Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ihailetko Amerikkalaisuutta

ex pärinäpoika

Kysymys teille Harley Davison-moottoripyörien ihailijoille ja omistajille.

12

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapteeni A.

      En pienimmässäkään määrin ainakaan poliittista systeemiä, terveydenhuoltoa, tuhlailevaa energiankäyttöä tms. Mutta hienoja maisemia USA:sta kyllä löytyy ja värikäs kansa kyllä. Unelmana olis kerran ajaa LA:sta Mardi Grasiin niin kuin Peter Fonda eräässä rainassa teki.

    • epärelevantti

      Mitä tarkoitat "amerikkalaisuudella"??
      Yhtä hyvin vois kysyä, että ihailevatko kawajamasuki -kuskit "japanilaisuutta"

      • niktön

        Juu-u, ja siihen olisi helppo vastata, että en - ne on ihan kohjoja koko kansa. Veikkaan, että se pommi sekotti koko kansan.


    • ufuf

      jankki go go on hyvää !
      - ajattele village peoplet !!

      Amerikka on kuin joku kehitysmaa, latinot ja mustat kaduilla,
      paikat paskana, epäsiistiä ja rikkaat piilossa sähköaitojen takana !
      Toi on kuin entinen neuvostoliitto !
      Ero on vain se että usa:ssa juutalaiset on vallassa..

    • honduristi

      en omista harrikkaa, mutta sanon välihuomautuksena sen että hurlidurlissa ei ole enempää amerikkalaista kuin muissakaan merkeissä. osat tulevat enimmäkseen mistälie kaukoidästä ja muualta maailmasta.

      • Twincami

        Minä puolestani omistan harrikan, ja sanon välihuomautuksena sen että ei ole p*skankaan merkitystä sillä mistä ne osat sinne tehtaalle on tullu. Eikä sillä mitä mieltä joku muu on mun pyörästä. Se on mulle se ainoa oikea, muitakin on joskus aikaisemmin ollut, mutta tää on SE !
        Toisaalta, ei mulla ole mitään sitä vastaan että joku ajelee jollakin muulla merkillä, enkä v*ttuile siitä foorumeilla enkä tien päällä.
        PS: Enään tollanen 3 kk niin (toivottavasti) päästään taas liikkeelle... kuka milläkin.


      • honduristi
        Twincami kirjoitti:

        Minä puolestani omistan harrikan, ja sanon välihuomautuksena sen että ei ole p*skankaan merkitystä sillä mistä ne osat sinne tehtaalle on tullu. Eikä sillä mitä mieltä joku muu on mun pyörästä. Se on mulle se ainoa oikea, muitakin on joskus aikaisemmin ollut, mutta tää on SE !
        Toisaalta, ei mulla ole mitään sitä vastaan että joku ajelee jollakin muulla merkillä, enkä v*ttuile siitä foorumeilla enkä tien päällä.
        PS: Enään tollanen 3 kk niin (toivottavasti) päästään taas liikkeelle... kuka milläkin.

        niin, en suinkaan tarkoittanut että se tekisi harrikasta huonompaa tms. tarkoitukseni ei ollut vittuilla. olen niitä motoristeja, joille ei ole väliä MILLÄ ajat, vaan MIKSI ajat.

        tuonne ulos kun katsoo, niin tulee miettineeksi että laitoinko Africa twinin ehkä liian aikaisin talvisäilöön...


      • Twincami
        honduristi kirjoitti:

        niin, en suinkaan tarkoittanut että se tekisi harrikasta huonompaa tms. tarkoitukseni ei ollut vittuilla. olen niitä motoristeja, joille ei ole väliä MILLÄ ajat, vaan MIKSI ajat.

        tuonne ulos kun katsoo, niin tulee miettineeksi että laitoinko Africa twinin ehkä liian aikaisin talvisäilöön...

        Joo, josku 15 - 20 vuotta sitten ajelin talvellakin, japaninpyöriin oli aika helppo löytää nastoitukseen sopivat gumit. Tähän nykyiseen Softailiin mulla olis valmiina nastoitettu eturengas (21" enduron rengas) mutta 160/80-16 takarengasta jonka vois nastoittaa, en ole onnistunut löytämään.
        Toisaalta, Softail painaa yli 300 kg, se on lähes 100 kg enemmän kuin esim. Yamaha XJ 900 oli......


    • AdolfVonHD

      Nein. Germaaninen elämäntapa ja kulttuuri on nro1. Auf Wiedersehen

    • Aktiivi.

      Ihailen, sivistysvaltio kekkoslandiaan verrattuna.

    • maata mutta

      tyyliä, jolla vetävät kotiinpäin kuin Berlusconi konsanaan. Kattokaapa vain kun Jenkilakimiehet Apple tekee Kallisvuon Firmalle kunnon "perspanon" kuivana....

    • Sellaista

      Onhan siinä puolensa. Uudisraivaajahenkeä löytyy edelleen ja yrittämistä kannustetaan kuten myös luovaa hulluutta. Yhessä nämä sitten poikivat kaikenlaisia hilavitkuttimia ja keksintöjä. Mikäli joku onnistuu vaurastumaan ei siitä vedetä hernettä nenään naapuristossa kuten täällä pruukaa olemaan tapana..
      Maahantulijoita kannustetaan. Ollaan avoimia, heittään läppää vaikka ei se mitään tarkoittaisikaan.
      Negatiivistakin asioita löytyy paljon kuten kaikista kansoista, mut ehdottomasti enemmän positiivisistä.
      En ole amerikantuntija, kokemusta kertynyt muutama tuhannen kilometriä eri Harrikoilla ajellen..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe