Onko kellään kokemuksia kyseisestä koneesta? www.kellfri.eu. Näyttää asialliselta peliltä hinnaltaa, Sähkö / traktori käyttö, Hydraulisella katkaisulla, Halkaisulla, Teränsäädöllä ym. 4m kuljetin. Hinta alviittoma jossain 5750e paikkeilla. Vastaavanlainen japa,palax tai hakkipilke maksaa 12000-13000e nurkilla sisältäen alvin.
Uusi Kellfri Vm400 Klapikone?
4
4506
Vastaukset
- c52007
hyvän ja halvan,sinun on ostettava kellfri sekä joku noista toisista. Samaan pakettiin ei molempia saa.
- g285
Eikö kellään tosiaankaan ole tästä kokemuksia ? Eikö niitä ole mennyt kaupaksi vai onko ne sillä porukalla jotka ei eksy näille foorumeille ? Hinta ei ole paha ja vakiona tulee vielä varusteita, joista muille saa maksaa ekstraa ??
- puuntekiä
g285 kirjoitti:
Eikö kellään tosiaankaan ole tästä kokemuksia ? Eikö niitä ole mennyt kaupaksi vai onko ne sillä porukalla jotka ei eksy näille foorumeille ? Hinta ei ole paha ja vakiona tulee vielä varusteita, joista muille saa maksaa ekstraa ??
Jokohan nyt oisjo kokemusta jollaki??
- Ei niitä varmaan
puuntekiä kirjoitti:
Jokohan nyt oisjo kokemusta jollaki??
tämä sakki paljoa ostele, jotka täällä kirjoittelee. Vaan ihan "nenänpäätuntumalla" tohon kelfrin klapikoneeseen, että käsittääkseni samanlaisia klapikoneita myydään lähes samoihin hintoihin 0% alv:lla muissakin kaupoissa, siis himppa päälle 7000€ alvin kera.
Itsellä ei ole kokemusta kelfrin koneista, kaveri osti vesakon niittoon semmoisen pellehermannivimputtimen sieltä, jolla ei mene edes sormen paksuinen paju, saati sitten paksumpi vesakko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349