Hei! Pyytäisin hotelli suosituksia niin Kuala Lumpuriin, kuin Langkawin saarellekin. Kiitoksia!
KL ja Langkawi hotelli suosituksia
3
1385
Vastaukset
- Bhucannon
Samaa olisin kysellyt. Siisti ja edullinen(10-40€/yö) majoitus etsinnän alla KL:sta ja Langkawilta. Onko kokemusta esim. Mali best resortista Langkawilla?
- Gerbera75
KL:n hotellitarjonta on laaja ja suosittelen kyllä panostamaan sen 50-80 euroa hotelliin, sillä pääset jo todella laadukkaaseen hotelliin. Olen ollut mm. hotelli Mayassa ja pidin kovasti. Hyvä huone, tasokas hotelli, runsas ja monipuolinen aamiainen. Toinen suositus on hotelli Istana, tosin allas-alue kaipasi jo hieman remonttia, mutta muuten oikein hyvä hotelli.
Langkawilla olen ollut muutamissa hotelleissa, mutta en varsinaisesti niitä suosittelisi. Riippuu hieman, mitä ja millaista hakee. Mutiara Burau Bay oli kiva, bungalow-alue, mutta hinta-laatusuhde ei ollut kohdillaan. Ranta oli kyllä kaunis ja siisti, mutta mökit jo parhaimmat päivänsä nähneet. Nuo Mali bestin mökit ovat aivan rannalla, Cenangin "kylällä". En ole yöpynyt, mutta muistan kyseisen paikan sijainnin. Varmasti ihan hintansa arvoiset.
- zatzat
Edullisuudesta en tiedä, mutta Kuala Lumpurissa aivan tornien lähellä on mainio hotel Maya, todella kiva kokemus.
Langkawilla Cenangin alueella hotel Meritus-Pelangi, erinomainen.
Hinta kyllä ylittää ainakin jälkimmäisen kysyjän toivoman tason.
Näistä kuitenkin on hyvät ja tuoreet, henkilökohtaiset kokemukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324431Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252325Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene142317Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512078- 321647
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731466Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321421- 661274
- 821231
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401054