tyypillistä neitsyelle

olenko outo neitsyt?

Hei, Olen neitsyt(N) ja hyvin hyvin sitoutumiskammoinen, viihdyn mielummin sinkkuna. Jokuisen kerran olen erehtynyt seurustelemaan ja tuskien taivalta se on ollut, esim. tunteista puhuminen on minulle todella vaikeaa, siitä ei tule yhtään mitään, vaikka kuinka yrittäisin. Sitten nämä miesten puheet yhteenmuutosta, avioliitosta taika lapsista on saanut karvani pystyyn ja siitä onkin sitten lähtenyt koko homma alamäkeen ja olen yrittänyt kaikkeni päästä suhteista eroon, olen jopa vetänyt sen pahan ässän hihasta ja mennyt pettämään, mitä kyllä kadun. Onko neitsyelle näin yltiöpäinen kammoilu tyypillistä?????? Omat ystäväni ja tuttuni neitsyt naiset eivät ole kaltaisiani.

4

1168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo myös?

      Ja mä olen kanssa kuvitellut olevani ainoa, ei pelkästään neitsyt horoskoopilta vaan ihan ainoa nainen yleensäkin joka on näin sitoutumiskammoinen. :) Aloin ensimmäisen kerran seurustelemaan vasta yli parikymppisenä ja sekin vasta kun mies alkoi painostamaan että pitäisi vähän virallisempaa kuin pelkkää tapailua. Olen seurustellut jopa naurettavan pitkiä aikoja, mutta vaikka mies kuinka haluaisi sen sormuksen laittaa sormeeni, niin keksin erinäisiä tekosyitä miksi se ei nyt onnistu. Ahdistaa koko ajatus siitä, vaikka sehän on pelkkä sormus (viimeistään se, että täydellistä sormusta ei ole tehty ja en tyydy mihinkään vähempään saa miehen unohtamaan sen sormuksen)! Puhumattakaan naimisiinmenosta... Ja jos mies uskaltaa alkaa puhumaan lapsista, niin siihenkin löytyy kyllä tekosyitä miksi ei ainakaan vielä, jos koskaan... Yhdessä asumisen voi minulle perustella taloudellisesti kannattavana, muuten asuisin ikuisesti sinkkuna.

      Jo se, että mies yleensä koskaan tulisi saamaan minuun yhteyttä vaatii jotain ovelaa taktiikkaa. Esim. aika hyvin toimiva ratkaisu on se, että mies antaa oman puhelinnumeronsa, jolloin voin itse päättää soitanko/tekstaanko vai enkö. Toinen miten miehet ovat onnistuneet saamaan muhun yhteyden on se, kun ovat pakottaneet jonkun kavereistani antamaan sen mun numeron. Itse olen antanut puhelinnumeroni miehelle ainoastaan kerran.

      • Nti september

        Allerkirjoitan. Niin kauan kun langat ovat omissa käsissä, on kaikki hyvin. Itse en ole monen miehen kanssa seurustellut, tapailemiset ovat kaatuneet siihen, kun toisesta on tullut liian riippuvainen/läheisyyden haluinen liian nopeasti. Pisimmälle ovat päässeet ne, jotka ovat olleet yhtä salaperäisiä ja sopivan etäisiä kun minä itsekin. Sopivan rajan ylityttyä on hyvä jatkaa, ja mies saa minun koko kaiken antavan huomioni.

        Neitsyenä en halua olla riippuvainen kenestäkään, enkä halua kenenkään olevan riippuvainen minusta.


    • ,.,

      olen kans samanlainen ongelmatapaus..

    • neissykkä--

      itse olen neitsytnainen ja menin naimisiin 25vuotiaana.. tätä ennen oli yksi pidempi suhde ja paljon lyhyitä.en ole koskaan ajatellut tuota sitoutumista senkummemmin, elänyt vain suhteessa ja katsonut mitä tuleman pitää. voisiko sinulla kuitenkin olla sitoutumiskammon kanssa se dilemma, ettet kertakaikkiaan ole löytänyt vielä ihmistä joka olisi sinun "arvoisesi".itse sen tiedät kun eteen tulee ja silloin en itse ainakaan epäröi. minun edellinen mieheni oli sitoutumiskammoinen ja siihen se ehkä päättyikin.halusi olla vapaa, omaa aikaa paljon ja ei satsannut enää yhteiseen aikaan oikeastaan yhtään. minusta tuntuu että tuohon sitoutumiskammoo0n ainakin tämän miehen kohdalla vaikutti hyvin paljon hänen lapsuus ja ehkä vajaasti kehittynyt tunnepuoli ja siitä johtuva sisäänpäinkääntyneisyys sekä vaikeus puhua asioista. en tietenkään sano että sinulla olisi sama asia, mutta ajattelisin että tuollainen käytös on enemmänkin kiinni ihmisestä itsestään kuin horoskoopista, tietyllä toiminnalla yleensä halutaan peittää ja tuoda esiin asioita, ehkä olisi itsetutkiskelun paikka. (ja mitä tuohon pettämiseen tulee, teitkö sen oikeasti siksi että halusit eroon miehestäsi?vai testasitko kelpaatko vielä muillekin? millainen itsetuntosi on?)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe