944 S2 vs. 951

Kiinnostunut

Tervehdys te Porscheharrastajat!

Olisin kovin kiitollinen, jos osaisitte antaa vinkkiä eroista, ajettavuudesta, ominaisuuksista ym kokemuksista s2:n ja 951:n suhteen. Onko ylläpitokuluissa suuria eroja.

Olen harkinnut jommankumman tuomista ensikesän saksan tuliaisena. Lähinnä kyseeseen todennäköisesti tulisi s2 tai 951 ilman s:ää, sillä niiden hinnat sitten taas karkaavat aika korkeiksi...

Kiitokset kaikista kokemuksista ja tiedoista!

25

13024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autoja

      Käyttötarpeesi sanelee melko pitkälti kumpi on parempi juuri sinun käyttöösi, tosin kumpikaan ei ole huono!
      Jos hankit tehokasta kesäautoa, jota ehkä haluaisit hieman vielä piristää niin kyllä turbo on aina turbo.
      Toisaalta s2 ABS -jarruineen on varmasti ihan tarpeeksi reipas peli ja sillä voi huoletta päästellä talvellakin!
      Em. asiat yhdistyvät kyllä ikävästi turbo S:ssä
      enkä voi olla toteamatta, että kyllä tuo turbo S on ihan yliveto...
      Jos kuitenkin harkitset s2:sta niin älä käy koeajamassa mitään turboja. Ruokahalu nimittäin kasvaa syödessä...
      Ylläpitokulut lienevät hyvin samaa luokkaa kummallakin autolla.
      Hyviä ostoksia toivottaen!
      P.s. oletko vertaillut 968:n hintoja (vaihtoehto s2:lle)

      • Kiinnostunut

        Olen kyllä katsellut noita 968:n hintoja, onhan siellä tietysti edullisiakin joukossa, mutta jos keskihintaa katselee, niin hieman korkeampi se kyllä on kuin noiden 44:sten. 968:n kanssa voi myös mahdollisesti tulla tullissa suurempia yllätyksiä kuin s2:n tai 51:n kanssa.

        Mitenkäs tuo turbo yleensä kestää, onko tietoa. Varmasti aika kallis osa uusia :(

        Mitenkäs tuo Porschen turbo, missävaiheessa tulee mukaan peliin ja tunteeko sen selkeänä nykäyksenä..varmaan tuntee.

        Oletko kuitenkin sitä mieltä, että turbo S malleissa yhdistyvät molempien hyvät puolet? Tuleeko siinä sitten s2:sesta muuta kuin nuo ABS:t?

        Kiitos näistäkin tiedoista. Helpottaa tuolla saksanmaalla aikanaan, kun on hieman "omia kokemuksia" :)


      • turbo
        Kiinnostunut kirjoitti:

        Olen kyllä katsellut noita 968:n hintoja, onhan siellä tietysti edullisiakin joukossa, mutta jos keskihintaa katselee, niin hieman korkeampi se kyllä on kuin noiden 44:sten. 968:n kanssa voi myös mahdollisesti tulla tullissa suurempia yllätyksiä kuin s2:n tai 51:n kanssa.

        Mitenkäs tuo turbo yleensä kestää, onko tietoa. Varmasti aika kallis osa uusia :(

        Mitenkäs tuo Porschen turbo, missävaiheessa tulee mukaan peliin ja tunteeko sen selkeänä nykäyksenä..varmaan tuntee.

        Oletko kuitenkin sitä mieltä, että turbo S malleissa yhdistyvät molempien hyvät puolet? Tuleeko siinä sitten s2:sesta muuta kuin nuo ABS:t?

        Kiitos näistäkin tiedoista. Helpottaa tuolla saksanmaalla aikanaan, kun on hieman "omia kokemuksia" :)

        Turboista on usein väärä uskomus että remontti olisi älyttömän kallis. Toki jos joudut vaihtamaan koko turbon niin maksaahan se.
        Toisaalta Porschen turbo on käsittääkseni varsin lujaa tekoa eikä vähiten vesijäähdytyksensä ansiosta (vesipumppu kierrättää vettä vielä 30 sek. sammutuksen jälkeenkin!)
        Muista myös, että auto on suunniteltu vapaannopeuden maassa eli turbo S kestää jatkuvaa ajoa 260 km/h!

        Turbo tulee mukaan pikkuhiljaa ja n.3500 rpm:n jälkeen kiihtyy aina rajoittimeen saakka melkoisella vauhdilla!
        Mitään varsinaista potkua ei tunnu vaan pelkkä loputon voiman tunne! JEE...
        Turbon vääntävä ominaisuus kuitenkin pienillä kierroksilla tekee normaali ajamisen helpoksi ja erittäin nautinnolliseksi ja jopa polttoainetaloudelliseksi (maantiekulutus n.8l/100km ja kylillä 10-12 l/100km).

        Turbo S ei ole perinyt s2:sta mitään mutta s2 peri turbosta paljonkin. Optio M030 s2:ssa on sama hieno säädettävä alusta kuin turbo S:ssä suurine jarruineen.

        Edelleen kuitenkin olen sitä mieltä että molemmat ovat erittäin hyviä vaihtoehtoja.


      • Kiinnostunut
        turbo kirjoitti:

        Turboista on usein väärä uskomus että remontti olisi älyttömän kallis. Toki jos joudut vaihtamaan koko turbon niin maksaahan se.
        Toisaalta Porschen turbo on käsittääkseni varsin lujaa tekoa eikä vähiten vesijäähdytyksensä ansiosta (vesipumppu kierrättää vettä vielä 30 sek. sammutuksen jälkeenkin!)
        Muista myös, että auto on suunniteltu vapaannopeuden maassa eli turbo S kestää jatkuvaa ajoa 260 km/h!

        Turbo tulee mukaan pikkuhiljaa ja n.3500 rpm:n jälkeen kiihtyy aina rajoittimeen saakka melkoisella vauhdilla!
        Mitään varsinaista potkua ei tunnu vaan pelkkä loputon voiman tunne! JEE...
        Turbon vääntävä ominaisuus kuitenkin pienillä kierroksilla tekee normaali ajamisen helpoksi ja erittäin nautinnolliseksi ja jopa polttoainetaloudelliseksi (maantiekulutus n.8l/100km ja kylillä 10-12 l/100km).

        Turbo S ei ole perinyt s2:sta mitään mutta s2 peri turbosta paljonkin. Optio M030 s2:ssa on sama hieno säädettävä alusta kuin turbo S:ssä suurine jarruineen.

        Edelleen kuitenkin olen sitä mieltä että molemmat ovat erittäin hyviä vaihtoehtoja.

        Eli kiitos näistä vinkeistä. Selkeä kanta tuli selville, s2 ja turbo on hienoja, mutta turbo S on ylivertainen. Ehkä kuitenkin sitten vielä harkitsen sitäkin.

        Jos muilla on mielipiteitä tai kokemuksia niin luen niitä suurella mielenkiinnolla.


      • turbo
        Kiinnostunut kirjoitti:

        Eli kiitos näistä vinkeistä. Selkeä kanta tuli selville, s2 ja turbo on hienoja, mutta turbo S on ylivertainen. Ehkä kuitenkin sitten vielä harkitsen sitäkin.

        Jos muilla on mielipiteitä tai kokemuksia niin luen niitä suurella mielenkiinnolla.

        Jos haluat säilyttää auton alkuperäiskunnossa niin turbo S todellakin on ylivertainen mutta jos mielessäsi on chippaus ja muuten virittely niin parhaan hinta/laatusuhteen saanet tavallisesta esim. vm -87 turbosta.
        Kyllä nuo "pikku"jarrutkin auton pysäyttävät kuin seinään!
        Jos ABS -jarrut jäivät kaihertamaan niin toki ne taisivat olla optiona myös vanhemmissa turboissa.

        Katselin myös noita hintoja Saksasta ja onkin tosiaan niin että turbo S:n saisi Suomesta jopa halvemmalla, jos vain joku myisi!

        Itse en ole s2:lla pahemmin ajellut mutta tuskinpa on tuonkaan mylly mikään nuhapumppu!


      • t.jurpo
        turbo kirjoitti:

        Turboista on usein väärä uskomus että remontti olisi älyttömän kallis. Toki jos joudut vaihtamaan koko turbon niin maksaahan se.
        Toisaalta Porschen turbo on käsittääkseni varsin lujaa tekoa eikä vähiten vesijäähdytyksensä ansiosta (vesipumppu kierrättää vettä vielä 30 sek. sammutuksen jälkeenkin!)
        Muista myös, että auto on suunniteltu vapaannopeuden maassa eli turbo S kestää jatkuvaa ajoa 260 km/h!

        Turbo tulee mukaan pikkuhiljaa ja n.3500 rpm:n jälkeen kiihtyy aina rajoittimeen saakka melkoisella vauhdilla!
        Mitään varsinaista potkua ei tunnu vaan pelkkä loputon voiman tunne! JEE...
        Turbon vääntävä ominaisuus kuitenkin pienillä kierroksilla tekee normaali ajamisen helpoksi ja erittäin nautinnolliseksi ja jopa polttoainetaloudelliseksi (maantiekulutus n.8l/100km ja kylillä 10-12 l/100km).

        Turbo S ei ole perinyt s2:sta mitään mutta s2 peri turbosta paljonkin. Optio M030 s2:ssa on sama hieno säädettävä alusta kuin turbo S:ssä suurine jarruineen.

        Edelleen kuitenkin olen sitä mieltä että molemmat ovat erittäin hyviä vaihtoehtoja.

        "Mitään varsinaista potkua ei tunnu"... vaan viivettäpä kyllä!

        Kannattaisi oikeasti katsella noiden Porschen häpeämallien tilalta aitoja Porscheja tai sitten samalla rahalla ihan muita merkkejä.


      • Ville
        t.jurpo kirjoitti:

        "Mitään varsinaista potkua ei tunnu"... vaan viivettäpä kyllä!

        Kannattaisi oikeasti katsella noiden Porschen häpeämallien tilalta aitoja Porscheja tai sitten samalla rahalla ihan muita merkkejä.

        säähän olet tosi Urpo!
        Huvittaa nämä aito Porsche kommentit. Opettele jätkä Porschen historia ennenkuin tulet tänne aukomaan päätäsi. Taidat olla jokin Amis karvanoppa korolla mies kun et tiedä mistään mitään.Ilman näitä häpeätahroja Porsche olisi tehnyt konkurssin jo 80 luvun alkupuolella.Siinähän sulla olisi sitten aitoja Porscheja tänäpäivänä. Mitä tulee viiveeseen, niin tuskin olet edes 944 turboa ajanutkaan. Ei se viive nyt niin paha ole.Kun ahdot tulee peliin, niin kyllä siellä tapahtuu ja paljon. 220 hv 944 turbo kihtyy 0-100 vähän päälle 6 sekuntia. S-turbo vielä nopeammin. Noi arvot ovat edelleenkin kovaa luokkaa. Kaiken maailman Type ärrät jää kauas taakse.


      • Ajokelejä Odotellessa
        Ville kirjoitti:

        säähän olet tosi Urpo!
        Huvittaa nämä aito Porsche kommentit. Opettele jätkä Porschen historia ennenkuin tulet tänne aukomaan päätäsi. Taidat olla jokin Amis karvanoppa korolla mies kun et tiedä mistään mitään.Ilman näitä häpeätahroja Porsche olisi tehnyt konkurssin jo 80 luvun alkupuolella.Siinähän sulla olisi sitten aitoja Porscheja tänäpäivänä. Mitä tulee viiveeseen, niin tuskin olet edes 944 turboa ajanutkaan. Ei se viive nyt niin paha ole.Kun ahdot tulee peliin, niin kyllä siellä tapahtuu ja paljon. 220 hv 944 turbo kihtyy 0-100 vähän päälle 6 sekuntia. S-turbo vielä nopeammin. Noi arvot ovat edelleenkin kovaa luokkaa. Kaiken maailman Type ärrät jää kauas taakse.

        Minustakin 944 porsche on ihan täysiverinen porsche. Ajaton korimalli jostaa saa helvetin hyvännäköisen kun laittaa vanteita 17 cup nam! ym.
        Tututulla on ollut s-malli ihan riittävän ripeä ja ajo-ominaisuudet nopeassa mutka-ajossa edelleen huippuluokkaa.

        Itse henkilökohtaisesti en miellä 924 porscheksi on vähän ruma ja vähän vaatimaton muutenkin sori kaikki 924:sen omistajat

        Nimim: Ajokelejä odotellessa


      • tarkentaa
        t.jurpo kirjoitti:

        "Mitään varsinaista potkua ei tunnu"... vaan viivettäpä kyllä!

        Kannattaisi oikeasti katsella noiden Porschen häpeämallien tilalta aitoja Porscheja tai sitten samalla rahalla ihan muita merkkejä.

        Jos väität että 944 turbo S on jokin häpeäpilkku niin voisitko perustella?
        5,7 sek 0-100km/, 260km/h


      • Vette4ever
        Ajokelejä Odotellessa kirjoitti:

        Minustakin 944 porsche on ihan täysiverinen porsche. Ajaton korimalli jostaa saa helvetin hyvännäköisen kun laittaa vanteita 17 cup nam! ym.
        Tututulla on ollut s-malli ihan riittävän ripeä ja ajo-ominaisuudet nopeassa mutka-ajossa edelleen huippuluokkaa.

        Itse henkilökohtaisesti en miellä 924 porscheksi on vähän ruma ja vähän vaatimaton muutenkin sori kaikki 924:sen omistajat

        Nimim: Ajokelejä odotellessa

        944 on kokonaisuudessaan paras auto mitä olen omistanut ja käyttänyt! Sillä osaa ajaa corolla-kuskitkin kovaa ja laatu on kohdallaan. Corvetten työnlaatu mättää, mutta liikennöinnin asenne on lähempänä Cadillac miestä ....


      • Oldschool
        t.jurpo kirjoitti:

        "Mitään varsinaista potkua ei tunnu"... vaan viivettäpä kyllä!

        Kannattaisi oikeasti katsella noiden Porschen häpeämallien tilalta aitoja Porscheja tai sitten samalla rahalla ihan muita merkkejä.

        Yksi juttu mikä kannattaa pitää mielessä 944 turboa ajettaessa on se, että parin tuhannen kierroksen kohdalla ei vielä paljoa eloa löydy, ja turboviive on melkoinen. Vaan otappa tuhat rundia lisää kelloon, niin eipä enää paljoa vitkastele... paras tehoalue on sitten tuosta vielä vähän ylempänä, ja kuinka ollakkaan, se laatikko on välitetty aika pirun hyvin siihen tehoalueeseen sopivaksi; jos haluaa, niin tuota autoa voi ajaa siten, että viivettä ei edes huomaa.

        Paikaltaan lähtiessä vakioasetuksilla auto nostaa ahdot varsin kesysti, eikä tosiaan mitään sen erikoisempaa nykäystä tunnu. Jos haluaa, niin ei ole paha rasti asentaa yksinkertainen check valve hukkaportille menevän paineletkun väliin, jonka jälkeen ne ahdot tulevat sieltä vähän ripeämmin, ja käy hyvin selväksi minkä takia siinä autossa on ne niskatuet. :D


      • iso kalle
        Ajokelejä Odotellessa kirjoitti:

        Minustakin 944 porsche on ihan täysiverinen porsche. Ajaton korimalli jostaa saa helvetin hyvännäköisen kun laittaa vanteita 17 cup nam! ym.
        Tututulla on ollut s-malli ihan riittävän ripeä ja ajo-ominaisuudet nopeassa mutka-ajossa edelleen huippuluokkaa.

        Itse henkilökohtaisesti en miellä 924 porscheksi on vähän ruma ja vähän vaatimaton muutenkin sori kaikki 924:sen omistajat

        Nimim: Ajokelejä odotellessa

        säälittävää miten kokemattomat 944-pojut tuijottaa vain numeroarvoja, eivätkä ymmärrä että autoissa pitäisi olla muitakin ominaisuuksia kuin pelkkä kiihtyvyys.
        varsinkin 944 turbossa ("951", sic!) tämä näyttää korostuvan.
        924 ei ole yhtään sen rumempi kuin 944!
        jollei ole varaa/ymmärrystä asialliseen porscheen, niin suosittelen tutustumaan muihin automerkkeihin...


      • asiaak
        iso kalle kirjoitti:

        säälittävää miten kokemattomat 944-pojut tuijottaa vain numeroarvoja, eivätkä ymmärrä että autoissa pitäisi olla muitakin ominaisuuksia kuin pelkkä kiihtyvyys.
        varsinkin 944 turbossa ("951", sic!) tämä näyttää korostuvan.
        924 ei ole yhtään sen rumempi kuin 944!
        jollei ole varaa/ymmärrystä asialliseen porscheen, niin suosittelen tutustumaan muihin automerkkeihin...

        924/944:ssä on paljon muutakin kuin numerot.
        Hyvä hinta-laatusuhde noissa kaikissa on urheiluautoa haluavalle.

        Mitä Kallen mielestä 951:stä puuttuu?


    • Kiinnistunut

      näkökulmia? Voisikos joku s2 kuski vaikka kehua omaa ajupeliä (vai himoitsevatko hekin turboa?). Tosin kyllä tuo aikaisempikin oli aika vakuuttavaa puhetta...

      • Heikki S2

        Moi,

        jep ostin noin vuosi sitten S2:n koska ajan myös talvella. Valintaan vaikutti tältä palstalta saadut neuvot.

        Auto on erinomainen talviauto. Kulutus enimmillään 14L sadalla, kaupunki- ja nurkka-ajossa.Iso vääntökone vastaa hyvin kaasuun, ja kun S2:ssa on lukkoperä vakiona, autoa voi ohjailla kaasulla, eikä se ole vielä edes lähtenyt käsistä. Turbo kuuluu olevan vähän haastavampi, kun voimaa tulee viivellä ja paljon.
        Kesällä turbo onkin varmaan sitten samasta syystä hauskempi...

        Joskus olen kokeillut vanhaa BMW 325:tä ja Sierra Cosworthia talvella, ja ne ovat paljon hankalampia ajaa (ja hitaampia).

        968 kyllä kiinnostaisi minuakin.

        Toisaalta mikä tahansa 924/944 tai muu Possu on hyvin hauska auto ja sinänsä hyvä valinta, tunnelma poikkeaa kyllä perheautoista (jos sitä hakee).


      • 924 talviautona
        Heikki S2 kirjoitti:

        Moi,

        jep ostin noin vuosi sitten S2:n koska ajan myös talvella. Valintaan vaikutti tältä palstalta saadut neuvot.

        Auto on erinomainen talviauto. Kulutus enimmillään 14L sadalla, kaupunki- ja nurkka-ajossa.Iso vääntökone vastaa hyvin kaasuun, ja kun S2:ssa on lukkoperä vakiona, autoa voi ohjailla kaasulla, eikä se ole vielä edes lähtenyt käsistä. Turbo kuuluu olevan vähän haastavampi, kun voimaa tulee viivellä ja paljon.
        Kesällä turbo onkin varmaan sitten samasta syystä hauskempi...

        Joskus olen kokeillut vanhaa BMW 325:tä ja Sierra Cosworthia talvella, ja ne ovat paljon hankalampia ajaa (ja hitaampia).

        968 kyllä kiinnostaisi minuakin.

        Toisaalta mikä tahansa 924/944 tai muu Possu on hyvin hauska auto ja sinänsä hyvä valinta, tunnelma poikkeaa kyllä perheautoista (jos sitä hakee).

        924 se on mukava talviauto, painosuhde vielä optimaalisempi kuin 944:ssa. Moottori 40 kiloo kevyempi ja tosiasiassa paljon leveämpi ja matalampi kuin kuvissa. 944 spoileri takana niin tosi linjakas ja etupääkin on kuin 928:ssa, 944 vastaan tullessa katsoo, että tuleeko joku japsi kopio lamput ylhäällä, sorry vaan kaikki 944 kuskit :-)


      • asiaan
        924 talviautona kirjoitti:

        924 se on mukava talviauto, painosuhde vielä optimaalisempi kuin 944:ssa. Moottori 40 kiloo kevyempi ja tosiasiassa paljon leveämpi ja matalampi kuin kuvissa. 944 spoileri takana niin tosi linjakas ja etupääkin on kuin 928:ssa, 944 vastaan tullessa katsoo, että tuleeko joku japsi kopio lamput ylhäällä, sorry vaan kaikki 944 kuskit :-)

        Vähän oli sekava esitys tuo edellinen.

        Se on 968 jonka etupää muistuttaa 928:aa. 924 ja 944:ssä on about samat lamppuluukut.

        Perus-924 yksivärisenä on kyllä hyvin puhdaspiirteinen ja vähällä rahalla voi saada hienon auton.

        924 loi uuden trendin aikoinaan, liekö nuo sitten RX-7:t ja muut kopioita, se on makuasia.

        Nuo 924:n lamppuja muistuttavat luukuthan ovat jatkaneet elämää jopa Mazda 323:ssa, mutta ei sitä silti monikaan Porscheksi luule, auto on vähän kapeampi ja paljon korkeampi.


    • Sturmann

      Itselläni ollut jo vuosia S2 ja mukava auto kerta kaikkiaan, mutta talvella en ole ajanut! Olis nastat vanteineen, mutta säälin kait autoani, etten vie paukkupakkasiin, enkä suolatuille teille! Voin vain suositella, kun osatkaan ei ole kohtuuttoman kalliita, jos osaa etsiä!

    • 944 s2

      Autot on aivan saman kaltaiset alustaltaan sekä näöltään. S2 on vääntömoottori 211 hv eikä vaihteisiin tarvi juuri koskea. Turbo S 250 hv vaatiin enemmän töitä, mutta on nopeampi. Jos riittää Turbo 220 hv, niin sen voi saada puoleen hintaa, koska tulli määrää veron. Olen ajanut s2:lla 10000 km ilman mitään vikaa. Muista ostaessasi selvittää onko nokkahihnat vaihdettu??

      • Kiinnostunut

        Hmmm.. Mitä tarkoitat tällä:"Jos riittää Turbo 220 hv, niin sen voi saada puoleen hintaa, koska tulli määrää veron" Mitenniin voi saada puoleenhintaan ja miten liittyy tulliin?


      • itsellä s2
        Kiinnostunut kirjoitti:

        Hmmm.. Mitä tarkoitat tällä:"Jos riittää Turbo 220 hv, niin sen voi saada puoleen hintaa, koska tulli määrää veron" Mitenniin voi saada puoleenhintaan ja miten liittyy tulliin?

        s2 ja turbo s ovat valmistettu 88-91 ja tulli verottaa 25000e mukaan.
        turbo on valmistettu ennen vuotta 88 ja verotusarvo voi olla 15000e.


      • Kiinnostunut
        itsellä s2 kirjoitti:

        s2 ja turbo s ovat valmistettu 88-91 ja tulli verottaa 25000e mukaan.
        turbo on valmistettu ennen vuotta 88 ja verotusarvo voi olla 15000e.

        Oliko tuo kommentti verotusarvosta 25000 ihan faktaa vai pelkkä arvailu? Kuullostaa aika kovalta arviolta! Myöskin tuo 15000 pikkuturbosta on ehkä hieman yläkanttiin arvioitu...puhutaanhan nyt suuruusluokkaa 15-20vuotta vanhoista autoista. Tosin Porsche on tietenkin Porsche.


      • tosi
        Kiinnostunut kirjoitti:

        Oliko tuo kommentti verotusarvosta 25000 ihan faktaa vai pelkkä arvailu? Kuullostaa aika kovalta arviolta! Myöskin tuo 15000 pikkuturbosta on ehkä hieman yläkanttiin arvioitu...puhutaanhan nyt suuruusluokkaa 15-20vuotta vanhoista autoista. Tosin Porsche on tietenkin Porsche.

        Olen itse maksanut.


      • 944vm.84
        Kiinnostunut kirjoitti:

        Oliko tuo kommentti verotusarvosta 25000 ihan faktaa vai pelkkä arvailu? Kuullostaa aika kovalta arviolta! Myöskin tuo 15000 pikkuturbosta on ehkä hieman yläkanttiin arvioitu...puhutaanhan nyt suuruusluokkaa 15-20vuotta vanhoista autoista. Tosin Porsche on tietenkin Porsche.

        moi!

        ohessa auto, vm., verotusarvo ja vero:

        PORSCHE 944 19910419 15600 5483,54
        PORSCHE 2D 911 CARRERA 4S COUPE 19960409 79700 28197,86
        PORSCHE 944 2.5 COUPE 19880413 10500 3625,07
        PORSCHE 944 COUPE 19861223 9200 3176,25
        PORSCHE 944 TURBO 19870818 11000 3797,69
        PORSCHE 996 CARRERA 4 3.4 20000717 87400 30922,12
        PORSCHE BOXSTER 2.5 19980402 43100 15248,78
        PORSCHE BOXSTER S 3.2 20020314 69300 24518,34
        PORSCHE 924 2.0 19830524 2772 934,75
        PORSCHE 924 2.0 COUPE 19840424 3600 1242,88
        PORSCHE 924 COUPE 19871231 5100 1760,74
        PORSCHE 944 2.5 COUPE 114 KW 19840829 7000 2416,71
        PORSCHE 944 TARGA 19861231 8100 2796,48
        PORSCHE COUPE 944 19850308 6800 2347,66
        PORSCHE 911 19950516 71 400,00 € 25 261,32 €
        PORSCHE 944 19821014 6 800,00 € 2 293,04 €
        PORSCHE 2D 928 S4 4898CC 235KW 19881201 18 600,00 € 6 421,55 €
        PORSCHE 911 2.7 19751231 13 900,00 € 4 530,84 €
        PORSCHE 911 2.7 19760215 16 500,00 € 5 378,34 €
        PORSCHE 944 120 KW 19850311 8 600,00 € 2 969,10 €
        PORSCHE 944 19870804 12 500,00 € 4 315,56 €
        PORSCHE 2D 924 2.0 COUPE 19781231 4 300,00 € 1 450,01 €
        PORSCHE 2D 928 S4 AUT. 19910603 27 400,00 € 9 631,34 €
        PORSCHE 3D 944 S 19870212 8 500,00 € 2 934,58 €
        PORSCHE 911 CARRERA COUPE 20001211 97 100,00 € 34 353,98 €
        PORSCHE 924 2.0 19800624 4 800,00 € 1 618,61 €
        PORSCHE 924 COUPE 19801231 4 200,00 € 1 416,29 €
        PORSCHE 928 COUPE 19790427 13 100,00 € 4 417,47 €
        PORSCHE 944 2,5 19820921 6 700,00 € 2 259,32 €
        PORSCHE 944 2.5 COUPE 19870223 8 428,00 € 2 909,72 €
        PORSCHE 944 COUPE TURBO 162KW 19861231 10 810,00 € 3 732,09 €
        PORSCHE 993 C2 19941006 34 000,00 € 12 029,20 €
        PORSCHE 996 Tbo TIPTR.2d COUPE 20020716 181 390,00 € 64 175,78 €
        PORSCHE COUPE 944 AUTOMATIC 19830125 9 811,00 € 3 308,38 €
        PORSCHE 928 19911104 37 400,00 € 13 232,12 €
        PORSCHE 911 COUPE 2d 19860521 16 100,00 € 5 558,44 €
        PORSCHE 944 COUPE 120 KW 19860410 6 800,00 € 2 347,66 €
        PORSCHE 944 TARGA 2D 2.5 AUT. 19861028 11 912,80 € 4 112,83 €
        PORSCHE CABRIOLET 944/240 19840803 8 888,00 € 3 068,53 €
        PORSCHE COUPE 944 19840630 5 932,00 € 2 047,99 €
        PORSCHE S2 CABRIOLET 19891101 17 523,00 € 6 085,80 €


      • Want Porsche 968 turbo
        944vm.84 kirjoitti:

        moi!

        ohessa auto, vm., verotusarvo ja vero:

        PORSCHE 944 19910419 15600 5483,54
        PORSCHE 2D 911 CARRERA 4S COUPE 19960409 79700 28197,86
        PORSCHE 944 2.5 COUPE 19880413 10500 3625,07
        PORSCHE 944 COUPE 19861223 9200 3176,25
        PORSCHE 944 TURBO 19870818 11000 3797,69
        PORSCHE 996 CARRERA 4 3.4 20000717 87400 30922,12
        PORSCHE BOXSTER 2.5 19980402 43100 15248,78
        PORSCHE BOXSTER S 3.2 20020314 69300 24518,34
        PORSCHE 924 2.0 19830524 2772 934,75
        PORSCHE 924 2.0 COUPE 19840424 3600 1242,88
        PORSCHE 924 COUPE 19871231 5100 1760,74
        PORSCHE 944 2.5 COUPE 114 KW 19840829 7000 2416,71
        PORSCHE 944 TARGA 19861231 8100 2796,48
        PORSCHE COUPE 944 19850308 6800 2347,66
        PORSCHE 911 19950516 71 400,00 € 25 261,32 €
        PORSCHE 944 19821014 6 800,00 € 2 293,04 €
        PORSCHE 2D 928 S4 4898CC 235KW 19881201 18 600,00 € 6 421,55 €
        PORSCHE 911 2.7 19751231 13 900,00 € 4 530,84 €
        PORSCHE 911 2.7 19760215 16 500,00 € 5 378,34 €
        PORSCHE 944 120 KW 19850311 8 600,00 € 2 969,10 €
        PORSCHE 944 19870804 12 500,00 € 4 315,56 €
        PORSCHE 2D 924 2.0 COUPE 19781231 4 300,00 € 1 450,01 €
        PORSCHE 2D 928 S4 AUT. 19910603 27 400,00 € 9 631,34 €
        PORSCHE 3D 944 S 19870212 8 500,00 € 2 934,58 €
        PORSCHE 911 CARRERA COUPE 20001211 97 100,00 € 34 353,98 €
        PORSCHE 924 2.0 19800624 4 800,00 € 1 618,61 €
        PORSCHE 924 COUPE 19801231 4 200,00 € 1 416,29 €
        PORSCHE 928 COUPE 19790427 13 100,00 € 4 417,47 €
        PORSCHE 944 2,5 19820921 6 700,00 € 2 259,32 €
        PORSCHE 944 2.5 COUPE 19870223 8 428,00 € 2 909,72 €
        PORSCHE 944 COUPE TURBO 162KW 19861231 10 810,00 € 3 732,09 €
        PORSCHE 993 C2 19941006 34 000,00 € 12 029,20 €
        PORSCHE 996 Tbo TIPTR.2d COUPE 20020716 181 390,00 € 64 175,78 €
        PORSCHE COUPE 944 AUTOMATIC 19830125 9 811,00 € 3 308,38 €
        PORSCHE 928 19911104 37 400,00 € 13 232,12 €
        PORSCHE 911 COUPE 2d 19860521 16 100,00 € 5 558,44 €
        PORSCHE 944 COUPE 120 KW 19860410 6 800,00 € 2 347,66 €
        PORSCHE 944 TARGA 2D 2.5 AUT. 19861028 11 912,80 € 4 112,83 €
        PORSCHE CABRIOLET 944/240 19840803 8 888,00 € 3 068,53 €
        PORSCHE COUPE 944 19840630 5 932,00 € 2 047,99 €
        PORSCHE S2 CABRIOLET 19891101 17 523,00 € 6 085,80 €

        löysin teidän mielenkiintoisen keskustelun surffailtuani......kertokaahan minulle te porsche vihaajat että mikä mahtoi olla ensimmäinen auto missä oli airbägit..(vastaus 944 turbo)....ja sitten niistä tehoista ja kulkemisesta.....etsikäähän pikkusen tietoa porsche 968 turbo rs:stä. ...siinä teille auto mikä jättää aikas monet ferrarit ja monet muutkin autot ku seisomaan....arvot: 0-100:4,5s. huiput:yli 300km/h. tehoa:337hv. vaikoa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

      Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      225
      7017
    2. Pakko tulla tänne

      jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      45
      1295
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

      Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1102
    4. Yksi kysymys

      Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      911
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

      Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      49
      875
    6. Katseestasi näin

      Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      867
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

      Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      96
      836
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

      tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      801
    9. Tietenkin täällä

      Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      776
    10. Jäähalli myynnissä!

      Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      753
    Aihe