Venäläistä kissaa?

exergy

Täällähän oli myös niitä yksinäisiä jotka kaipailevat pehmeämpää seuraa. Minulle tulee tuonne profiiliin aika paljon venäläisten naisten seuranhakua niin pistän nyt tähän pari profiilia, yksinäiset miehet tai miksei myöskin naiset voivat sitten tuosta miettiä että haluaako kirjoitella.

Tietenkin täytyy ymmärtää että jos näin rumalle jätkälle tulee naimaehdotuksia tms. niin kyseessä täytyy olla valuutta ja venäisten typsyjen kaipuu länsimaisiin riemuihin joten papin aamenen jälkeen neitokaiset saattavat kipittää ihan muihin rientoihin. Toinen vaihtoehto on se että useampi kaljuhko köriläs tulee kylään ja tekee sopimuksia joista ei voi kieltäytyä joten jokainen surffailkoon omalla vastuullaan.

Kuitenkin, koska ukkomiehenä en pysty näihin vastaamaan mutta toisaalta tiedän että yksinäisiä kulkijoita riittää niin pistän pari nätin neidon profiilia linkkinä tähän. Tänään tuli tämä "ninusik" joka on aikamoisen kuuman näköinen kissa joten nyt poikamiehet ryhtilliikettä ;D

http://galleria.suomi24.fi/profile.do?alias=ninusik

http://galleria.suomi24.fi/profile.do?alias=maria-skornyakova

7

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin näkyykö nuo profiilit jos ei ole kirjautunut sisään? Sitä en kyllä tiedä..

      • Kirjauduin ulos ja kokeilin niin ainakin sen yhden kuvan näkee ;)

        Harkitsenko poikamiehen uraa ;D ?


    • Kiva kissa. Neidillä...

      • Täsmälleen tarkoitin että onpas söpö kissanpentu siinä neidin sylissä, ei kai joku vaan ymmärtänyt asiaa jotenkin muuten?

        Meidän oma kolli on jo kunnioitettavat YLI 1 vuotta ja alkaa paksuuntua huolestuttavissa määrin, vielä huolestuttavampaa on se triplaantunut herkkujen määkiminen, ensin nukutaan kiikkustuolissa 3 tuntia, sitten omassa pedissä 3 tunita, sitten käydään puskemaan ja kiljumaan safkaa sellaisella kaneetilla että vuokrasin jo kissalle oman yksiön turusta. Ottaakoon Visani mukaansa ja ostakoon ite omat mujunsa kun mun ostamat ei tunnu kelpaavan ;D ;D ;D


      • exergy kirjoitti:

        Täsmälleen tarkoitin että onpas söpö kissanpentu siinä neidin sylissä, ei kai joku vaan ymmärtänyt asiaa jotenkin muuten?

        Meidän oma kolli on jo kunnioitettavat YLI 1 vuotta ja alkaa paksuuntua huolestuttavissa määrin, vielä huolestuttavampaa on se triplaantunut herkkujen määkiminen, ensin nukutaan kiikkustuolissa 3 tuntia, sitten omassa pedissä 3 tunita, sitten käydään puskemaan ja kiljumaan safkaa sellaisella kaneetilla että vuokrasin jo kissalle oman yksiön turusta. Ottaakoon Visani mukaansa ja ostakoon ite omat mujunsa kun mun ostamat ei tunnu kelpaavan ;D ;D ;D

        Joku on senkin tutkinut, että kissan ruuankerjäämismärinä on ihmiselle aivan erityisen ärsyttävää kuultavaa.


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Joku on senkin tutkinut, että kissan ruuankerjäämismärinä on ihmiselle aivan erityisen ärsyttävää kuultavaa.

        Ilmeisestikin asia on niin että luonto on jälleen kerran ihmistä fiksumpi. Kun kissan ei tarvitse enää metsästää poroja täällä pohjolan tundralla niin luonto muutti sen märinän niin vittumokseksi että hyvähermoiseltakin tyypiltä palaa päreet siihen kitinään joten mössöpurkki aukeaa varsin kiitettävään tahtiin.

        Ihminen tietenkin kokee asian rasittavana hermosahaamisena eikä ymmärrä että luontohan pirulainen teki sen, takasi jälleen kerran kissalle oivan tavan selviytyä urbaanissa ympäristössä. Näin se evoluutio polkee vaikkei sitä ensin ymmärräkkään. Kissa selviytyy ja niin selviytyy ihminenkin joskin pykälän heikommilla hermoilla.


      • Mau mou...
        exergy kirjoitti:

        Ilmeisestikin asia on niin että luonto on jälleen kerran ihmistä fiksumpi. Kun kissan ei tarvitse enää metsästää poroja täällä pohjolan tundralla niin luonto muutti sen märinän niin vittumokseksi että hyvähermoiseltakin tyypiltä palaa päreet siihen kitinään joten mössöpurkki aukeaa varsin kiitettävään tahtiin.

        Ihminen tietenkin kokee asian rasittavana hermosahaamisena eikä ymmärrä että luontohan pirulainen teki sen, takasi jälleen kerran kissalle oivan tavan selviytyä urbaanissa ympäristössä. Näin se evoluutio polkee vaikkei sitä ensin ymmärräkkään. Kissa selviytyy ja niin selviytyy ihminenkin joskin pykälän heikommilla hermoilla.

        Tuo on vain yksi näkökohta ja se tapahtuu vain kotikissan kohdalla, joka on tarpeeksi tuttu vaatiakseen.
        Teneriffalainen kulkukolli osaa maanitella, keikistellä ja imarrella.
        Amerikkalainen kissa painelee baariin, istahtaa jakkaralle ja kansa jakaa omastaan. Onhan se niin viehättävä ja istuu arvokkaasti baaritiskillä vuoroaan odottaen.
        Amerikassa myös kissoille myönnetään urhoollisuus mitalleja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe