Haluaako joku kirjoittaa novellin?

20 + 40?

Novellin siis minusta parikymppisestä naisesta ja eräästä hyvästä ystävästäni, nelikymppisestä miehestä. Tuntomerkkeinä: kyseinen mies on nuorekas vaikkakin vähän harmaantunut, todella hellä, huolehtivainen ja fyysisesti hyvässä kunnossa (suorastaan jäntevä ja lihaksikas!). Minä olen tyttömäinen olemukseltani, pukeudun hameisiin, olen pitkähiuksinen ja kohtuu hoikka.

Ja linkitä novelli tähän ketjuun!

5

1491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee kas

      tässä.Olipa kerran parikymppinen nainen, jonka olemus oli tyttömäinen.Hän pukeutui aina hameisiin.Tyttö oli pitkähiuksinen ja kohtuu hoikka.Hänellä oli hyvänä ystävänä nelikymppinen, harmaantunut mies, joka oli todella jäntevä ja lihaksikas.Mies oli myös hellä ja huolehtivainen.
      Joo tässäpä tämä sitten oli.Toivottavasti vastasi odotusta.Joku juoni olisi varmaan ollut paikallaan, mutten keksinyt mitään...

    • Viisviitonen

      Mikä on harmaannuttanut nelikymppisen?

    • Kenkäkauppias

      Minulla on pieni kenkäkauppa, erikoistunut naisten kenkiin. Italialaiset kesä- ja varsinkin juhlakengät ovat suosittuja.
      Join aamukahvia takahuoneessa. On aika avata liike. Katson itseäni peilistä. Takaisin katsoo keski-ikäinen mies, hiukset hieman harmaantuneet, vihreät suuret silmät, niissä lämmin katse. Hymyilen itselleni. Pidän itsestäni huolta, treenaan edelleen ahkerasti. Nuoruudessa olin aktiiviurheilija, ja se näkyy kropassa edelleen.
      Päälläni on tumman harmaa puku, vaalean sininen paita ja siihen sointuva solmio. Kampaan hiukset ja menen avaamaan liikeen. Päivän mittaan liikeessä käy asiakkaita. Useimmat vain ihastelemassa upeita kenkiä. Iltapäivälllä liikkeen näyteikkunaa katselee nuori nainen. Hän on keskittynyt kenkiin, ettei huomaa minua.
      - Hei Mari, sanon ja hymyilen. Hän on tuttuni tytär, oikein kaunis nuori nainen. Olen tavannut hänet muutaman kerran ja ihaillut hänen iloisuttaan ja kauneuttaan.
      Mari tervehtii takaisin ja hymyilee ihanasti.
      - En tiennytkään, että sinulla on kenkäkauppa.
      -Tule sisälle katsomaan. Minulla on todella kauniita naistenkenkiä.
      Mari katseli ja ihasteli kenkiä. Minä seurasin nuoren naisen liikkeitä. Hän on kaunis ja upea nuoren naisen vartalo saa minut haaveilemaan vaikka mitä.
      Mari valitsee juhlakengät. Pyydän häntä istumaan ja sovittamaan niitä. Autan hänen takin pois. Olen ihan hänen lähellään ja tunnen hennon hajuveden tuoksun. Mari hymyilee, hän taisi huomata, että ihailen häntä. Marilla on kaunis vaalea paitapusero ja polven yläpuolelle kauniisti asettuva hame ja mustat sukkahousut. Hänellä on naisellinen lantion kaari. Mari käy istumaan sohvalle ja ottaa omat kengät jalastaan. Avaan laatikon ja otan esille hänelle sopivat kengät. Ne ovat mustat ja niissä on upea nilkkaremmi.
      - Saanko auttaa? kysyn
      Mari nyökkää. Käyn polvilleni hänen eteensä, pujotan kengän jalkaan. Pidän toisella kädellä hänen jalkaa ylhäällä ja laitan kengän jalkaan. Olen aivan hurmiossa. Tuntui niin hyvälle pitää hänen jalkaa ja tuntea se kädellä. Asetin jalan jalalleni ja sidoin remmin kiinni. Aloin laittaa kenkää toiseen jalkaan. Pidin taas kädellä pohkeesta. Mari katsoi silmiini ja hymyili. Laitoin hänen jalan jalalleni ja liikutin kättäni hieman. Hyväilin hitaasti hänen jalkaa. Hän nojautui taaksepäin ja sulki simät. Laitoin kengän jalkaan. Mari istui edelleen silmät kiinni. Katsoin hänen jalkojaan, niin kauniit sääret ja polvet. Hyväilin säärtä edelleen. Mari tuntui nauttivan kosketuksestani. Siirryin hieman ylemmäs ja hyväilin molemmilla käsillä. Mari avasi silmät ja sanoi, että miltä kengät näyttävät jalassaan.
      - Sopivat sinulle oikein kauniisti, vastasin.
      Hän kurkotti hieman eteenpäin ja katsoi. Samalla hän liuutti hamettaan hieman ylöspäin. Hänkin ihasteli kenkiä ja liikutti jalkojaan. Hän alkoi hyväillä kengillään reisiäni ja samalla ihasteli kenkiä. Tunsin, kuinka kaluni paisui housuissa. Olin niin kiihottunut tästä ihastuttavan kauniista nuoresta naisesta.
      Mari nousi seisomaan ja meni peilin luo katsomaan kenkiä. Hän pyörähteli ja ihastelimme molemmat - hän kenkiä ja minä häntä. Hän ojenteli jalkojaan ja nosti muka huomaamattaan hameen helmaa. Olin edelleen polvillani ja katselin hänen kauniita reisiä. Mari tuli eteeni ja kävi kyykkyyn. Hän katsoi minua suoraan silmiin. Minusta paistoi himo. Hän avasi jalkojaan hitaasti.
      Nousin ylös ja menin ulko-ovelle. Laitoin oven lukkoon ja käänsin kyltin "Olen hetken poissa". Menin Marin luo ja otin häntä kädestä ja vein takahuoneeseen. Seisoimme vastakkain ja katsoimme toisiamme syvälle silmiin. Päämme lähestyivät hitaasti ja huulemme kohtasivat. Suutelimme kiihkästi. Vedin Marin tiukasti kiinni itseeni. Nuoren naisen vartalo tuntui niin ihanalle. Hänen rinnat painautuivat minua vasten.
      - Istu tuolille, haluan riisua sinulle, Mari sanoi ja työnsi minut tuolia kohti.

      • Kenkäkauppias

        Mari alkoi liikehtiä seksikkäästi, keinutti vartaloaan seksikkäästi. Hän riisui hitaasti paitapuseron. Hänellä oli kauniit pitsiset vaaleat rintaliivit. Hän avasi hameen napin ja veti vetoketjun alas. Antoi hameen pudota lattialle. Mustat pikkuhousut olivat niin seksikkäät. Hän kääntyi ja kumartui. Ihana peppu edessäni keinui hurjasti.
        Mari pyysi minua nousemaan. Seisoin hänen edessään ja housuissa pullotti kalu kovana. Mari alkoi riisua minua. Auttoi takin päältä, solmion ja avasi paidan napit. Hänen huulet kulkivat vartalollani. Hän suukotti rintakarvoitusta. Hän laskeutui hitaasti alaspäin. Huokailin nautinnosta. Hän avasi vyön ja napin, veti vetoketjun alas. Boxereissa kulli oli kovana ja isona. Mari työnsi hoikat sormensa lahkeesta sisään ja tunnusteli kulliani. Hän veti boxerit alas. Kulli pompahti esiin. Hän otti sen käsiinsä ja hyväili.
        - Ihanan iso sinulla on, hän sanoi ja samassa kulli liukui hänen suuhun.
        Hän oli taitava vaikka oli vasta parikymmentä vuotta. Keinutin lanteita ja nain häntä suuhun, työnsin ensin hitaasti mutta pian yhä voimmaakkaammin ja syvälle. Pian alkoi tuntua vatsanpohjasta asti. Sanoin Marille, että saan kohta.
        - Anna tulla, haluan suuhuni, hän vastasi ja imi kulliani tiukemmin.
        Tuntui niin hyvälle. Nain häntä suuhun ja laukesin. Kullini pumppasi spermaa hänen suuhun. Hän hymyili ja vaaleaa nestettä valui. Otin pyyhkeen ja pyyhin ylimääräiset pois.
        - Minun vuoroni nyt, sanoin Marille ja avasin hänen rintaliivien hakaset. Rinnat olivat kauniit ja punaiset nännit ihanasti kohollaan. Hyväilin rintoja ja suukotin niitä. Mari värisi nautinnosta. Imin nännejä, tunsin niiden kovettuvan huulteni välissä.
        Kuljetin huuliani hänen vatsallaan ja käsillä hyväilin hänen vartaloaan. Työnsin sormet pikkuhousujen sisään ja otin ne pois. Kuinka kaunis näky. Marilla oli melkein paljas häpy. Kummulla vain pieni hennon vaalea tupsu. Mari kävi makaamaan lattialle vaatekasan päälle. Kävin hänen jalkopäähän. Suutelin hänen jalkojaan. Etenin hitaasti ylöspäin. Mari voihki ja silitti hiuksiani, välillä kovakouraisestikin. Huuleni kulkivat hänen reisillään. Pehmeää ja sileää ihoa. Minulla kulli seisoi uudelleen. Työnsin sitä Marin jalkoja vasten, että hän tuntisi erektioni. Mari avasi jalat aivan auki. Nuoren naisen kaunis pillu avautui edessäni. Työnsin pääni jalkoväliin ja tunsin hänen kiiman tuoksun. Levitin sormilla häpyhuulia ja työnsin kieleni sisään. Pillu oli liukas ja niin lämmin. Siirryin ylöspäin, klitorikselle. Kosketin sitä kielen kärjellä. Mari kiihottui lisää ja voihki nautinnosta. Nuolin klitorista pitkillä vedoilla. Mari meni aivan villiksi. Hän voihki äänekkäästi ja lantoi keinui villisti. Nuolin yhä kiivaammin ja painoin kieltä klitorikselle. Mari värisi ja voihki.
        Pian kiihko kohosi entistä voimakkaammaksi. Hän sai rajun orgasmin.
        - Ooohhh ihanaa kulta, hän voihki.
        - Olet niin kaunis nainen, sanoin hänelle.
        - Ihana orgasmi, osaat antaa minulle niin voimakkaan tunteen. Kullisi on taas kovana, Tule sisääni. Haluan tuntea ison ja paksun kullisi pillussani.
        Mari oli selällään jalat koukussa ja pillu avoimena. Laskeuduin hänen päälleen ja ohjasin kullini sisään. Pillu oli kostea ja kulli liukui sisään helposti. Keinutin vartaloani hiljalleen ja nautin pillun puristuksesta. Mari keinutti lanteitaan allani ja supisteli pilluaan. Kiihotuin. Työnsin kiihkeämmin. Kulli liukui ihanasti edestakaisin Marin pillussa. Tunsin kuinka kulli koveni entisestään. Hänen rinnat keinuivat rytmikkäästi työntöjeni tahdissa.
        - Haluan takaapäin, sanoin Marille.


      • Kenkäkauppias
        Kenkäkauppias kirjoitti:

        Mari alkoi liikehtiä seksikkäästi, keinutti vartaloaan seksikkäästi. Hän riisui hitaasti paitapuseron. Hänellä oli kauniit pitsiset vaaleat rintaliivit. Hän avasi hameen napin ja veti vetoketjun alas. Antoi hameen pudota lattialle. Mustat pikkuhousut olivat niin seksikkäät. Hän kääntyi ja kumartui. Ihana peppu edessäni keinui hurjasti.
        Mari pyysi minua nousemaan. Seisoin hänen edessään ja housuissa pullotti kalu kovana. Mari alkoi riisua minua. Auttoi takin päältä, solmion ja avasi paidan napit. Hänen huulet kulkivat vartalollani. Hän suukotti rintakarvoitusta. Hän laskeutui hitaasti alaspäin. Huokailin nautinnosta. Hän avasi vyön ja napin, veti vetoketjun alas. Boxereissa kulli oli kovana ja isona. Mari työnsi hoikat sormensa lahkeesta sisään ja tunnusteli kulliani. Hän veti boxerit alas. Kulli pompahti esiin. Hän otti sen käsiinsä ja hyväili.
        - Ihanan iso sinulla on, hän sanoi ja samassa kulli liukui hänen suuhun.
        Hän oli taitava vaikka oli vasta parikymmentä vuotta. Keinutin lanteita ja nain häntä suuhun, työnsin ensin hitaasti mutta pian yhä voimmaakkaammin ja syvälle. Pian alkoi tuntua vatsanpohjasta asti. Sanoin Marille, että saan kohta.
        - Anna tulla, haluan suuhuni, hän vastasi ja imi kulliani tiukemmin.
        Tuntui niin hyvälle. Nain häntä suuhun ja laukesin. Kullini pumppasi spermaa hänen suuhun. Hän hymyili ja vaaleaa nestettä valui. Otin pyyhkeen ja pyyhin ylimääräiset pois.
        - Minun vuoroni nyt, sanoin Marille ja avasin hänen rintaliivien hakaset. Rinnat olivat kauniit ja punaiset nännit ihanasti kohollaan. Hyväilin rintoja ja suukotin niitä. Mari värisi nautinnosta. Imin nännejä, tunsin niiden kovettuvan huulteni välissä.
        Kuljetin huuliani hänen vatsallaan ja käsillä hyväilin hänen vartaloaan. Työnsin sormet pikkuhousujen sisään ja otin ne pois. Kuinka kaunis näky. Marilla oli melkein paljas häpy. Kummulla vain pieni hennon vaalea tupsu. Mari kävi makaamaan lattialle vaatekasan päälle. Kävin hänen jalkopäähän. Suutelin hänen jalkojaan. Etenin hitaasti ylöspäin. Mari voihki ja silitti hiuksiani, välillä kovakouraisestikin. Huuleni kulkivat hänen reisillään. Pehmeää ja sileää ihoa. Minulla kulli seisoi uudelleen. Työnsin sitä Marin jalkoja vasten, että hän tuntisi erektioni. Mari avasi jalat aivan auki. Nuoren naisen kaunis pillu avautui edessäni. Työnsin pääni jalkoväliin ja tunsin hänen kiiman tuoksun. Levitin sormilla häpyhuulia ja työnsin kieleni sisään. Pillu oli liukas ja niin lämmin. Siirryin ylöspäin, klitorikselle. Kosketin sitä kielen kärjellä. Mari kiihottui lisää ja voihki nautinnosta. Nuolin klitorista pitkillä vedoilla. Mari meni aivan villiksi. Hän voihki äänekkäästi ja lantoi keinui villisti. Nuolin yhä kiivaammin ja painoin kieltä klitorikselle. Mari värisi ja voihki.
        Pian kiihko kohosi entistä voimakkaammaksi. Hän sai rajun orgasmin.
        - Ooohhh ihanaa kulta, hän voihki.
        - Olet niin kaunis nainen, sanoin hänelle.
        - Ihana orgasmi, osaat antaa minulle niin voimakkaan tunteen. Kullisi on taas kovana, Tule sisääni. Haluan tuntea ison ja paksun kullisi pillussani.
        Mari oli selällään jalat koukussa ja pillu avoimena. Laskeuduin hänen päälleen ja ohjasin kullini sisään. Pillu oli kostea ja kulli liukui sisään helposti. Keinutin vartaloani hiljalleen ja nautin pillun puristuksesta. Mari keinutti lanteitaan allani ja supisteli pilluaan. Kiihotuin. Työnsin kiihkeämmin. Kulli liukui ihanasti edestakaisin Marin pillussa. Tunsin kuinka kulli koveni entisestään. Hänen rinnat keinuivat rytmikkäästi työntöjeni tahdissa.
        - Haluan takaapäin, sanoin Marille.

        Hän nousi ja kävi eteeni kontalleen. Peppu aukeni eteeni ja Mari levitti jalat. Menin ihan kiinni häneen ja työnsin kullin sisään takaapäin. Pillu puristi vieläkin voimakkaammin kulliani. Työnsin kiivaasti ja rytmikkäästi. Mari voihki ja nautti. Minä huohotin, olin niin kiihottunut. Työnsin kullia sisään aivan pohjaan asti ja hyväilin käsillä Marin pyöreitä pakaoita. Katsoin hänen nuoren naisen tiukkaa peppua ja kiihottavaa pepun reikää. Hyväilin sitä sormen päällä ja nussin kiivaasti. Tunsin uuden orgasmin alkavan kohota. Mari äänteli kovaan ääneen.
        - Vielä rakas, nussi kovaa minua, saan kohta.
        Työnsin yhä rytmikkäämmin ja tunsin kuinka orgasmi lähti liikeelle syvältä vatsanpohjasta. En voinut pysäyttää enää. Työnsin kulliani edestakaisin kiivaasti.
        - Tule sisääni, laukea pilluuni, voihki Mari. Ihan kohta saan, oohhhh
        Nain häntä kiivasti ja työnsin lanteitani hänen pakaroitaan vasten. Voimakas ääni kuului kun osuimme yhteen. Tuntui niin voimakkaalle. Orgasmi lähti liikeelle. Kullia puristi rajusti ja hyvän olon tunne kasvoi räjähdykseksi. Sain voimakkaan orgasmin ja pumppasin nesteet sisään. Mari voihki ja huusi. Hän sai heti perääni voimakkaan orgasmin. Kävin hänen viereen ja kiedoin käteni hänen ympärilleen. Suutelimme hellästi ja nautimme hetken aivan liikkumattomina ja raukeina.
        - Olet ihana nainen Mari. Oli niin kiihkeää rakastella kanssasi.
        - Sinä kanssa rakas. En ole kokenut näin ihanaa vielä koskaan.
        - Tulethan sovittamaan uusia kenkiä vielä?
        - Tulen varmasti, Mari vastasi ja suutelimme hellästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe