olla miksi alavatsan imusolmukkeihin välillä pistää on se,
että pidän housuja todella tiukalla ja vyö on yleensä niiden kohdalla.
Yleensä juuri tämän jälkeen niihn pistää hetken aikaa ehkä parituntia muttei mtienkää säännölisesti.
lääkäriin meno on minulle erittäin vaikea paikka koska sairastan sosiaalisten tilanteiden pelkoa,
ja olen melkeen 3 vuotta koittanut kerätä rohkeutta päästä varaamaan aika mutta en vaan ole pystynyt.

3

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Place88

      Eli kivekseni eivät ole kipeät ja se patti ehkä vähän arempi kun kovaa koskettaa.
      Patti on sisi about. pippurin kokoinen eikä ole suurentunut 4-6kk aikana.
      Aikaisemminkin mietin tätä mutta annoin asian olla kun ei mtn poikkeavaa ilmennyt.
      Nyt taas luin tästä ja tuli mieleen ja kokeilin kivekseni uudestaan.
      Se patti tuntuu vähän ehkä kovemmalta kun oikea kives ja sijaitsee siinä kiveksen yläosassa,
      ehkä jopa siemenjohtimessa en osaa tarkalleen sanoa kun se on vaikea tunnistaa.

      • mariisa

        Miehelläni on ollut kivessyöpä, jonka ainoa oire oli kova n. sormenpään kokoinen liikkuva patti kiveksen "alaosassa", siis rehdisti siellä kassissa.

        Että kipin kapin lääkäriin käymään, niin pääset epätietoisuudesta.


      • Lopetahan nyt uikutus ja painu lääkäriin jos asia sinua noin kovasti vaivaa. Luuletko että kukaan täällä keskustelupalstalla pystyy sulle varman diagnoosin antamaan? Itse kivessyövän sairastaneena sanon että sen kanssa ei ole leikkimistä mutta turhaa on murehtia sairautta jonka olemassaolosta et tiedä mitään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe