Hei!
Löytäisnköhän täältä ketään, jolla olisi tietoa/kokemuksia vuokramökeistä Ruotsin lapista?
Suomen puolelta on käyty läpi Villin Pohjolan mökit, ja haluaisimme mennä rajan toiselle
puolelle. Emme kaipaa mökkikylää, vaan perinteistä erämaa mökkiä jonka läheisyydessä olisi
kalapaikkoja ja mahdollisuus vaeltamiseen..
Tiedoista etukäteen kiittäen!
erämaa mökkejä Ruotsin lapista
8
2975
Vastaukset
- sökaren
Kyllä niitä on siellä paljonkin. Itse olen ollut vain yhdessä. Kilpisjärveltä vaelsin kolmen valtakunnan rajalle ja sieltä Ruotsin puolelle. Siellähän ei ole autiomajoja vaan ne ovat retkeilymajoja, jossa on henkilökunta paikalla.
Tässä jotain: http://www.fritiden.se/fritidshus/fjallstugor.htm- J@rmo
Paljon kiitoksia!!!
- haltin alfa ja akka
kun kävelet piha-alueelle syömään omia eväitäsi niin tulevat perimään jotain rahaa siitä?...
- haltin alfa ja akka
www.kirunaflyg.se Nämä lentäjät vievätkin perille pihaan saakka ja takaskin hakevat!
Itse koskaan mökissä vaikka tiedän muutaman tuolta korvesta. Teltta majoituksena ollut! - kontio12345
Suomalainen Kontio Oyj tarjoa mökkipaketteja myös Ruotsiin. Tutustu maakohtaiseen valikoimaan os. http://www.kontio.se/
- jyypi
Aina pitää muistaa se, että mitänä kantaa, tuo myös pois..:)
- jiipy
moi
- jpu19
!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807