Tanhulla oli tunnelmaa

<<<<<<<<<<<<<<<<<

Todellakin mukavat tanssit oli sopivasti porukkaa kylläkin aika pariskunta voittoista, mutta sinkuillekin löytyi hyvin helmiä, kaksi hyvää orkesteria loi tunnelmaa, tanssi lippu kohtuu hintainen 11€ euroa kun ei tarvinnut narikkaa ja oli suselin kortti mukana, vettä ilmaiseksi tarjolla ja hyvä palvelu kannattaa mennä toistekin oli tulossa ihan hyviä orkkiakin lähi tulevaisuudessakin sinne, kannattaa tulla kauempaakin. Oikein mukava paikka oli ja tunnelmallinen. Tosi HYVÄ lattia. Ja orkan pojatkin näkyivät tanssittavan naisväkeä.

15

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ompa hieno mainos

      Eipä tähän enempää mahdu kehumista.Terveiset vain Tanhun omistajille.

      • Pläähh

        Sinä ja sun mainokses.


      • Sivullinen..

        Eikö muilla ole sama oikeus?
        Sinä hehkutat järvenpään paikkaasi jatkuvasti.


      • Sivusta seuraava

        Eikö kaikilla ole sama oikeus, tosin en tiedä oliko aloittaja edes omistaja.
        Sen tiedä että sinä omistat jäken paikan :D


      • Omistaja

        Taas lauantaina oli tanhuhovissa mukavat tanssit sopivasti porukkaa ja tanssi illan kruunaavat muutamat hyvät tanssittajat niin muuta ei tarvitakaan. Kiva huomata myös että monet uudet ihmiset ovat sen paikan löytäneet. Ei lavalla tarvitse soittaa joka viikko samat kiintotähdet niinkuin monissa paikoissa on tavaksi otettu että väki saataisiin jotenkin pysymään, mutta kaikkeen kyllästyy aikanaan kun liikaa kuulee.


    • johanon

      joka naistanssijoita siellä tanssitteli,sen haluaisin tietää?

      • hiki tuli

        Miehiä olikin Toinen oli gaminiton kosketin soittaja ja toinen tanssitja oli tornadoksesta, oikein hyviä tanssittajia ja muutenkin oli musiikki eilen kohdallaan tanhulla kannattaa mennä uudelleen, vaikka tuota matkaa onkin vähän paljon sinne


      • rokkiseniori

        Monienkin orkesterien soittajat tanssivat mielellään tauoilla aikaansa kuluttamassa! Humppis voisi varmaan valottaa asiaa paremmin.

        Hyvä, että muutkin ovat löytäneet Tanhun, mainettaan paljon parempi tanssipaikka! Keski-ikä saisi olla vähän alempi, mutta aina siellä mahtuu tanssimaan!


      • rokkiseniori kirjoitti:

        Monienkin orkesterien soittajat tanssivat mielellään tauoilla aikaansa kuluttamassa! Humppis voisi varmaan valottaa asiaa paremmin.

        Hyvä, että muutkin ovat löytäneet Tanhun, mainettaan paljon parempi tanssipaikka! Keski-ikä saisi olla vähän alempi, mutta aina siellä mahtuu tanssimaan!

        ...hiukan valottaa, kun kerran asiasta jotakin tiedän.

        Ainakin Sinitaivaan poijjaat tanssivat tauoilla, jotkut ovat vallan ahkeriakin siinä.

        FBI Beatin tyypeistä myös useimmat nähdään usein parketilla -Jere varsinkin.

        Myrskytuulenkin soittajia on tanssimassa nähty.

        KinoJaken soittajista yksi on kilpaillutkin tanssijana ja jonkin verran ohjaajanakin toiminut.

        Taikakuun Raappanan Janne on oikein hyvä tanssija. Piti muutaman välivuoden, kun ei tauoilla saanut olla rauhassa. Nyt taas meno maistuu.

        Janne Tulkki jopa ohjaakin. Boogieta olen herran vieressä aikanaan tanssinut Vierumäki Gardenissa.

        Finkuista Paasikon Lasse on varsin taitava tanssija. Melko usein parketilla viityy hänkin.

        Varjokuvasta myös löytyy tanssijoita.

        Johanna Pakonen käy ihan vapaa-aikoinaankin tanssimassa, mutta tauoilla myös on taitomiesten viennissä.

        Arja Koriseva myös tanssii hyvin -jopa piikkikorkokengissä polkkaa vauhdikkaasti.

        Voima-orkesterin entinen basisti oli peräti taitava tanssija, mutta lonkkaleikkauksen jälkeen lopetti.

        PNP: alkuperäinen kiipparisti oli vallan intohimoinen tanssija.

        Mattilan tytöistä ainakin Anninan ja Annelin kanssa olen tansinut. Anitta on heistä taitavin. Liian nuori kuitenkin, minun tanssitettavakseni, mutta moni taitava tanssija tuota näkyy pyörittelevän.

        Nyt jo muihin hommiin siirtynyt Tuhkasen Liisa oli taitava tanssija myös.

        Aki Mäki on aktiivinen swingari -kilpaileekin.

        Lisää noita löytyisi, jos oikein rupeasin pohtimaan.


      • he he ee
        Truehum kirjoitti:

        ...hiukan valottaa, kun kerran asiasta jotakin tiedän.

        Ainakin Sinitaivaan poijjaat tanssivat tauoilla, jotkut ovat vallan ahkeriakin siinä.

        FBI Beatin tyypeistä myös useimmat nähdään usein parketilla -Jere varsinkin.

        Myrskytuulenkin soittajia on tanssimassa nähty.

        KinoJaken soittajista yksi on kilpaillutkin tanssijana ja jonkin verran ohjaajanakin toiminut.

        Taikakuun Raappanan Janne on oikein hyvä tanssija. Piti muutaman välivuoden, kun ei tauoilla saanut olla rauhassa. Nyt taas meno maistuu.

        Janne Tulkki jopa ohjaakin. Boogieta olen herran vieressä aikanaan tanssinut Vierumäki Gardenissa.

        Finkuista Paasikon Lasse on varsin taitava tanssija. Melko usein parketilla viityy hänkin.

        Varjokuvasta myös löytyy tanssijoita.

        Johanna Pakonen käy ihan vapaa-aikoinaankin tanssimassa, mutta tauoilla myös on taitomiesten viennissä.

        Arja Koriseva myös tanssii hyvin -jopa piikkikorkokengissä polkkaa vauhdikkaasti.

        Voima-orkesterin entinen basisti oli peräti taitava tanssija, mutta lonkkaleikkauksen jälkeen lopetti.

        PNP: alkuperäinen kiipparisti oli vallan intohimoinen tanssija.

        Mattilan tytöistä ainakin Anninan ja Annelin kanssa olen tansinut. Anitta on heistä taitavin. Liian nuori kuitenkin, minun tanssitettavakseni, mutta moni taitava tanssija tuota näkyy pyörittelevän.

        Nyt jo muihin hommiin siirtynyt Tuhkasen Liisa oli taitava tanssija myös.

        Aki Mäki on aktiivinen swingari -kilpaileekin.

        Lisää noita löytyisi, jos oikein rupeasin pohtimaan.

        Tosi tää on varmaan valtakunnan tärkein tieto


      • PARILLA
        Truehum kirjoitti:

        ...hiukan valottaa, kun kerran asiasta jotakin tiedän.

        Ainakin Sinitaivaan poijjaat tanssivat tauoilla, jotkut ovat vallan ahkeriakin siinä.

        FBI Beatin tyypeistä myös useimmat nähdään usein parketilla -Jere varsinkin.

        Myrskytuulenkin soittajia on tanssimassa nähty.

        KinoJaken soittajista yksi on kilpaillutkin tanssijana ja jonkin verran ohjaajanakin toiminut.

        Taikakuun Raappanan Janne on oikein hyvä tanssija. Piti muutaman välivuoden, kun ei tauoilla saanut olla rauhassa. Nyt taas meno maistuu.

        Janne Tulkki jopa ohjaakin. Boogieta olen herran vieressä aikanaan tanssinut Vierumäki Gardenissa.

        Finkuista Paasikon Lasse on varsin taitava tanssija. Melko usein parketilla viityy hänkin.

        Varjokuvasta myös löytyy tanssijoita.

        Johanna Pakonen käy ihan vapaa-aikoinaankin tanssimassa, mutta tauoilla myös on taitomiesten viennissä.

        Arja Koriseva myös tanssii hyvin -jopa piikkikorkokengissä polkkaa vauhdikkaasti.

        Voima-orkesterin entinen basisti oli peräti taitava tanssija, mutta lonkkaleikkauksen jälkeen lopetti.

        PNP: alkuperäinen kiipparisti oli vallan intohimoinen tanssija.

        Mattilan tytöistä ainakin Anninan ja Annelin kanssa olen tansinut. Anitta on heistä taitavin. Liian nuori kuitenkin, minun tanssitettavakseni, mutta moni taitava tanssija tuota näkyy pyörittelevän.

        Nyt jo muihin hommiin siirtynyt Tuhkasen Liisa oli taitava tanssija myös.

        Aki Mäki on aktiivinen swingari -kilpaileekin.

        Lisää noita löytyisi, jos oikein rupeasin pohtimaan.

        Basisti on Voimaorkesterin leader ja perustaja jäsen. Edelleen ruodussa eikä lonkkaa ole leikattu polvi kylläkin 90-luvulla. Tanssikin sujuu muutamien kurssi kertojen ansiosta, mutta vetinen polvi joskus laimentaa tanssi intoa. Näin kertoili Pete VoimaOrkesterista joka SM-tittelinsä jälkeen on kompannut kolminkertaista tangoprinssi Antti Ahopeltoa hyvällä menestyksellä.


      • mokamoka!
        PARILLA kirjoitti:

        Basisti on Voimaorkesterin leader ja perustaja jäsen. Edelleen ruodussa eikä lonkkaa ole leikattu polvi kylläkin 90-luvulla. Tanssikin sujuu muutamien kurssi kertojen ansiosta, mutta vetinen polvi joskus laimentaa tanssi intoa. Näin kertoili Pete VoimaOrkesterista joka SM-tittelinsä jälkeen on kompannut kolminkertaista tangoprinssi Antti Ahopeltoa hyvällä menestyksellä.

        " Edelleen ruodussa eikä lonkkaa ole leikattu polvi kylläkin 90-luvulla."

        Voi ei. Miten joku voi erehtyä noin karkeasti. Kannattaisi tarkistaa tiedot, ennen kuin alkaa leveilemään niillä.


    • Tätä lisää

      Kyllä oli meininkiä tanhulla tanssit parhaasta päästä, vaikka alkuun tuntui että ei täällä saa tanssia ollenkaan, mutta loppu iltaa kohti vaan parani oli uusia löytöja oikeita namupaloja. Kurjaa vaan kun joku on saanut iskostettua paikalle imakon että siellä käy vaan pariskuntia. Vaikka siellä' käy sinkkuja naisia varmaan enemmän. Musiikki oli parhaasta päästä Oinas On juuri mitä pitääkin, mutteihän siitä kaikki pidä kun se ei ole jatkuvasti lehtien palstoilla kaikenlaisten skandaalien tekijänä vaan omana ujona itsenään esiintyy yleisölle täysillä. Ja sit metsäkedon orkka he tekevät tanssista sitä jotakin, miten voi olla mahdollista saman kappeleen soittaneiden orkkien välillä niin suuri ero vai onko se ammattitaito joka jyllää.

    • he he

      Kaukana kulutus 5,1l/100 Jäkeen lyhempi matka ja saa ilmaiset kahvit pulla toki eilistä

      • hheeeeeeeeeeeeeeeeee

        Saattohoito påikka koko Lohja . Ei mikään sinkku paikka.Ota eväs mukaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      118
      1157
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      674
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      102
      473
    Aihe