Olemme tammikuussa matkustamassa Thaimaahan (Phuket, KrabiI) 1,5v ja 2,5 lastemme kanssa. Kuka tietää voiko paikan päältä ostaa jotkut halvat tuplarattaat vai pitääkö ne roudata mukana Suomesta asti? Vai tekeekö siellä rattailla ylipäätään mitään, olisiko lapsenkantorinkka parempi?
Vastaukset 4
- Ei kestä
mukaan sillä niille on käyttöä esim. lentokentällä jne. Eikä niitä tarvitse rahdata vaan ne menee helposti ruumaan ja vielä ilmaiseksi. Miten muuten meinaatte seliytyä lentokentällä lasten kanssa esim. passijonossa joka ovi kestää tunninkin? Omat rattaat vaan mukaan sillä niitä tarvitaan eikä ole mitään järkeä ostaa niitä perillä sillä ne maksaa siellä enemmän kuin täällä.
- Anneli111
Minkälaiset rattaat saa koneeseen sisälle? Tämä onkin tärkeä tieto. Eihän passijonossa vielä ole ruumatavaroita saatukaan.
- voi jessus!!!!!
Anneli111 kirjoitti:
Minkälaiset rattaat saa koneeseen sisälle? Tämä onkin tärkeä tieto. Eihän passijonossa vielä ole ruumatavaroita saatukaan.
ihan rauhassa tätä kysymystä.........vaikka kentälle asti.
- äitskyliini
Anneli111 kirjoitti:
sellaiset, pieneen tilaan taittuvat matkarattaat, myös tuplat menee koneen gatelle asti. Esim. maclarenin matkaratastuplat, tai varmaan ihan mitkävaan matkatuplarattaat. eli niitä ei checkata ruumaan vielä check-in:ssä vaan mennään turvatarkastuksen läpi puhtaalle puolelle ja aina gatelle asti, jossa henkilökunta vie rattaat ja sitte ne odottaa teitä laskeutuessa ja passin tarkastuksessa ruumatavaroita odottaessa voitte sitten pitää lapsia rattaissa, joskus harvoin rattaat tulleet vasta ruumatavaran mukana (esim. egyptissä). Silloin kysymyksessä oli yksöisrattaat, mutta siis tuplien kanssa on paljon matkustettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441