ihailetko Amerikkalaisuutta

ex pärinäpoika

Kysymys teille Harley Davison-moottoripyörien ihailijoille ja omistajille.

12

824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapteeni A.

En pienimmässäkään määrin ainakaan poliittista systeemiä, terveydenhuoltoa, tuhlailevaa energiankäyttöä tms. Mutta hienoja maisemia USA:sta kyllä löytyy ja värikäs kansa kyllä. Unelmana olis kerran ajaa LA:sta Mardi Grasiin niin kuin Peter Fonda eräässä rainassa teki.

• epärelevantti

Mitä tarkoitat "amerikkalaisuudella"??
      Yhtä hyvin vois kysyä, että ihailevatko kawajamasuki -kuskit "japanilaisuutta"

• niktön

Juu-u, ja siihen olisi helppo vastata, että en - ne on ihan kohjoja koko kansa. Veikkaan, että se pommi sekotti koko kansan.

• ufuf

jankki go go on hyvää !
      - ajattele village peoplet !!

Amerikka on kuin joku kehitysmaa, latinot ja mustat kaduilla,
      paikat paskana, epäsiistiä ja rikkaat piilossa sähköaitojen takana !
      Toi on kuin entinen neuvostoliitto !
      Ero on vain se että usa:ssa juutalaiset on vallassa..

• honduristi

en omista harrikkaa, mutta sanon välihuomautuksena sen että hurlidurlissa ei ole enempää amerikkalaista kuin muissakaan merkeissä. osat tulevat enimmäkseen mistälie kaukoidästä ja muualta maailmasta.

• Twincami

Minä puolestani omistan harrikan, ja sanon välihuomautuksena sen että ei ole p*skankaan merkitystä sillä mistä ne osat sinne tehtaalle on tullu. Eikä sillä mitä mieltä joku muu on mun pyörästä. Se on mulle se ainoa oikea, muitakin on joskus aikaisemmin ollut, mutta tää on SE !
        Toisaalta, ei mulla ole mitään sitä vastaan että joku ajelee jollakin muulla merkillä, enkä v*ttuile siitä foorumeilla enkä tien päällä.
        PS: Enään tollanen 3 kk niin (toivottavasti) päästään taas liikkeelle... kuka milläkin.

• honduristi
        Twincami kirjoitti:

Minä puolestani omistan harrikan, ja sanon välihuomautuksena sen että ei ole p*skankaan merkitystä sillä mistä ne osat sinne tehtaalle on tullu. Eikä sillä mitä mieltä joku muu on mun pyörästä. Se on mulle se ainoa oikea, muitakin on joskus aikaisemmin ollut, mutta tää on SE !
        Toisaalta, ei mulla ole mitään sitä vastaan että joku ajelee jollakin muulla merkillä, enkä v*ttuile siitä foorumeilla enkä tien päällä.
        PS: Enään tollanen 3 kk niin (toivottavasti) päästään taas liikkeelle... kuka milläkin.

niin, en suinkaan tarkoittanut että se tekisi harrikasta huonompaa tms. tarkoitukseni ei ollut vittuilla. olen niitä motoristeja, joille ei ole väliä MILLÄ ajat, vaan MIKSI ajat.

tuonne ulos kun katsoo, niin tulee miettineeksi että laitoinko Africa twinin ehkä liian aikaisin talvisäilöön...

• Twincami
        honduristi kirjoitti:

niin, en suinkaan tarkoittanut että se tekisi harrikasta huonompaa tms. tarkoitukseni ei ollut vittuilla. olen niitä motoristeja, joille ei ole väliä MILLÄ ajat, vaan MIKSI ajat.

tuonne ulos kun katsoo, niin tulee miettineeksi että laitoinko Africa twinin ehkä liian aikaisin talvisäilöön...

Joo, josku 15 - 20 vuotta sitten ajelin talvellakin, japaninpyöriin oli aika helppo löytää nastoitukseen sopivat gumit. Tähän nykyiseen Softailiin mulla olis valmiina nastoitettu eturengas (21" enduron rengas) mutta 160/80-16 takarengasta jonka vois nastoittaa, en ole onnistunut löytämään.
        Toisaalta, Softail painaa yli 300 kg, se on lähes 100 kg enemmän kuin esim. Yamaha XJ 900 oli......

• AdolfVonHD

Nein. Germaaninen elämäntapa ja kulttuuri on nro1. Auf Wiedersehen

• Aktiivi.

Ihailen, sivistysvaltio kekkoslandiaan verrattuna.

• maata mutta

tyyliä, jolla vetävät kotiinpäin kuin Berlusconi konsanaan. Kattokaapa vain kun Jenkilakimiehet Apple tekee Kallisvuon Firmalle kunnon "perspanon" kuivana....

• Sellaista

Onhan siinä puolensa. Uudisraivaajahenkeä löytyy edelleen ja yrittämistä kannustetaan kuten myös luovaa hulluutta. Yhessä nämä sitten poikivat kaikenlaisia hilavitkuttimia ja keksintöjä. Mikäli joku onnistuu vaurastumaan ei siitä vedetä hernettä nenään naapuristossa kuten täällä pruukaa olemaan tapana..
      Maahantulijoita kannustetaan. Ollaan avoimia, heittään läppää vaikka ei se mitään tarkoittaisikaan.
      Negatiivistakin asioita löytyy paljon kuten kaikista kansoista, mut ehdottomasti enemmän positiivisistä.
      En ole amerikantuntija, kokemusta kertynyt muutama tuhannen kilometriä eri Harrikoilla ajellen..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe