mikä ohjelma tv:ssä se oli, missä Tapsa kisaili muistaakseni Anne Mattilan kanssa, ja jota Hallikainen tais vetää.
Tapsa lauloi mm Jäähyväiset aseille-kappaleen ja jotain muuta ohjelman mukaisesti ei omia kappaleita. Lopputulos oli se, että studioyleisö äänesti ko artistit tasan 50-50. Mulla on se jossain videonauhallakin, ainakin luulen niin, vaan ei ole tullut vastaan mistään.
Toinen etsimäni nauha on se, missä Tapsa oli Krissen vieraana, ja lauloi mm räppiä ja Maija Vilkkumaan kanssa Dingoa.
kuka muistaa
3
225
Vastaukset
- OK.
Se ohjelma jossa Tapsa kisaili Anne Mattilan kanssa oli nimeltään " Jos sais kerran". Joel Hallikaisen lisäksi ohjelmaa oli vetämässä myös Arja Koriseva. Muistaakseni Tapsa lauloi sen "Jäähyväiset aseille" yhdessä Arja Korisevan kanssa.
Se oli kiva ohjelma jonka soisi alkavan uudestaan. nykyään kun ei tule oikeastaan mitään sellaista musiikkiviihdeohjelmaa, jossa artistit pääsisivät esiintymään, paitsi "Tartu mikkiin" kaikenlaista roskaa , kuten tosiTV-ohjelmia tulee kyllä tuutintäydeltä. - OK.
Se oli "Krisse show" jossa Tapsa oli Krisse Salmisen vieraana. Ohjelma tuli Neloselta. Tapsa oli todella hyvä siinä.Tapsa on parhaimmillaan just tuollaisissa ohjelmissa jossa pääsee vähän improvisoimaankin. Esim. se hänen Se rap- esityksensä oli mainio.
Joo, JOS SAIS KERRAN oli sen Hallikaisen vetämän ohjelman nimi, niinkuin tossa jo joku tiesi kertoakkin.
Mulla on kans se nauhalla, kuten tuo Krisse-showkin jossa Tapsa oli vieraana. Olispa hyvä jos noista ohjelmista joku Youtubeen patkät. Se Tapsan rap-veto oli niin hauska ja Jäähyväiset aseille oli upee !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2578870IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076176Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661320Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61277- 1091091
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.75923Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60847Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43758MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk310680Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23666