kivesyöpä?

Placebo88

Hei!


Olen 21v miehenalku ja olen alkanut pelkäämään että minulla on kivesyöpä.
Minulla on aina ollut toinen kives vähän alempana, mutta kummatkin selvästi kivespussissa.
Murrosikäni alkoi todella myöhään ja muutenkin kehityn erittäin hitaasti.
Eli vasemmassa kiveksessä joka on alempana on pieni patti ehkä noin sormenpään kokoinen.
Se sijaitsee kiveksen ns päällä eli yläosassa.Se on samanlailla arka kun normaali kives kun painaa siihen.
Minulla on aina ollut imusolmukkeet koholla niin niskassa kun lantiossa/alavatsassa.
minulla on ollut n.3kk pientä kipua oikean puolen imusolmukkeissa alavatsassa.
Välillä pistää vähän aikaa mutta ei kovinkaan kivuliaasti.
armeijan virtsatestissä virtsastani löytyi verta mutta todella vähän ja lääkäri sanoi että ei tarvitse toimenpiteitä koska se voi johtua niin monesta asiasta-
Millaisia oireita kivesyövässä on?Minulla ei ole spermassa esiintynyt verta tai että sitä olisi tullu normaalia vähemmän.En olekkaan huomannut mitään vastakun sen jälkeen kun tunsin tämän patin.
Olen lukenut ja toivon että se voisi olla lisä tai vesikives.
Olen ollut aiak rikki tämän jälkeen kun aloin epäilemään.
Toivon että joku voisi vastata ja kertoa onko syytä huoleen?
Yksi syy mikä voi myös olla miksi alavatsan imusolmukkeihin välillä pistää on se,
että pidän housuja todella tiukalla ja vyö on yleensä niiden kohdalla.
Yleensä juuri tämän jälkeen niihn pistää hetken aikaa ehkä parituntia muttei mtienkää säännölisesti.
lääkäriin meno on minulle erittäin vaikea paikka koska sairastan sosiaalisten tilanteiden pelkoa,
ja olen melkeen 3 vuotta koittanut kerätä rohkeutta päästä varaamaan aika mutta en vaan ole pystynyt.

3

1059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Place88

      Eli kivekseni eivät ole kipeät ja se patti ehkä vähän arempi kun kovaa koskettaa.
      Patti on sisi about. pippurin kokoinen eikä ole suurentunut 4-6kk aikana.
      Aikaisemminkin mietin tätä mutta annoin asian olla kun ei mtn poikkeavaa ilmennyt.
      Nyt taas luin tästä ja tuli mieleen ja kokeilin kivekseni uudestaan.
      Se patti tuntuu vähän ehkä kovemmalta kun oikea kives ja sijaitsee siinä kiveksen yläosassa,
      ehkä jopa siemenjohtimessa en osaa tarkalleen sanoa kun se on vaikea tunnistaa.

      • mariisa

        Miehelläni on ollut kivessyöpä, jonka ainoa oire oli kova n. sormenpään kokoinen liikkuva patti kiveksen "alaosassa", siis rehdisti siellä kassissa.

        Että kipin kapin lääkäriin käymään, niin pääset epätietoisuudesta.


      • Lopetahan nyt uikutus ja painu lääkäriin jos asia sinua noin kovasti vaivaa. Luuletko että kukaan täällä keskustelupalstalla pystyy sulle varman diagnoosin antamaan? Itse kivessyövän sairastaneena sanon että sen kanssa ei ole leikkimistä mutta turhaa on murehtia sairautta jonka olemassaolosta et tiedä mitään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe