Missä ois mulle laihdutus kaveri?

anaana

Olis kiva löytää joku suunnilleen saman ikänen tai kokonen laihdutus kaveriksi :)

Oon 15-vuotias, 170cm ja painan 53-55 (heittelee tolla välillä). Tavoite olis 45kg.

Pistäkää omia tietojanne ja sähköpostiossianne, muutkin voi täällä ettiä laihdutus kaveria..

17

1079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tonnikeiju

Hei! Täällä olisi eräs tyttönen vailla mukavaa ja kannustavaa kaveria, alkuperäinen kirjoittaja, lisää vapaasti meseen, jos omistat sellaisen:

[email protected]

Voit tietysti myös lähettää sähköpostia mutta mese on vähän mukavampi kapistus yhteydenpitoon =)

• Daisyy--

Olen 17-vuotias ja etsin laihdutuskaveria, mielellään mahd. samankokoista niin olisi kiva yhdessä laihduttaa :) Olen 162/47 ja tavoite 40kg. Mese/sähköpostikaveria
        [email protected] :)

• NikitaD

oon 24v tyttö 175cm/65kg, tärkein tavoite olis kiinteytyä mut pienestä painonlaskusta ei haittaakaan olis :) olis todella mukava vaihtaa ajatuksia ja vinkkejä ja kannustusta jonkun samanhenkisen kanssa :)
      laittakaa ihmeessä mailia tulemaan: [email protected]

• virheihminen

Minäkin kaipaisin laihdutuskaveria, olen 15 vuotta. Pituutta on 164 cm, painoa 49 kg ja tavoite siellä 43 kilossa. Näin aluksi.

Meseosoite on:
        [email protected]

• Big sista
        virheihminen kirjoitti:

Minäkin kaipaisin laihdutuskaveria, olen 15 vuotta. Pituutta on 164 cm, painoa 49 kg ja tavoite siellä 43 kilossa. Näin aluksi.

Meseosoite on:
        [email protected]

Mikä teitä vaivaa, ihanat nuoret naiset!!!???? Kuka AIKUINEN haluaa / voi painaa 40kg???

Lopettakaa pliis, ennen kuin sotkeennutte syömishäiriöiden syövereihin..
        Rakkaudella,
        Isosisko

• exanorektikko

Voi hyvänen aika.. Siis sä olet nyt jo tosi hoikissa mitoissa.. Toi 45kg tavoitteleminen ei todellakaan ole tervettä!!!

• kyllähh

oon niinku 17 vuotias ja oon valmiiksi 45 kg/164 cm

muttaku en liho vaik kävisin heses tai mitää ;oo

• rrrx

Olen itse ollut 173/45 kg. Pahimmillani 40 kg. Valokuvista voi nähdä, etten ollut kyllä mikään kaunis ilmestys, päin vastoin! Ihmiset tuijotti mua kadulla, kun olin kävelevä luuranko. En muista noista ajoista juuri mitään.

• eeveee

Olen kohta 16 vuotias, mitat noin 162/55 ja tavotteena 40 kg.
        Minulle voi laittaa s-postia osotteeseen: [email protected] , niin voin antaa sitten mese-osoitteeni:)

• 18

mittani eilen aamulla 168/50. Nyt 2. päivä ahmimisvaihetta menossa, joten huomenna varmaan n. 53.. x( ! masentavaa ajatella, koska sen 2 kiloa näkee heti vatsasta. (aina ennen ainakin 2 päivän ahmimisen jälkeen noussut 2 kiloa, pahimmillaan 3!)

Lähteekö joku laihduttamaan alle 500 kcal päivässä ruokavaliolla n. 5-6 viikon ajan? :)
      Omana tavoitteenani olisi 45 kiloa. (ja lopettaa ahminnat) Tultaisiin tänne palstalle kertomaan aina miten pv meni, mitä söi, liikkui jne. ?? :)

• suicide13
    • hidethedope

[email protected]

tänne kanssa anabuddya haeskellaan :3
      mitat: 160 cm / 53kg ---> tavoitteena 43kg.

mail me if u're interested !

• ?
    • chichipu
      • chichipu

lisään vielä et oon 15 155/41

• Miss Skellington

Jos pistäis tän henkiin ja joku huomais :) Oon siis 17 vuotias Keski-Suomesta. Oon sairastanu melkee vuoden ednosta mut nyt ois aikomus alkaa pro anailee. Oon 157/48 ja tavoitepaino ois 35 kg. Ois mukava saaha ihan minkä ikästä tai painosta juttukaveria. Viestiä voi laittaa [email protected]

• extraordinarygirl

Miekin tuun tätä herättelee :) Olen 15v tyttö, sairastin anoreksiaa pari vuotta sitten mutta parannuin osittain, ääni päässä ei ikinä lähtenyt mihinkään. Yritän taas oppia vanhoille tavoille. Pituus n. 163cm ja paino hieman alle 53kg.

Viestiä saa laittaa [email protected]
      Aloitin myös juuri kirjoittamaan blogia, osoitetta saa kysellä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      87
      3617
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      187
      1433
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      77
      1387
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1070
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1010
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      314
      987
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      45
      907
    8. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      95
      877
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      865
    10. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      125
      852
    Aihe