Minulla on käyttäj.:nä XP ja sp:nä perus- Outlook. Kokeilin lähettää n. minuutin kestävän videon, vaan sepä jämähti siihen. Lähtevien kansiossa on jatkuvasti lähettämätön kirje, vaikka olen sen poistanut kansiosta ja lopettanut ns. tehtävän. Mitenkähän pitäisi edetä? Se yrittää jatkuvasti tökkiä sitä eteenpäin. Hidastaa masinan muuta toimintaa. Sammutettaessa ilmoittelee tehtävän katoavan, vaan palaa taas käynnistettäessä.
Asiallisia neuvoja, please. Vitsailut muille kanaville
Outlook lipsahti kaiketi liian täyteen?
6
521
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Käynnistä Oulook vikasietotilassa (Käynnistä -> Suorita -> outlook /safe [enter]) ja poista jumiutunut viesti. Käynnistä Outlook uudelleen normaalitilaan.
- cv
oikein tuo poistaminen on mutta voit yrittää vielä lähettämistäkin:työkalut-tilit-sposti-ominaisuudet-lisäasetukset-palvelimen aikakataisu max=5 min.-Oletuksena 1 min.ennen katkaisua eikä tainnut aika riittää.
- IkäElmeri
cv kirjoitti:
oikein tuo poistaminen on mutta voit yrittää vielä lähettämistäkin:työkalut-tilit-sposti-ominaisuudet-lisäasetukset-palvelimen aikakataisu max=5 min.-Oletuksena 1 min.ennen katkaisua eikä tainnut aika riittää.
eipä auttanut. Muutin cv: ohjeen mukaan aikaa 9 minuuttiin (On tämän masiinan max), oli 6 min. Ensimmäisen ohjeen mukaan outlook/safe ilmoitus ettei nimi kelpaa tai on kirjoitettu väärin.
Joten uusia ohjeita otetaan kiitollisuudella vastaan.
Siinä se edelleen näyttää synkroisoivan kansioita (sähköpostin ikoni oikealla alhaalla). - cv
IkäElmeri kirjoitti:
eipä auttanut. Muutin cv: ohjeen mukaan aikaa 9 minuuttiin (On tämän masiinan max), oli 6 min. Ensimmäisen ohjeen mukaan outlook/safe ilmoitus ettei nimi kelpaa tai on kirjoitettu väärin.
Siinä se edelleen näyttää synkroisoivan kansioita (sähköpostin ikoni oikealla alhaalla).Ikävää-senkin takia että ohjeet tulevat aina vaan monimutkaisemmiksi.-Nyt pitäisi saada resurssinhallinnasta näkysälle Outlook.Työkalut-kansion as.-näytä piiloitetut.Jossain Application- ja Microsoftin takana piileksii Outlookin kansiot ja haluamansa voi poistaa-outlook luo uuden ilman huolia.-Defraggler-ohjelmalla saa ko. kansiot näkyviin,naps.hiiren oikealla ja poistoon. Vähän ylimalkaista ja vain XP:n käyttöön perustuvaa ohjetta.
- juhakorkeapudas
IkäElmeri kirjoitti:
Siinä se edelleen näyttää synkroisoivan kansioita (sähköpostin ikoni oikealla alhaalla).Laitapa komentoriville seuraava ja paina enter:
outlook.exe /safe - cv
juhakorkeapudas kirjoitti:
Laitapa komentoriville seuraava ja paina enter:
outlook.exe /safe-ja jollei auta niin tee "näytä piiloitetut..." ja laita käynnistä-palkista etsi-komennolla lähtevät.dbx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391