Vai vasta jälkeen?
Käyttekö suihkussa molemmat ennen seksiä?
10
1896
Vastaukset
- !!!!
ei ole suihku!
- ilman suihkua
Vähän pyyhkäiset talouspaperiin ja se on siinä vai suihkun korvike?
- tähän kysymykseen
Kun mulla oli yks mies jonka kanssa kun oli oli pakko käydä aina ensin suihkussa (olen nainen )ja hän kävi itse myös, mä en ollut tottunut sellaiseen, mutta sit aloin ajatella oonko edellisessä suhteessa ollut jonkun barbaarin kanssa vai meneeks aina ihmisest yleensä suihkuun ennen seksiä vai?
- lax lax
kalalle, ni eikö se nyt oo ihan itsestään selvää että koska käydään pesemässä värkki.
Typerä kysymys! - meilläpäin sitten
lax lax kirjoitti:
kalalle, ni eikö se nyt oo ihan itsestään selvää että koska käydään pesemässä värkki.
Typerä kysymys!jälkeen.
- jhjhjhjhjjhj
riippuu ihan tilanteesta.on se vähän naurettavaa ja neuroottista käydä aina ennen mitään aktia suihkussa. me poikaystäväni kanssa harrastetaan seksiä aina kun siltä tuntuu. tietenkin silloin kun käydään saunassa tai muuten vaan suihkussa tulee pestyä itsensä ennen toimintaa. ja kyllä joskus poikaystäväni on pyytänyt suihkuun muuten vaan sekstailumielessä, mutta ei kyllä montaa kertaa.
joko miehesi saa jotain ihme kicksejä suihkuttelusta tai hän on hyvin neuroottinen tai sinä et oikeasti pidä alapään hygieniasta hyvää huolta.- suihkuun suihkuun
Ensinnäkin mun mielestä en oo likainen vaikka en ennen seksiä kävis suihkussa, kyllä seksistä lähtee joku spontaanius pois kun aina suihkun kautta varma nakki nyt tulee seksiä ensin suihkuun sitten saat ja jos käy pissalla suihkun jälkeen( nainen ) taas on kuulema likainen ja mun mielestä en ole silloin likainen. Mun teoria on että hänellä on joku sukupuolitauti itsellä tai pelkää saavansa tai on joskus saanut ja sen vuoksi tullut neuroottiseksi suihkusta, on mies jolla on ollut paljon naisia ja jätti minutkin ja taas on varmaan kymmenen mun jälkeen ja se ei tähän suihku-asiaan kuitenkaan kaatunut kun kyllä sitten kävin suihkussa kiltisti kun kerran käskettiin
- mökkeilijöitä
Kerran viikossa käydään saunassa ja se on siinä. Naidaan toki 2 kertaa päivässä niinkuin muutkin.
Täytyy kyllä sanoa että loppuviikkoa kohti alkaa olla aika katku muijan alakerrassa.- konstit on monet
Voihan sitä ämpärissäkin/ vadissa voi pilluaan pestä ja huljuttaa
- vai mitä?
jossa erotiikka antaa parhaiten vastinettta käy suihkussakin, mutta muutaman tunnin suihkun jälkeisessä pikakiimassa ei ole nin tarpeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999