Intensiivisten syöpähoitojen jälkeen alkoi vatsavaivat. Vatsa löysänä oikeastaan aina, ja vessassa on pakko käydä ainakin kolmesti. Ja tätä on nyt kestänyt pitkälti toista vuotta. Onko kellään ollut samaa, eli onko jotain hoitojen aiheuttamaa vauriota vai onko tässä nyt kehittynyt vaan jokin ruoka-aineallergia tms..ei kivaa:(
Vatsavaivat hoitojen jälkeen
......
1258
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
mitä syöpää siulta hoidettiin. mut mie en ainakaan enää voi juoda maitoa kun täysin laktoosittomana, kuin myös muutkin maitotuotteet. tai enhän minä juomalla oo juonuu maitoo ikinä, mutta kuten esim. riisipuuro on tehtävä laktoosittomasta maidosta.. ennen kesti pikkusen maha niitä, mut hyla tuotteita oli parempi käyttää... miulta peräsuoli poistettiin ja avanne on nyt paksusuolessa... hiton tarkka on oltava ruokien kanssa muutenkin....