Kirjoittanut Terhi Kiemunki (24. maaliskuu 2009,
"Koska ministeri Thors niin kovasti haluaa monikulttuurisuutta maahamme, miksi sitten hänen puolueensa RKP:n valta-alueilla ei ole enempää vastaanottokeskuksia? Kaksikielisistä kunnista ainoastaan Pietarsaaressa on vastaanottokeskus. Kokonaan ruotsinkielisissä kunnissa, kuten Korsnäsissä, Närpiössä ja Luodolla ei ole keskusta, puhumattakaan Ahvenanmaan 16:sta kunnasta.
Ei ole keskusta myöskään kaksikielisissä kunnissa joissa enemmistönä on ruotsinkieliset, kuten Tammisaari ja Mustasaari.
Miksi vastaanottokeskus on sijoitettava esimerkiksi Kontiolahteen, jossa valtaosa asukkaista vastustaa sitä, kun maassamme on noin paljon ihmisiä jotka ehdottomasti haluavat mahdollisimman paljon maahanmuuttajia?
Voiko Ahvenanmaan itsehallinto-oikeus oikeuttaa sen jättäytymään ulos näistä talkoista?
Osaisikohan joku viisaampi vastata? "
Mitä tarkoittaa ettei vastaanottokeskuksia Ahvenanmaalle
6+11
1
326
Vastaukset
- tappi pois
Astriiti... on Luopio maanpetturi...ei mitään muuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854990- 983158
- 473052
- 1992433
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302190- 1331989
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161521Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51489- 171385