Sokeri suussa sulaa

Tuosta rakkaudesta
siitä sitä aiheita riittää

Pilvet lakasee taivaalta
vain aurinko paistaa

Ilmankos sitä leijailee
ei jalatkaa kosketa maata

Mettiäisiä kait oltiin
surrattiin toisiamme hurmattiin

Eipäs se pahaa tekis
vaikka vielä uusiks kokis

Yhdessä istuttas porraspuulla
ja kateltas yöllä kuuta

Lämmitettäis toisiamme
sokeri suussa sulaa

6

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noi isot pojaat.
      Et vanhoissa vara parempi.
      Mut ethän sinä ookkaan vanha.
      Olet vaan elänyt
      jo jonkin aikaa.
      Niinhän se menee.
      Sokeri sulaa
      ja suola janottaa.
      Ja meittii naurattaa.
      Vilkutan Liisukalle.
      oli pirtsakan hauska runosi

      • Margitta

        Noin ihmmeiset osanneet tuonki rakkauden ilmaista.
        Kokemuksen syvällä rintaäänellä, aii harvasanen mieski.

        Yks sanonta joka meillä
        mies tiiras sormien välistä ja sanoi
        taidetta pitää katsoa kaukaa

        Jokainen sana niillä oli painoa
        kun tiesin jokainen sana oli harkittu

        Joku kummajainen minuun iski, ei tämä oo sitä possutautia.
        Kuumaa mehua keitin , ehkä huominen päivä on jo parempi.

        Sinulle hyvää vointia ja kiitos vierailustas, hymys tarttui minuunki.


    • *MURUKULTA*

      Hymyilevä runo, Liisa, ihana!

      Veikee teksti, vähä niin kuin silmää iskien kirjoitettu rakkauvest
      Siinä kyllä sokerikin sulaa suussa..kun kuuta kahden katsellaan.. ;D
      .."Eipäs se pahaa tekis
      vaikka vielä uusiks kokis"..

      Nyt ei vain kannat paljoo ulos mennä, vettä tulee kuin,,,,
      Siis vettä, kun pitäisi tulla lunta!
      Vaan ei lannistuta, pitääkin alkaa vissiin lumitanssi, ei kait tässä muu auta

      Mukvaa pvää Liisa ja kiitos hymyilevästä runostasi,
      täältä melkein portailta vilkuttelee Murukulta! :)

      • Jotennii ku vallalla käsitys
        rakkaus se vain kuuluis nuorille ja kauniille

        Miten kaunista katsella sitä rakkautta
        joka kestänny vuoskymmeniä.

        Tämän teemakseni otin myös
        kun kaamos maalaa niin tummia kuvia.

        MURUKULTA

        Tauti minut kaatoi, paastoo nyt vaan ja juo mehua.
        Seki porraspuu märkä, ootellaas parempia ilmoja.

        Tuota toivonkukkaa tarvitaanhan sitä, kiitos tuoreista jäljistäs.
        Samoin hymyn kera läpi ruudun vilkuttelen.


    • Minanoita

      Hyvänmielen runo ehdottomasti:))))

      Tästä tuli mieleeni pitkä hyvä taival
      parisuhteessa..joka huipentuu siihen kuinka
      elämän ehtoopuolella yhdessä rappusilla istuksitaan
      ja ihaillaan kuutamon kauneutta....

      • Ottaa ja nykäsee
        otas nyt siitä arjessa yhdessä olemisesta.
        Aatteles, minäki sain
        viimeisenäki iltana istuttiin
        siinä porraspuulla

        Minänoita
        Eikös nyt kun tuo aurinkoki lähtenny pitkälle matkalle.
        Kaivetaas esiin onnenmurusii, jaettaessa nehän vain lisääntyy.

        Hymy lämmin Sinulle , kiitos palutteestas tuntevasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe