Terveys suklaa?

Utelias?

Onko joku käyttänyt terveyssuklaata nimeltä Xoçai?
Minulle kaupataan sitä kovasti, on kuulemma hyvä sydämmelle ja laihduttava vaikutus.

Suomessa verkostomarkkinointina tällä hetkellä, kaupan hyllyltä sitä ei löydy.

7

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jantterimeininki

Jos tarkkaan mietit, niin vastauksen avain piilee tässä:

>Suomessa verkostomarkkinointina tällä hetkellä

• puygupyf

Tumma suklaa (70 -80%) on todettu sydänystävälliseksi kohtuudella nautittuna. Ei mikään suklaa kuitenkaan laihduta. katsohan vähän ravijtoarvoja.
      Saman lääketieteellisen hyödyn saat kaupan tummasta suklaasta syömällä sitä palan pari päivässä.
      Lompakolle se lienee aika paljon ystävällisempää.

• Alottaja

Siks arveluttaa, mutta alentaa kuulemma myös verenpainetta, se on mulla lääkkeistä huolimatta korkea.

• Edellinen....
        Alottaja kirjoitti:

Siks arveluttaa, mutta alentaa kuulemma myös verenpainetta, se on mulla lääkkeistä huolimatta korkea.

on kyllä ensisijalla verenpainetaudissa, jos se on paha. Sitten painon pudotus, jos liikaa on. Ylenmääräinen alkon tuotteiden nautiskeleminen estää pahimmillaan lääkityksen vaikutuksen. Suklaalla tai muulla syönnöksellä saat korkeintaan hienosäätöä.
        Itselläni on myös paineita. Lääkitys päällä, mutta tupukkilakko (lopettaminen) nosti kymmenisen kiloa elopainoa, vaikka liikun niin, että heikkopäistä hirvittäisi. Paineet ovat lääkityksen ansiosta rajoissa. Voisi olla paremminkin, mutta kun tuo punkku ja joskus olutkin maistuu liikunnan lisäksi. Hyi minua.

Kantsiskohan käydä lekurilla ja kysäistä, josko kokeilisi jotain muuta lääkettä.

• eikä tienausta edes

Mieti nyt ihan rauhassa. Saat terveyden paremmaksi, kun et lutraa alkon kanssa ja vähennät massaa. Siis syö vähemmän - ei enemmän.

Ei verkostomarkkinointisuklaata kukaan osta. Myyjät syövät sitä itse bonusten toivossa. Tummaa suklaata saa kaupasta melkein ilmaiseksi.

• ka-de
        Edellinen.... kirjoitti:

on kyllä ensisijalla verenpainetaudissa, jos se on paha. Sitten painon pudotus, jos liikaa on. Ylenmääräinen alkon tuotteiden nautiskeleminen estää pahimmillaan lääkityksen vaikutuksen. Suklaalla tai muulla syönnöksellä saat korkeintaan hienosäätöä.
        Itselläni on myös paineita. Lääkitys päällä, mutta tupukkilakko (lopettaminen) nosti kymmenisen kiloa elopainoa, vaikka liikun niin, että heikkopäistä hirvittäisi. Paineet ovat lääkityksen ansiosta rajoissa. Voisi olla paremminkin, mutta kun tuo punkku ja joskus olutkin maistuu liikunnan lisäksi. Hyi minua.

Kantsiskohan käydä lekurilla ja kysäistä, josko kokeilisi jotain muuta lääkettä.

Lukekaa vaikka kirja TERVEYDEN VAARAT / Salainen asiakirja no. 2 ja harkitkaa sitten kannattaako syödä ravintolisiä.

• tervis1000

Tumma suklaa on terveellistä mutta terveyssuklaa se tepsi mulla. Siinä ei ole lisäaineita, ainoastaan ruokosokeria ja saadaksesi saman verran antioxidantteja (orac arvo) sinun pitää syödä tavallista maitosuklaata 2.8kg verrattuna terveelliseen x suklaaseen 0.7kg. 0.7 kg on 2 kertaa 12grammaa per päiv'ä mikä on optimaalista. Haluaisin nähdä mikä on kannattavampaa. Hinta ja laatusuhde on ok. Nämä laskennat ovat USDA orac tietokannasta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      127
      3167
    2. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      65
      2260
    3. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      158
      2178
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      46
      1879
    5. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      147
      1494
    6. Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta

Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Suomen Kansa ei selvästikään p
      Maailman menoa
      23
      1464
    7. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      1026
    8. Niin siinä kävi. :D

oisit halunnu seurustella :D jäit ilman :D
      Ikävä
      100
      936
    9. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      106
      882
    10. Ketä T mies kaipaa?

Kaikki T miehet saavat vastata omansa. Aloitan: T kaipaa J naista.
      Ikävä
      57
      833
    Aihe